حسین علیزاده اولین استاد ایرانی است که نشان شوالیه را نپذیرفته و گفته‌ است که به نام خودش قانع است. این یعنی شکستن تابو و ایجاد سوال در صف علاقمندان دریافت جایزه. حالا نوبت ماست که قدردانی‌مان را از این استاد نشان دهیم و دستگاه‌های فرهنگی با تقدیر از این تصمیم استاد نشان دهند که حامی ایرانیان آزاده و مسلمانی هستند که از عزت مسلمانی و ایرانی بودنشان به هیچ قیمتی نمی کاهند .

گروه فرهنگی مشرق - استاد حسین علیزاده که از قضا علاقه‌ای به القابی مانند استاد یا شوالیه و ... ندارد از آن دست اساتیدی است که کمتر می‌توان چون او یافت و سخت‌تر می‌شود استادی به تبحر و مهارت او دید.
حسین علیزاده را همه آنها که علاقه‌ای هرچند اندک به موسیقی دارند می‌شناسند. همه آنها که به موسیقی سنتی و ایرانی علاقه دارند و حتی موسیقی‌های تند و بعضاً خشن غربی.
علیزاده را فقط علاقمندان موسیقی نمی‌شناسند. حتی آنها که هیچ علاقه‌ای هم به موسیقی ندارند دست کم موسیقی نینوای او را چندین بار شنیده‌اند. نینوایی که بارها در ایام عزاداری و زمان‌های تنگ و تلخی که ملت داغدار بوده‌اند هم‌پای آنها و کنارشان بوده و فضا را برای صیقل دادن روح و جاری شدن اشک مهیا کرده‌است.

قدر تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را بدانیم

حسین علیزاده 63 ساله روز گذشته کاری کرد کارستان. استاد  آزادگی و آزادمردی پیشه کرد و در نامه‌ای مودبانه و محترمانه ضمن احترام به همه بزرگانی که پیش از این نشان شوالیه گرفته‌ بودند اعلام کرد که از شوالیه بودن بی‌نیاز است و خود بودن خودش را ترجیح می‌دهد. نشانی که در صورت دریافت، علاوه بر جایگاه و اعتبار این نشان در سطح بین المللی، عواید مالی فراوانی را هم نصیب علیزاده می کرد. و علیزاده همه این عواید را وانهاد و ترجیح داد مسلمان و ایرانی بودنش را به رخ بکشد.

قدر تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را بدانیم

حسین علیزاده سال ۱۳۳۰ در  جنوب تهران و درمنطقه سید نصر الدین و از والدینی آذربایجانی متولد شد. پس از تحصیل در هنرستان موسیقی به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و هم‌زمان در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی به یادگیری و اجرای کنسرت پرداخت. او نزد هوشنگ ظریف، حبیب‌الله صالحی، محمود کریمی، علی اکبر شهنازی، داریوش صفوت، نورعلی برومند، سعید هرمزی، یوسف فروتن و عبدالله دوامی موسیقی آموخته‌ است و در سال‌های آغازین دهه ۱۳۶۰ خورشیدی در دانشگاه آزاد برلین نیز تحصیل کرد.

علیزاده در سال ۱۳۴۷ عضو ارکستر رودکی بود و بعد با عضویت در گروه چاووش همراه با دیگر استادان موسیقی ایران از جمله محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان آثار جاودانه‌ای در موسیقی ایران اجرا کرد و نیز با آموزش به هنرجویان موسیقی تأثیر مهمی در تربیت موسیقی‌دانان و نوازندگان پس از انقلاب گذاشت. علیزاده در اوایل دهه هفتاد ریاست هنرستان موسیقی را بر عهده داشت.
آثار حسین علیزاده اغلب در ذهن ما ماندگارند و حتی گاهی زمزمه‌شان می‌کنیم. آثاری مثل چاوش‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یا حتی موسیقی فیلم‌ها و مجموعه‌هایی مانند زیر تیغ و دلشدگان ،آواز گنجشک‌ها، ملکه، در چشم باد و ....

قدر تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را بدانیم

علیزاده هم اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است و بیشتر با گروه هم آوایان به تولید اثر یا اجرای برنامه می‌پردازد. حسین علیزاده دارای دو فرزند به نام‌های صبا (نوازنده کمانچه) و نیما (نوازنده رباب و تار) است که هم اکنون در گروه هم آوایان زیر نظر او فعالیت دارند.
از جمله آثار استاد می‌توان به باده توئی، آن و آن، ماه و مه، به تماشای آب‌های سپید، فریاد، شورانگیز، نینوا و ...اشاره کرد.


و اما چند نکته مهم
1- کاری که استاد علیزاده انجام داد و مناعت طبع ایشان اگرچه شاید در ظاهر یک تصمیم شخصی باشد اما در نگاه کلان‌تر حرکتی مهم و استراتژیک تلقی می‌شود. حرکتی که ریشه در تلاش برای محکم کردن ریشه‌های هویتی ایرانی اسلامی دارد.
2- این روزها سفارت فرانسه به‌سرعت در حال شناسایی اساتید، نوابغ و نخبگان ایرانی هستند تا نشان شوالیه را به سینه آنها بزنند و لشگر شوالیه‌ها را با جمع کردن نخبه‌ترین اساتید تقویت کنند.

قدر تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را بدانیم

3- اگرچه نشان شوالیه فقط یک نشان هنری است اما به‌هر حال نامگذاری این نشان دلالت بر جهت گیری‌های فرهنگی هنری فرانسه دارد. در این میان شاید دانستن معنای شوالیه خالی از لطف نباشد.
شوالیه‌ها جنگجویان فرانسه، انگلیسی و بعضی کشورهای اروپایی بودند که برای افتخار و پیروزی کشورشان می‌جنگیدند و اصلی‌ترین نیروهای مقابله‌کننده با مسلمانان در جنگ‌های صلیبی بودند.
تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را قدر بدانیم

شوالیه (Chevalier) اصالتاً یک عنوان فرانسوی به معنای «اسب سوار» است. این عنوان یکی از درجات تشریفاتی در قرون وسطی در اروپا بوده‌ است. 
در آن دوران برخی شوالیه‌ها فرماندهی سواره‌ نظام ارتش را برعهده داشتند و افرادی اسماً شجاع بودند که برای کشورشان افتخاراتی کسب می‌کردند. اکثر شوالیه‌ها از میان رجال، اشراف، ثروتمندان و مردان مذهبی انتخاب می‌شدند. از سوی دیگر کلیسای کاتولیک (واتیکان) به برخی مسافران سرشناس اروپایی که سفر مشقت بار اروپا به اورشلیم را انجام می دادند، این لقب را اهداء می‌کرد.

تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را قدر بدانیم

4- حالا حسین علیزاده اولین استاد ایرانی است که این نشان را نپذیرفته و گفته‌ است که به نام خودش قانع است. این یعنی شکستن تابو و تردید انداختن در صف علاقمندان دریافت جایزه. علیزاده که سابقه نامزدی و دریافت بزرگترین جوایز جهانی را هم در کارنامه‌اش دارد با نهایت متانت و ادب و با احترام به پیشکسوتانی که نشان شوالیه را پذیرفته‌اند گفته‌ است:
«ضمن قدردانی از مسئولین کشور و سفارت فرانسه، به احترام مردم هنرپرور و هنردوست ایران، به نام حسین علیزاده قناعت کرده، تا آخر عمر به آن پیشوند یا پسوندی نخواهم افزود
5- حالا نوبت ماست که تکریم و قدردانی‌مان را از این استاد نشان دهیم و مردانگی و غزت نفس او را تکریم کنیم و ببالیم  از اینکه او به ایرانی بودنش می‌بالد.

قدر تصمیم بزرگ «حسین علیزاده» را بدانیم

6- دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و هنری حالا باید شناخت و دریافتشان را از اتفاقات فرهنگی هنری نشان دهند و واکنش‌های به‌موقع و درستی داشته باشند. واکنش‌هایی که شاید بقیه اساتید و نخبگان را هم ترغیب کند تا با نپذیرفتن نشان شواله عزت ایرانی و مسلمان بودنشان را به‌رخ بکشند و تمایل نداشته باشند بقیه عمرشان را در زیر سایۀ این لقب، زندگی کنند.
دستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری حالا باید با تقدیر و گرامیداشت این تصمیم دلاورانه استناد علیزاده نشان دهند که مرد عملند و در عالم واقعیت و جدا از شعارها، در عمل حامی ایرانیان آزاده و مسلمانی هستند که عزت مسلمانی و ایرانی بودنشان را حفظ می‌کنند.
 
* کیوان امجدیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 153
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آفرین بر این ایرانی مسلمان غیرتمند
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام بر حسین
  • حسین ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    دمش گرم
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    درود بر مردم با عزت ایرانی که که به هویت ایرانی و سالامی خود بیش از پیش عزت داد . درود بر شرفت پاکت استاد
  • آرش ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ولی جای این سوال هست که آیا مسئولان فرهنگی کشور (در هر سطحی) قدردان خواهند بود؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    همیشه با عزت باشی دلاور
  • جواد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استادی به استادی شما نداریم
  • آرش ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ولی جای این سوال هست که آیا مسئولان فرهنگی کشور (در هر سطحی) قدردان خواهند بود؟
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    جوگیر نشو جواد جان . این درست که کار ایشون بسیار به وقت بود اونم تو زمانی که بعضی از به ظاهر هنرمندان واسه تحویل گرفته شدن اون ور ابی ها دست وپا می شکنن لی یادمون باشه ما همین چند وقت پیش مردی مثل لطفی رو از دست دادیم که حتی با صدای امریکا و بی بی سی مصاحبه نکرد چون با منافع کشورش تو تضاد بود از نظر هنر ی از علیزاده بالا تر
  • حسین ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام امیدوارم که مراسم با شکوهی در تقدیر از این استاد موسیقی کشورمان برگزار شود و رئیس جمهور نشان هنری ویژه ای به ایشان اعطاء نمایند.
  • asad ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    قابل توجه بعضی هاااااااااااااااااااااااا...
  • khalilk ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    نشان "حر هنر" برازنده برخي هنرمرداني همچون شماست...پاينده باشيد
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استاد عزیز مایه ی مباهات است که هنرمندانی غیور و استوار و با اعتماد به نفس همچون شما در این مرز و بوم زندگی می کنند. زنده باشید که ایران را سرافراز می خواهید...
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    امیدواریم از سوی مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد و آقای علی جنتی قدردانی درخوری از ایشان صورت بگیرد. هرچند که روح بزرگ این استاد گرانقدر از هر بزرگداشت و تقدیری بی نیاز است.
  • aras ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    مگه قدردان خون شهدا هستن که انتظار دارید از ایشون قدردانی کنن؟!
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    زنده باشی مرد! درد و بلات بخوره تو سر امثال برخی وطن فروش ها!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    الان همچین این بنده خدا رو از همه چی کنار میذارن که بیا و ببین! فکر کن اصلاحات حالیش باشه اینجور قدردانی ها!
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    گل گفت آسید مرتضی که شاید جنگ خاتمه یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت. این هنرمند بزرگوار با این کار مهمشون مصداق این جمله شدن.موید و منصور باشند ان شاء الله.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا هم اسم با مسمایی دارند: «حسین» اون هم از نوع «علی زاده»: یعنی در واقع اسمش حسین اندر حسین است، آخ که این نام چه میکنه با دل بیچاره من قربانت برم امام حسین، جانم بفدات حداقل این یکی ارزش این نام رو نگه داشت، دمت گرم؛ حتما امام حسین ع این کار رو بدون جواب نمیگذاره، مطمئن باشید
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    نظرتون راجع به ((نشان عشق یک ملت)) به استاد چیست
  • khalilk ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    نشان "حر هنر" برازنده برخي هنرمرداني همچون شماست...پاينده باشيد
  • سجاد ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام بر حسین علیزاده ، سلام برمناعت طبع و بزرگی او و سلام برسرزمین ایمان و آزادگی که چنین انسان هایی را پرورده است
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا نگهدار این مرد باغیرت باشه
  • ناشناس ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    درود بر هنرمند ارزشی حسین علیزاده.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مسئولین فقط به فکر جذب اونایی هستن که ژست اپوزیسیون میگرن.از جمله خانواده شجریان. یعنی در حال تشویق وطن فروشی هستن و برای وطن دوستان ارزشی قائل نیستن.
  • قباد ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ارش جان سوزنت گیر کرده رو همین یه جمله انقد این رو تکرار می کنی اگه یه نظر دیگه بدی بد نیست ها
  • اهوازی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    کاش قدر این کار را بدانیم.
  • یوسف ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    البته استادی با این طبع نظر که از این نشان چشم پوشی کرده یقینا با تقدیر کسی مثل من تغییری در حال خود احساس نخواهد کرد ولی من ایرانی به شخصه به وجود سراسر وچود هم وطنان ارچمندی مثل ایشان افتخار و مباهات می کنم و به او درود میفرستم
  • بسيجي جانباز گمنام ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام، نشان "حر هنر" اسم نامناسبي است. چون "حسين"‌ي كه عليزاده است، هيچ گاه در كارهاي هنريش مانع فرهنگ "حسين(عليه‌السلام)" نشد، كه بعد توبه كند و"حر" شود. پيشنهادم براي نام گذاري چنين نشاني اين است كه: نام نشان و طرح اوليه نشان از زريق فضاي مجازي به اطلاع همه ملت ايران برسد تا اين ملت سرفراز در اين كار مشاركت داشته باشند. پيشنها بنده: نشان " بصيرت هنرمند"مي‌باشد. اميدوارم به خواب زدگان نهادهاي مسئول هنري علي‌الخصوص وزارت ارشاد در برگزاري قدرداني از اين استاد محترم غفلت نورزند، گرچه به خواب رفته را بيدار مي‌توان كرد ولي به خواب زدگان را نه.
  • سعید ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    قابل توجه برخی از افراد بی هویت داخلی که درمقابل هر تشویق بیگانگان از خود بیخود میشوند! هنرمند واقعی به این میگن درود بی پایان بر شما
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مي دادن عمو فتح الله زاده استقلال دنبال ش
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    کاملا به جا گفته شد به مشرق پیشنهاد میشه نشانی ویژه رو طراحی کنن و نامی نیکو برای آن انتخاب و به رای عموم گذاشته شود واز طرف ملت به ایشان اهدا شود
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    دمت گرم استاد
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    احسنت باید گفت به این هنرمند. امیدوارم که تجلیل در خوری برای ایشون در نظر گرفته شه. هرچند در نظر ..... فرقی بین ایشون و گلشیفته وطن فروش نیست . همه ارزشیند
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ای جیگرت استاد ....شما خودت شهسوار هنر ایرانی .....فقط یه مشت بزدل فرهنگی هم اینوری هم اونوری نمی تونن بهش اعتراف کنن...
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر من مسئولین دولتی ما باید نشان دولتی" درجه یک لیاقت" را به حسین علیزاده بدهند. تا هم یک نشان ملی گرفته باشد هم جایزه ای ارزشمند از لحاظ ریالی تا هنرمندان ما تشویق شوند دیگر جلوی بیگانگان سر خم نکنند.
  • سیدمهدی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    شکر را چه حاجت که گوید شیرینم ؟ کسی که موسیقی ایران و نغمه های ساز تار را بشناسد می داند که در آسمان موسیقی ایران حسین علیزاده بسان خورشیدی جاوید همیشه در فروغ هست لذا ایشان به امثال این جوائز و به به و چهچه فرامزی نیاز ندارد چرا که زخمه ساز او از هر مرزی می گذرد و بر قلب عاشق می نشیند هنر او کلام نمی خواهد چون از دل بر می اید لاجرم بر دل می نشیند این دل می تواند یک عاشق ایرانی باشد یا یک انسان فراتر از مرزهای ایران من عاشق آن هنرمندانی هستم که هنرشان را به تعفن سیاست آلوده نکردند و برای مردم نواختند و همراه و همگام مردم و در بین مردم ماندند ایشان الگوی خیلی از جوانان و هنرمندان بوده و خواهد بود مرحبا استاد زرین پنجه
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    ای بیچاره فرصت تبدیل شدن به یک اسطوره و قهرمان ملی برای ملت رو از دست دادی زندگیت تا هفت پشت تامین می شد
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام نام استاد علیزاده بی نیاز از نشانی است این نشان است که نیازمند نام علیزاده است دوستان نظر شما با نام گذاری نشانی بانام (((حسین علیزاده ))) و اهدای آن به مفاخر هنر موسیقی این کشور چیست
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    حسین علی زاده اسم و رسم و مرام امام حسین و پدرش علی الان چه حسی داره خوش بحالش
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ما شاء الله بنازم به اين عزت نفس حقا كه ستودني است
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    روح استاد لطفی را شاد کرد
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    بخاطر این کارش عکسشو save میکنم
  • پرستطنو ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استاد درس آزادگى و حريت دادند درود بر شرفشان
  • اعظم ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آفرین برتو که مانند اسمت حسین، رهرو او بوده وزیر بار منت و ذلت نرفتی و پیروز میدان بانفس شدی اجرت با آقا م حسین ، قدر تو را آنها که باید بدانند ،میدانند منظورم ملت ایران و دوستداران حق و حقیقت است من به شما حسین علیزاده به عنوان یک ایرانی مسلمان افتخارو مباحات میکنم ، پیروز وپاینده باشی انشاالله
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام درود خدا بر شما مرد و استاد بزرگ. از اینکه نشان فراماسونری با همان شوالیه را نپذیرفتی باعث افتخار وطن شدی. درود مسولین محترم لطفا حسابی جبران کنید.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    این حرکت صدای ناب ساز فرهنگ ایرانی و هوشیاری ایرانی بود. درود بر تو.
  • مجد ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    شناخت هويت ، يعني اعتقاد به خويشتن خويش ، افتخار به بيش از 3000 سال فرهنگ ، ما بوديم به جهان علم آموختيم ، چگونه زيستن در كنارهم ( اولين شهرنشيني ) را به انسان ياد داديم ، و هنر را .....كه هنر نزد ايرانيان است و بس . زنده و پاينده ايران و حسين عليزاده ها
  • ریاستی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ممنون ایرانی با غیرت
  • امین ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    تو محل کار این چند روز همش حرف این بود استاد چی کار میکنند و ایا قبول می کنند با نه...امروز سر کار بودم که همکارم تیتر خبر رو خوند بلند همه به قدری خوشحال شدن که وصفش سخته...مرحبا استاد...خیلی خیلی ممنون از شما
  • شهید همت ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    خیلی کار بزرگی بود امیدوارم مسئولین قدر بدونن
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    این بنده خدا هم احتمالا مثل خانم چرخنده بایکوت و دیپورت بشه!!!
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    این بنده خدا هم احتمالا مثل خانم چرخنده بایکوت و دیپورت بشه!!!
  • بشمت هی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    هنر نزد ایرانیان است و بس.
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخ.از نوشتت معلومه که ذاتت دروطن فروشی پیشگامه..دست خودت نیس وقتی خوراکت مادیاته و میفروشی خودت رو به پول..اونایی که این نشان رو گرفتن برو دریاب.
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ای بیچاره وطن فروش
  • کربلا ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    تو متوجه نشدی ناشناس .خاطر مردم ایران مهم تر است از تمام نشانهاو القاب وعناوینی که دل مردم ایران از آن به درد بیاید. این است تفاوت کسی که جایگاهش در دل مردم ایران است با کسی که باطناب کهنه ی هر شخص یا گروهی حاظر است به ته چاه خیانت به مردم ایران فرو رود..درود استاد عزیز دل ایرانی
  • عاشق وطن ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    باید به دل مردم ایران رجوع کرد به دل اونهایی که قلبشون واسه وطنشون میزنه تا جایگاه استاد وخانم چرخنده رو ببینید.خانم چرخنده هم عزیز ایران هستند
  • هستی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مرحبا به استاد عزیز درود بر این غیرت و ادب ایرانی اسلامی ای کاش همه هنرمندان ما چنین بصیرتی داشتند این یعنی شوالیه دارها هیچ عددی نیستند تا بخوان به یه ایرانی که بسیار متمدن تر از اونهاست نشان اعطا کنه.
  • یه بنده ی خدا ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    یکبار دیگر شرف ایرانی به همه ی عناوین مزخرف خارجی چربید. درود استاد وطن دوستی درود بر انکه تورا غیرت آموخت
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    هنرمند واقعی
  • حسین ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    کار بسیار بزرگی‌ بوده و این را به حساب شخصیت بزرگ و عزت نفس ایشان بگذارید. باعث تأسف هست که اخبار و تلویزیون قدردانی بجا نکردند از ایشان. کار رسانه‌‌ای بلد نیستیم اگر مثل غربی‌ها بلد بودیم باید یک جوی درست میکردیم که خود افراد پرهیز کنند از قبول همچین نشانهایی از دولتهای و سازمانهایی که دستشون به خون میلیونها انسان آلوده هست یا در پشتیبانی‌ اون مشارکت داشتند. اسکار هم فرقی‌ با این نشان نداره و توسط افرادی اعطا میشه که سالها پشتیبان جنایت آمریکا و صهیونیستها بوده و هستند و چه بسا بد تر از این نشان شوالیه باشه.
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استاد جون خیلی دوست دارم
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ای بیچاره تا آخر عمرت گدا زاده ای
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مسلمانان را دلشاد كردي دلشاد باشي دلاور
  • جوکار ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ایشان بدون نفی دیگران اصالت فرهنگی خود را به نمایش گذاشت تا بگوید همه چیز شهرت و پول نیست
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آفرین به آزادگیشان آفرین به مردانگیشان به ایشان و مردم عزیز تبریک می گویم
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ایشان تابحال جوایز زیادی برده اند فکر می کنی کسانیکه سر از پا نشناخته خدمت غرب می روند فقط برای پول است؟
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مباهات درسته
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    دمش گرم بعضی ها تا این عنوان ها رو می بینن لباسای تنشون هم به تعظیم میفته چه برسه به اینکه ردش کنن
  • رخشاد ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام و دورود بی مقدار بر استاد معظم جناب اقای علیزاده سپاس اندک است در مقام عزت ،شایستگی و بزرگی حضرتعالی دست مریزاد پهلوان ساز و نوا و اواز بدرستی در چشمان ما قهرمانی نه دلاور و پهلوانی .. بدرستی از سرزمین ایرانی ای ایرانی متواضعانه بوسه بر دستان پر هیمنه شما میزنم و بر سینه خود میکوبم به افتخار زاده ایران. پر توان و جاودانه باشی بزرگ مرد ..رخشاد
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    یعنی ما یه همچین ادم هایی داریم !!!واقعا داریم ..بابا ایول
  • محمد ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مثلا که چی؟ مگه مال خودت بود؟ مگه تو بانی موسیقی ایرانی هستی؟ این همه تشنه نامی؟ این همه تشنه تعریف و تمجیدی؟
  • محمد ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    گدا زاده تویی که مدام از ارباب امریکاییت گدایی میکنی
  • حافظ ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آفرين بر شرافت شما. خداكند برخي كارگزدان‌هاي وطن‌فروش از اين استاد محترم ياد بگيرند و براي يك مشت دلار كشورشان را نفروشند.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق این دوست ما پیشنهاد جالبی داده، چطور پاش وایستیم، یه جایزه ای، چیزی طراحی بشه، و به این دست هنرمندان ارزشی داده بشه خیلی عالیه، البته باید ارزش مالی معادل اونو هم داشته باشه
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    «ادب متواضعانه و ردّ هوشمندانه» چیزی که از یک ایرانی شیعی وطن دوست انتظار میرفت؛ کجا بودی استاد، مدتها بود ازین خبرا نمی شنیدم آفرین، نه آآآآآآآآفرین، نه بازم آفرین، خیلی حال دادی چقدر فرهنگ ما رو نزد فرانسوی ها با ابهت و عظمت نشان دادی نه نه نه، باز میگم حق مطلب رو ادا کردی، آفرین یه پیشنهاد هم دارم: سعی کن اینجوری بمانی(انشاء الله ) نکته پایانی: البته حضرت استاد بهتر میدانن ولی تذکر این مطلب هم بد نیست؛ کارت خیلی بزرگه ولی اینم باید بدونیم که این کار شما وظیفه هر ایرانی است، اونایی که نکردند خطا کردند(پوزش خواهم)
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    راه استاد لطفی عزیزی را ادامه داد. باعث افتخار ماست
  • پسر ایران ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استاد! شما زمانی به نشان برتر مفتخر شدی که نام مبارک "حسین" زیبنده نامت شد و چه افتخاری بالاتر از این نام فرخنده که "صاحب نینوا" داراست. قدردان نامت باش که ما قدرشناس نام آوران هستیم. یاعلی
  • shadman ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    براستی اقای علیزاده را حالا بهتر میشناسیم
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استاد حسین علیزاده فخر موسیقی ایرانی هستند و جا داره مسئولین از مقام شامخ موسیقایی و علمی ایشون تمجید در خور شانی داشته باشند خدا حفظشون کنه ارادتم به استاد علیزاده فوق العاده 10000برابر شد
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    استا عزیز شما نشانت را از شهدای ایران گرفتی
  • جواد رسولی ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق تشکر از این خبر خوبت لطفا این خبر رو رسانه ای بکنید یعنی به صدا سیما بکشونید تا حق این استاد اداء بشه
  • مجید ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا دمش گرم، حال داد به همه مردم
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام استاد، از این که در این کار به خیلی از اهالی سینما که برای رسیدن به عناوین پوشالی غربی، از همه چیز خود می گذرند، خجالت دادی، بسیار خرسندم و به ایرانی بودن شما و خودمان افتخار می کنم. نام تو همیشه بر بلندای دماوند پر آوازه خواهد شد، بگذار غربی ها با شوالیه های پوچ خود خوش باشند.
  • قریشی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    منظورت اونائیه که برای امریکائیها و صهیونیستها دم تکون میدن و از اینگونه حرکات شرافتمندانه بدشون میاد؟ مرگ بر امریکا
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظرحقیر نشانی ارزشمند باید به این استاد وطندوست اهدانمود،پلاک یک شهیدگمنام .
  • نيكتا ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آفرين بر شما سلام گرگ بى طمع نيست
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    از کی تا حالا نشان "یک اسطوره و قهرمان ملی برای ملت" رو از دست اجنبی میگیرن؟
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آدم تا آخر عمرش با قناعت زندگی کنه بهتر از اینه که چشمش به دست اجنبی باشه و منتظر فرصت برای کاسه لیسی باشه
  • عرض ادب ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    بزرگ شدن کار سختی است، اما اینقدر بزرگ شدن بسیار سخت تر! ای بزرگ، از فردا لشگر غلامان حلقه به گوش مغرب زمین در ایران با آن سخنان نخ نما شده به تو خواهند تاخت. اما چه باک، که تو این بار آنقدر زیبا نواختی که صدای این طبل های تو خالی جز به گوشش خودشان به گوش هیچ کس دیگری نخواهد رسید! دست خدا همیشه به همراهتان.
  • محمد حسین ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    یعنی چی ؟؟؟ با کی کار داری؟ زنگ خونه شجریان رو بزنید!!!!!!
  • محمد حسین ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    احسنت بر این مناعت طبع احسنت بر این دلاوری احسنت بر این ایستادگی سپاس ما رو یجوری به ایشون برسونید
  • sina ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    «نینوا»ی استاد علیزاده مانند شعر محتشم کاشانی(باز این چه شورش است...) است که گرچه یکی است اما از هزاران بیش. حال این حال استاد در غیرت و حمیت دیدم، به دل نشستن نینوای او را نیز فهم کردم. صلای ساز او هماره از ریشه ایرانی طنین انداخته و در میان میلیون ها ایرانی عاشق اهل بیت (ع) شایسته تقدیرش کرده است.
  • جی جی ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سپاس استاد
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    لايك داري استاد عليزاده !!!!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    حاجی فتل (مدیرعامل سابق استقلال) هم شوالیه بود.
  • five ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    افرین بر این استاد بعضی ها چه پزی میدن که نوکر اجنبی ها باشند
  • 444 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    افرین بر این استاد این فرانسه همون کشوریه که خون الوده به ایران داد
  • علی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    بنده متوجه نمیشم که بعضی ها چرا ناراحتن. اینکه میگن استاد این کار رو برای معروف شدن انجام دادن یا استاد رو نمیشناسن یا به این فکر نمیکنن که استاد با قبول این نشان چقدر بیشتر معروف میشدن. درود بر غیرت ایرانیت استاد
  • 121 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    دیدم که نشانه بردگی رو هرکی گرفته چقدر باارزش شده مخصوصا از اجنبی ها
  • خورشید5 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    گدایی بهتر از اینه که نوکر خوناشام های مدرن باشی وازت استفاده ابزاری کنند
  • نه ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    نشانه نکبت همین شوالیه بود که یعنی من ابزاری هستم
  • five ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    افرین بر این استاد بعضی ها چه پزی میدن که نوکر اجنبی ها باشند
  • سپاس ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    شوالیه‌های معبد که روزی در جنگ سخت به کشتار مسلمانان می‌پرداختند
  • کریم ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    یک ایرانی واقعی
  • بنشف ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    باید یه جشنواره ای چیزی بذارن ازش قدردانی کنن.اگه اونا نشان شوالیه میدن ما چرا نشان دینی یا ادبی ندیم؟(تا کور شود هر آن شجریان که نتواند دید)
  • منصف ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    گدا تویی کاسه لیس بی هویت
  • مهدی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    هز یک ایرانی با شرف و فرهیخته و معتقد جز این انتظاری نیست درود بر شما و مرام شما بعضی غرب زده ها هم خوبه کمی به خودشون بیان
  • رضایی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    بنام خدا باسلام وتشکر از استاد بزرگوار ومتعهد
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    ایا گرفتن یا نگرفتن این نشان اینقدر مهمه که اینه همه ذوق کردید؟؟ بجای اینکه بشنید فکر اساسی برای مملکت کنید همش دنبال این چرت و پرتها هستید مثل بچه ها از چیزهای کوچیک ذوق میکنید....
  • سینا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام تمام قد به احترام غیرتت می ایستم و به عنوان یک جانباز بر پیشانی بلندت بوسه می زنم پایدار باشی
  • افشین تهران ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    نشان مهر ولایت برازنده سربازیست در خدمت ملت.
  • افشین تهران ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    بیچاره برازنده شخصیت تو هست که در وطن فروشی شاگرد اولی.
  • افشین تهران ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    گدای مفلوک تویی که عزتت رو حاضری به هیچ بفروشی.
  • افشین تهران ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    حیف این اسم برای تو.قند و قروت برای امثال شما یک مزه رو داره.
  • افشین تهران ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    من به بقیه کاری ندارم اما شما استاد عزیز من ایرانی رو تا ابد مدیون خودت کردی.بعد از این توهینهای هر روزه غربیهای بی فرهنگ مثل اسکلت روکش دار که دروغ رو در دی ان ای ایرانیها دیده بود امشب خوشحالم کردی.شاید خیلیها در موسیقی استاد باشن اما شما در ابراز استقلال و غیرت و اصالت و ربودن دل هموطنانت استادی.فدایت.
  • سارا ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    هیس مزدورها حرف نمی زنند
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    استاد علیزاده هنرمندی ولایتمدار و مردمی است قطعا انقلاب اسلامی به چنین هنرمندان ارزشی و برخاسته از امت حزب الله نیاز خواهد داشت. درود بر رهروان راه اسلام و ولایت
  • هوشنگ ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    عزت یعنی همین که خودت باشی از هنرمندی چون ایشان انتظار همین است سایرین یاد بگیرند مسئولین توجه کنند
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    یکی این دوستمونو از برق بکشه!
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    شرمنده می‌کنی! راضی نیستیم با این حالت بخدا!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    ایشان را با چرخنده مقایسه می‌کنی؟ حقا که حالیت نیست!
  • ناشناس ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    از کار آقای علیزاده خوشم اومد بدون شک فرانسویها خیلی عصبانی شدند
  • مسعود مجیدی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند عزت و سربلندی این استاد بزرگ روهرروز بیشتر وافزونتر کند وقتشه یه لقب ملی به ایشون داده شه که هم فرهنگسازی برای بقیه هنرمندان باشه وهم قدر کار ایشون بیشتر دونسته بشه
  • محسن ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    استاد تشکرررررر
  • اهوازي ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    فرانسوي ها اگر براي فرهنگ و تمدن و هنر ما ارزش قائل بودند آثار تاريخي و فرهنگي و هنري ما را نمي دزديدند.و اگر براي هنر و فرهنگ ملت ايران احترام قائل بودند در مذاكرات هسته اي به حقوق ايران احترام گذاشته و كارشكني نميكردند.
  • حسن امرائی عبدولی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    تارهای شرافت زخمه ی حیلت نپذیرفت
  • حامد ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی خوشحال شدیم، استاد علیزاده هنرمندی انقلابی ست و با این کار درذهن هنرمندان جاویدان شد ،خیلی ممنون که مانند غرب زده ها نبودی استاد
  • REZA ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    آهنگ نینوای استاد همیشه منو یاد کربلا وعصر عاشورا میندازه. باشنیدن این موسیقی حس غریبی به من دست میده. فکرکنم همین قطرات اشک کسانی که با شنیدن این آهنگ به یاد شجاعتهای امام حسین ویارانش وغربت حضرت زینب از چشمهاشون سرازیر میشه برای دنیا وآخرت استاد بس باشه
  • داود خطر ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    یاشاسین آذری لری ایران لاری یاشاسین وطن دوست انسانلاری
  • لیلا ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    افرین نکته جالبیه با میراث فرهنگی دزدی از سایر کشورها رفتن لوور زدن
  • فرهنگ ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    فرهنگ کوچیک نیست
  • افشین تهران ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    خوب شما از اتفاقات بزرگ ذوق کن!!!خودت تا حالا چیکار کردی؟
  • کاپیتان ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    زبان قاصر است
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    چه حرکت فرهنگی ارزشمندی از این حرکت آقای علیزاده بالاتر. درود بر ایشان . آفرین . هزار آفرین.
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    کدوم بععضیها ؟؟؟ بعضیا متاسفانه سقف آرزوهاشون اینه که یه آمریکایی یا اروپایی یه تیکه استخون براشون پرت کنه و به همون افتخارکنن!!!
  • مهدی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    نه اینکه شما از چیزهای بزرگ ذوق میکنید...
  • ممد ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    خدا رحمت کنه پدر و مادرت رو ، رحمت به اون شیری که خوردی بعضیا یاد بگیرن ...
  • مصطفی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    خیلی بدبختی خدا هدایتت کنه
  • مصطفی ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    گل گفتی طرح خیلی جالبیه استاد سمبلی میشن برای همه هنرمندان آزاده که هویت و شرفشون رو نفروختن بنده به سایر هنرمندانی که قبلا این جایزه رو گرفتن توصیه میکنم نشان شوالیه رو پس بدن
  • رضا07 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    درود خدا بر پدر و مادرت و شیر پاکی که خوردی
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    حماسه .تنهایی حماسه آفرید
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    عالی*1000+
  • یاابوالفضل ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    باکمال احترام وادب خدمت استاد ، ایشان اگربرای خدا این کارراکرده باشند ازخودخداپاداش خواهندگرفت ونیازی به تعریف وتمجید ماندارند
  • محمد حسن ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    به ایرانی بودنت افتخار میکنم
  • vqh ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    بلوغ خوشنویسی ، حق نویسی ست مقید خوانی و مطلق نویسی ست خوشا آنان كه از او می نویسند ز خط و خال و ابرو می نویسند الفبایی ز خال مكتب اوست تمام نقطه ها خال لب اوست
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    درود بر کسانی که برای وطن خود ایران سرافراز مایه افتخار هستند
  • توحید ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    اقای علیزاده یه بار با بی بی سی مصاحبه میکرد انجا گفت که منظور از" نینوا " ساز نی ودستگاه نواست نه اون نینوای معروف .
  • بی نام ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    سردار هنر
  • زینب ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    افتخار میکنم به شما استاد عزیز که نشان دادید فرهنگ ایرانی اسلامی ما آنقدر غنی است که نیازی به القاب فرانسوی حتی از نوع شوالیه اش ندارد
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    احسنت ینی ما ملت جوگیر باید صبر کنیم یه هنرمند بمیره تب طرفداریش تو شبکه های اجتماعی مد شه مثل مرتضی پاشایی مرحوم ... واقعا تا هنر مندان بزرگ در بین ما هستن قدر دان باشیم
  • علی ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    دمت گرم استاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس