کد خبر 338819
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

باند ۶ نفره اراذل و اوباش شهرستان پیشوا معروف به «باند لاشخورها» با کلکسیونی از جرائم خشن با بیش از ۲۷ فقره سابقه کیفری خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، باند اشرار شهرستان پیشوا موسوم به باند لاشخورها که به سرکردگی فردی به نام "م - ی" اقدام به درگیری، چاقوکشی، عربده کشی، تظاهر مستانه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کردند، منهدم شد.

بر اساس این گزارش، اعضای 6 نفره این باند در سابقه کیفری خود، دارای بیست و هفت فقره پرونده مجرمانه از جمله ایجاد مزاحمت، درگیری با مامورین، شرکت در نزاع دسته جمعی، نگهداری اسلحه بودند.

پلیس اطلاعات شهرستان پیشوا موفق شد در یک عملیات اطلاعاتی یک ماهه، محل اختفای اعضای این باند را در یکی از مخروبه‌های حاشیه شهرستان پیشوا شناسایی کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس