کد خبر 338123
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شرور شرق تهران با نام «طاهر» خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ علیرضا رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل منطقه نیروی هوایی در شرق پایتخت اظهار داشت: با توجه به دستور بازپرس شعبه 10 دادسرای ناحیه 4 رسالت، برای جلب و دستگیری یکی از اوباش منطقه نیروی هوایی به نام «طاهر» که به اتهام شرارت و قدرت نمایی با اسلحه سرد، تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار داشت، دستگیری وی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای دستگیری این اوباش فراری، موفق شدند با شگردهای پلیسی و انجام عملیات تعقیب و مراقبت شبانه روزی، وی را در حوالی خیابان 30 متری نیروی هوایی و جنب پارک پیروزی، در یک دستگاه خودروی هوندا شناسایی کنند.

وی در تشریح چگونگی دستگیری «طاهر» گفت: ماموران با شناسایی طاهر، اقدام به متوقف کردن خودروی وی کردند که فرد مورد نظر پس از توقف خودرو به همراه تعدادی از همراهانش، قصد متواری شدن از دست ماموران را داشتند.

محرابی با بیان اینکه این افراد برای فرار از دست ماموران، اقدام به درگیر شدن با ماموران پلیس کردند، اظهار داشت: پس از خروج متهم و همراهانش، این افراد به سمت ماموران حمله‌ور شده و با آن‌ها درگیر شدند که با هوشیاری ماموران، تمامی این افراد دستگیر و تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ شدند و در بازرسی از طاهر، یک قبضه کارد سلاخی را کشف کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: طاهر پیش از این بارها به اتهامات مختلف تحت تعقیب قرار گرفته و روانه زندان شده بود ولی متاسفانه علی رغم تحمل کیفر، دست از اعمال مجرمانه و شرارت خود برنداشته و اقدامات گذشته خود را ادامه می‌داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس