کاپیتان سابق تیم ملی می گوید: کار بچه های ما عالی بوده و تا بعد از این هم هر نتیجه دیگری برای تیم به دست بیاید افتخار بزرگی برای کشورمان ایران است و در جهان به یک قدرت انکار نشدنی تبدیل شده ایم.

گروه ورزشی مشرق - تیم ملی والیبال ایران در پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در لهستان موفق شد با ارائه بازی های زیبا و فنی به جمع 6 تیم برتر جهان راه پیدا کند.

برنامه و نتایج‌کامل‌مسابقات والیبال قهرمانی 2014 مردان جهان +جدول رده‌بندی

ایران به یک قدرت انکار نشدنی در والیبال جهان تبدیل شده استپیمان اکبری سرمربی تیم والیبال «ب» در گفتگو با خبرنگار مشرق به ارزیابی کلی تیم کشورمان پرداخت و گفت: تا به اینجا مردان والیبال کشورمان کار بزرگی انجام داده اند و با ارائه بازی های خیلی خوب نتیجه های بسیار خوبی نیز کسب کرده اند.

وی درباره همگروه‌های ایران در مرحله سوم نیز گفت: در گروه‌بندی شانس خوبی آورده‌ایم و همگروهی با آلمان و فرانسه به مراتب بهتر از همگروهی با برزیل و روسیه است. البته آلمان تیم خوبی است و همین که تا اینجا رسیده نشان دهنده این است که تیم ضعیفی نیست ولی اگر در مقام مقایسه با روسیه و برزیل و حتی لهستان به آن نگاه کنیم به هر حال این 3 تیم از آلمان قوی‌تر هستند. لازم به ذکر است که آلمان هم شرایط خوبی دارد و نمی توان گفت که ما از قبل برنده این بازی هستیم ولی با توانمندی که بچه های ما دارند و با توجه به بازی ها و نتایج خوبی که کسب کرده اند می توان گفت که شرایط برای ما نسبت به قبل مهیاتر شده است.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان به نقاط قوت تیم کشورمان هم اشاره کرد و گفت: تیم ملی تتها تیمی است که در تمامی پست ها شرایط ایده‌الی دارد، شاید خیلی از تیم ها به عنوان مثال فقط در اسپک یا سرویس خوب باشند ولی ما در سرویس، اسپک، توپ‌گیری و دفاع شرایط بسیار عالی داریم. فقط مهم این است که بچه های ما از لحاظ روحی و روانی تیم در شرایط ایده‌ال باشند تا بتوانند بازی همیشگی را در زمین پیاده کنند.

ایران به یک قدرت انکار نشدنی در والیبال جهان تبدیل شده است
اکبری با اشاره به این که در 3 پست دفاع، دریافت و پاسور جزو بهترین ها هستیم گفت: وقتی دریافت ما جزو بهترین‌هاست پس دریافت ما خوب است، پاسور ما بهترین پاسور دنیاست یعنی ما پاسوری داریم که می‌تواند حمله های ما را راه اندازی کند و دفاع ما هم که کاملا مشخص است، پس نتیجه می‌گیریم ما در تمام پست ها شرایط ایده آلی داریم و مهم این است که ما در هر بازی به اصطلاح روزمان باشد و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوب داشته باشیم، با توجه به این که چند بازی خیلی سنگین پشت سر گذاشته‌اند از نظر خستگی شرایط حساس و اورژانسی در تیم وجود دارد و بچه‌ها خیلی خسته هستند و این می تواند یک تهدید برای شاگردان کواچ محسوب شود، اما نتیجه‌ بازی شب گذشته مقابل صربستان و صعود به به مرحله بعد تاثیر روانی خوبی روی تیم داشته و ان‌شاء‌الله این شرایط ادامه داشته باشد.

ایران به یک قدرت انکار نشدنی در والیبال جهان تبدیل شده است
کارشناس والیبال کشورمان در پایان در خصصوص رتبه نهایی ایران در این مسابقات هم گفت: تا الان کار بچه های ما عالی بوده و تا بعد از این هم هر نتیجه دیگری برای تیم به دست بیاید افتخار بزرگی برای کشورمان ایران است و در جهان به یک قدرت انکار نشدنی تبدیل شده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • طاها ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    پهلوون اینان که با موتور سی دی ای میان سره تمرین آخرشم جزو 6 تیمن نه اونایی که با رانت و تبانی و مبالغ هنگفت با پورشه و مازراتی و ... میان و آخرش باخت به آرژانتین براشون میشه خاطره شاد کننده
  • امین ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    دیگه مونده بود فوتبالیستامون چهار تا چهار تا از @ویتنام بخورن! اینو دیگه کجای دلم بذاریم خدا!!!
  • میلاد ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    ایشالا دردو بلاشون بخوره تو سره فوتبالیستهای کشورمون
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    حالم ازهرچي فوتبال بهم خورده ،مخصوصا هزاربارصعودغرورافرين تيم فوتبال به جام جهاني 98وشكست استراليا درملبورن
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    درود بر والیبال فوتبال رو بریز دور فقط والیبال کشتی بسکتبال
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد ............... :دی
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    افرین
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    فوتبالیستهای بی غیرت و مفت خور یاد بگیرن .
  • علی ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    وقتی در فوتبال فساد و پول و قدرت و رانت و فحاشی و کتک کاری و اهانت به دیگران و... چه انتظاری از قوتبال دارید؟ به نظر شما این پولهایی که این فوتبالیستها میگیرند حلاله؟ نه مثل سالهای دور گذشته که فوتبالیستها بندگان خدا هیچ نداشتند نه مثل حالا که میلیاردی شدند. هر جا از دستورات شرع مقدس دور شدیم نتیجه عکس گرفتیم درود بر والیبالیستهای غیور و کشتی گیران سرافراز
  • ناشناس ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    ببینیم تیم فوتبال در جام ملت ها جز4تیم قرار می گیردبا این همه هزینه؟
  • رضا جعفری ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    درد و بلای والیبالیست ها بخوره تو سره هر چی فوتبالیسه که فقط پول انچنانی می گیرن ولی هیچ افتخاری برای ایران ندارن خاک بر سرتون
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    من سه سالیست که دیگه اصلا فوتبال ایران رو دنبال نمیکنم. غیر از بی‌ اخلاقی‌، حاشیه، پارتی بازی، باند بازی، رانت و دزدی و شکست چیزی نداشته. این پولها را صرف والیبال و کشتی‌ و بقیه ورزشها کنید.
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    ماشالا تمام والیبالیستای ایرانی زنومرد ،اونایی دکه تازه پابه زمین والیبال گذاشتن و اونایی دکه بازنشست شدن دماشالا به همشونض
  • حمید رضا رحیمی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقا همشون هم که دیگه بد نیستن چند تایی هم توشون آدم خوب هست
  • رحمن ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نتیجه چه باشد ؟برای ما خود بچه ها مهم هستند دوست نداریم دلشان بشکند همه را دوست داریم .زیر سایه خداوند منان باشند برایشان آرزوی سلامت و سر بلندی داریم
  • کوروش بزرگ ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مشرق نظرموسهوااینجانوشتم اینجامنترش نکن باتشکر
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    دیروز که از ویتنام 4 تا خوردیم به خودم کفتم که همین روزها برسه که مالدیو شکست13-0 رو جبران کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس