سرمربی استقلال گفت: برنامه 90 حق ندارد از من چیزی در برنامه‌اش پخش کند یا حتی نام مرا ببرد.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش برابر سایپا که با پیروزی 3 بر 2 آبی‌پوشان همراه بود عنوان کرد: ابتدا درگذشت مهدی نفر را تسلیت می‌گویم که جزو خبرنگاران صادق  ایران بود. همچنین باید درگذشت سیمین بهبهانی را که از شاعران بزرگ و بنام کشورمان بود را به همه تسلیت بگویم. ضمن اینکه امروز سالگرد ورود آزادگان به کشور است. اگر شرف و غیرتی داریم به خاطر امثال شهدا، آزادگان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: من مطالعه‌ای که در تاریخ انجام دادم فکر می‌کنم در 400، 500 سال گذشته در تنها جنگی که یک وجب از خاک کشورمان به دشمن نرسید 8 سال دفاع مقدس بود. باز هم تاکید می‌کنم ما این امنیت و صداقتی که در جامعه داریم به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و صبر جانبازان است.

قلعه‌نویی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید به تیم خودم تبریک بگویم. دو توپ روی دروازه ما آمد که دو گل خوردیم اما در عوض کرنرهای زیادی داشتیم، 8،9 موقعیت گل به دست آوردیم و چندین خطا گرفتیم که موفق شدیم روی این ضربات به گل برسیم. باید به استقلال تبریک بگویم که این فصل توانسته‌ایم هافبکی را بگیریم که در تاریخ فوتبال ایران بسیار بی‌نظیر است. به جرات باید بگویم بهترین هافبک دفاعی ایران را داریم که نام او امید ابراهیمی است.

وی ادامه داد: در جام جهانی در حق ابراهیمی جفا شد. او ثابت کرد که یکی از بهترین هافبک‌ دفاعی‌های تاریخ ایران است و توانایی‌های خود را به خوبی در بازی مقابل سایپا نشان داد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تیم حریف با 3 دفاع مرکزی بازی می‌کرد اظهار داشت: در نیمه اول با سیستم 2- 4- 4 بازی می‌کردیم که در نیمه دوم آن را به 3-3-4 تغییر دادیم و توانستیم از میانه دفاع سایپا به خوبی استفاده کنیم. باید به آقای جلالی نیز تبریک بگویم که تیمش بسیار با برنامه و با تاکتیک بازی کرد. به بازیکنان و هوادارانمان‌ نیز تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند و هواداران نیز تیم را تشویق کردند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: استقلال دوباره همان تیم سال 82، 83 شده و بسیار خوب بازی می‌کنیم. در این بازی 5 گل به ثمر رسید و در هفته‌ای که بازی‌ها بسیار کم گل بوده نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقات برنامه 90 و کارشناسی محمد فنایی درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: به هواداران استقلال بی‌احترامی شد و به سرپرست تیمی که 30 میلیون هوادار دارد در برنامه 90 وقت ندادند تا از حق تیم دفاع کند. به بازیکنانم گفته‌ام که دیگر حق ندارند با دوربین 90 صحبت کنند و حتی این برنامه حق ندارد که از من چیزی در برنامه‌اش پخش کند یا حتی نام مرا ببرد.

قلعه‌نویی با انتقاد شدید از فردوسی‌پور و برنامه نود افزود: 20 دقیقه در خصوص بازی ما و مسائل داوری آن بحث شد اما دو دقیقه به سرپرست ما وقت ندادند. آقای فنایی که کارشناس داوری بود قبل از اینکه نوبت به بازی استقلال و سپاهان برسد خودش را به خوبی نشان داد و می‌خواست با گفتن قوانین زمینه را آماده کند.

وی یادآور شد: آقای فنایی! ما هم قانون را بلدیم و می‌دانیم که ماجرای خوردن توپ به دست و این مسائل چه چیزی است اما متاسفانه در برنامه 90 اتفاقاتی افتاد که چندان خوشایند نبود. اگر قانون اجازه بدهد اجازه نمی‌دهیم که درباره بازی‌های استقلال در برنامه 90 بخش‌های کارشناسی پخش شود و حداقل اجازه نمی‌دهم درباره خودم چیزی در این برنامه روی آنتن برود. اجازه نمی‌دهم که آقایان در برنامه‌شان اسمی از من بیاورند و حتی بخواهند مصاحبه‌ای را از من پخش کنند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: اگر قانون اجازه بدهد از آقایان شکایت خواهم کرد چرا که به ما توهین شد و به هواداران استقلال ظلم کردند. پنالتی صددرصد ما را در برنامه‌شان اعلام نمی‌کنند اما اگر جای استقلال تیم دیگری بود آقای مرادی اعلام می‌کرد که صددرصد پنالتی است. تمام کارشناسان داوری این برنامه از قبل هماهنگ شده‌اند و حتی مسابقه‌های پیامکی آنها نیز برنامه‌ریزی شده است. سوالاتی که آقایان از خودشان در می‌آورند کارشناسی می‌شود و از قبل برای مسابقه‌هایشان برنامه دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    اونوقت فردوسی پور بدبخت نیم ساعت از ترس این آقا با فنایی کلنجار رفت که پنالتی نبوده، ای نمک نشناس، کی میشه از این فوتبال بری دیگه برنگردی دیگه از ریاکاریات حامون بهم میخوره
  • یاسر بچه تهران ضد تراختور ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    ریا
  • حقیقت ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    عادل زمانی عادل بود...
  • یاسر بچه تهران ضد تراختور ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    توام حق نداری اسم عادل رو بیاری
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    فردوسی پورخیلی زیرکانه ازبرنامش برعلیه استقلال استفاده میکنه.فقط کافیه توتیم محبوبش یکی دستش خراش ورداره اونوقت این آقا نصف وقت برنامشوبه تیم محبوبش اختصاص میده.چطورهفته قبل علی دایی تونست نیم ساعت ازحرکت زشت بازیکنش تواین برنامه دفاع کنه اماسرپرست استقلال حق نداشت ازتیمش دفاع کنه.هواداران استقلال خوب این آقارومیشناسندمردم روجیگرفرض کرده.مشرق جون محافظه کاری نکن بچاپپپپپپپپپپپپپ
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    سیاه بازی بود علی آقا ....سیاه بازی !! شما اسم اون بازی درآوردن مسخره و کمدی را کلنجار رفتن برای دفاع از حق استقلال میگذاری .....؟!! قلعه نوعی درست میگوید ......هیچکسی مثل او از رفتار و نیات فردوسی پور با خبر نیست ! برای اثبات یک مورد فنی در فوتبال ، نیازی به اون ادا و اطوار و تئاتر بازی کردن مضحک نبود !! مثل کمدی های رو حوضی ...... یکی نقش فلان و دیگری در نقش فلان ...... غش و ریسه رفتن ها و مزه پرانی های فردوسی پور در حین صحنه سازی را ندیدید ؟!! بله دوست عزیز ....فردوسی پور نیت دفاع از استقلال را نداشت .....بلکه میخواست ادعای ظلم در حق استقلال را مسخره کنه .....همین !!!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    حالا این اقای قلعه نویی یه بازی رو برد، شروع کرد به کوبیدن این و اون ... آره داداش حقیقت همیشه تلخه.دوست داری همش طرف تو رو بگیرن عادل دمت گرم که همیشه حرف حق رو میگی و از کسی ترسی نداری
  • مهدی مرادی فر ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    ایکاش قلعه نوعی سالگرد عمه خانم من هم تسلیت میگفت هر وقت میبره معلم اخلاق میشه
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام مرادی فر تویی هم کلاسیم عزیز؟؟؟؟!!!!!!!!
  • saiedeses ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    چیه لنگی میترسی از ژنرال؟
  • saiedeses ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    برو بخواب بابا
  • saiedeses ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    عادل و مزدک و خیابانی سه تا لنگین
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    به همون دلیلی که استقلال 30 میلیون هوادار داره باید اخبارش بررسی بشه چه شما خوشت بیاد چه نیاد
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    با همين برنامه هاي سيما امثال شما اسم در كردند اگر سيما مدتي امثال شما را مطرح نكنه از يادها چنان مي رويد كه انگار از روز اول نبوديد
  • استقلال سرورت ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    فعلا بزار بسوزن با این مربی میلیاردیشون !!!
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    منم موافقم با همه زرنگ بازیاش خیلی تاتبلو میکنه
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    استقلال 100 هزار نفر هم طرفدار نداره
  • سارا ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه.. آخه کسی مونده تو ازش شکایت نکنی؟ این پنالتی جای هزارتا بلایی که سر بچه هایی مثل ایمان موسوی آوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس