شبکه هایی که روز گذشته روحانی به تعریف و تمجید از آنها پرداخت از ابتدای انقلاب تاکنون برابر اسناد موجود بیشترین ضربه فرهنگی ، سیاسی و امنیتی را به مردم و نظام وارد ساخته اند . به طور کل این شبکه ها ابزاری برای نفوذ بیگانه به کشور مورد هدف خود می باشد .

به گزارش مشرق، روز گذشته حسن روحانی در مراسم پایانی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ماهواره و شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک مطالب عجیب و قابل تاملی را عنوان کرد که به نظر می رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت .


روحانی با بیان اینکه چرا به جوانان اعتماد نداریم گفت
فکر می‌کردیم اگر ویدئو وارد کشور می‌شد، ایمان جوان‌ها پَر می‌زد، سال‌های اول انقلاب دغدغه ما این بود که مبادا یک دستگاه ویدئویی وارد کشور شود، چون اگر وارد کشور شود و با سیمی به تلویزیون وصل شود، دیگر چگونه ایمان برمی‌گردد و هویت‌ها را حفظ می‌کنیم. دیدیم آمد و به همه خانه‌ها رخنه کرد و بر ایمان‌ جوان‌های‌مان نه تنها اثر منفی نگذاشت بلکه بر حضور آنها در مساجد و تظاهرات انقلابی و راهپیمایی‌ها بیشتر شد و به جبهه دفاع از کشور رفتند و افتخار آفریدند »
روحانی در ادامه در اظهارات عجیبی درباره ماهواره گفت :
« غصه دیگری شروع شد که با ماهواره‌ها چه کنیم اگر خدای نکرده تلویزیون‌مان با دیش مخفی و آشکار، شبکه دیگری را بگیرد، در جوانان ایرانی چگونه ایرانیت و اسلامیت می‌ماند. آمدیم و در پشت بام‌ها و بالکن‌ها با آن مبارزه کردیم، اما تاثیری نداشت اما نه ایمان مردم پر زد و نه هویت مردم از دست رفت »
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با تمجید از فیسبوک گفت :
« دنیای ارتباطات و اطلاعات دنیای عجیب و غریبی است و در هر دقیقه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر لایک را در فیسبوک شاهدیم و علاوه بر آن نیز تنها در گوگل در هر دقیقه ۲ میلیون نفر از این سرویس استفاده می‌کنند و همچنین در هر دقیقه ۷۰ ساعت فیلم وارد یوتیوب شده و در همان زمان یک میلیون و سیصد هزار نفر این فیلم را یا می‌بینند یا دانلود می‌کنند و این به معنای یک تحول بزرگ در دنیای امروز است »
روحانی با همین اظهارات سراغ موضوع اینترنت و شبکه های همچون وایبر وی چت و.... رفته و می گوید :«
امروز ظاهرا غصه دیگری برپا شده و آن اینکه با اینترنت و جوان کاربر و ایمیل و موبایل و نسل سوم و چهارم چه کنیم. من به همه دوستان عرض می‌کنم به جوان‌ها اعتماد کنیم، به نسل جوان اعتماد کنیم. جوان‌های ما با فطرتی پاک هستند و ایران‌شان را با همه وجود دوست دارند و به اسلام و خاندان ائمه و اهل بیت عشق می‌ورزند. فطرت‌شان پاک است و حالا گوشه‌ای، روزی، ماهی یا سالی خطایی شد، می‌شود آن را برگرداند و قابل برگشت است که هم انسان تواب است هم خداوند توبه را می پذیرد »
اما شبکه هایی که روز گذشته روحانی به تعریف و تمجید از آنها پرداخت از ابتدای انقلاب تاکنون برابر اسناد موجود بیشترین ضربه فرهنگی ، سیاسی و امنیتی را به مردم و نظام وارد ساخته اند . به طور کل این شبکه ها ابزاری برای نفوذ بیگانه به کشور مورد هدف خود می باشد .
ابعاد و اثرات کوتاه مدت و دراز مدت ماهواره به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین وسایل ارتباط جمعی، همیشه دارای اهمیت بوده است. اگر در گذشته فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی زبان مانند بی بی سی یا صدای آمریکا با جهت گیری و اهداف سیاسی خاص و هدایت شده از سوی دولت های انگلیس و آمریکا وجود داشت؛ اما در چند سال اخیر شبکه های با اهداف کاملا متفاوت مانند من و تو1 و2، فارسی one،pmc و... بوجود آمده اند و در مدت زمان بسیار محدود مخاطبان بسیاری در بین مردم وبه ویژه کانون های خانوادگی به خود اختصاص داده اند.


راه اندازی قارچ گونه شبکه های ماهواره ایی یکی از این راهبردهای دولتهای غربی برای از بین بردن فرهنگ دینی و روحیه اسلام خواهی و مقاومت در ملتها از طریق بی بندباری جنسی است که این راهبرد امروزه در عمل به اوج خود رسیده است. آنها با پخش برنامه هایی با محتوای هرزگی وبی بند و باری اخلاقی فرهنگ منحط غربی را در کشورهای اسلامی به خصوص در کشور ما پیاده کرده وبه ترویج زندگی مادی وبی قید وبند جنسی پرداختند .در سال های اخیر شاهد هستیم چطور سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ایرانی در برخی خانواده ها جای خود را به فرهنگ غربی داده است .
تغییر در نوع پوشش پسران و دختران تا مرز کشف حجاب ، عادی شدن روابط جنسی در بین برخی جوانان ، خیانت زن و شوهر به هم ، کم رنگ شدن باورهای دینی ،ایجاد شبهات دینی و سیاسی ، غرب گرایی مصرف زدگی و تجمل گرایی ، افزایش استفاده از مشروبات الکلی و رواج موسیقی های منحط ، روی آوردن برخی جوانان به شیطان پرستی و دیگر فرقه های ضاله ، ضعیف شدن برخی سنت های الهی در بین خانواده ها ، تضعیف اهمیت و تشکیل خانواده در ذهن برخی جوانان و روی آوردن به زندگی های مجردی ، افزایش جرایم جنسی ، افزایش بیماری های روحی و جنسی به دلیل تماشای برخی شبکه ها و....... واقعیت های غیر قابل انکار ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ماهواره می باشد . آیا حسن روحانی می تواند موارد مذکور را کوچک شمرده و یا نادیده بگیرد ؟ این نگاه از کجا تقویت می شود ؟
ناگفته نماند بسیاری از میتینگ ها و جشن هایی که در سال های اخیر در جهت عادی سازی روابط دختر و پسر و کشف حجاب در برخی نقاط کشور از جمله تهران شکل گرفت ناشی از تبلیغات و دعوت شبکه های ماهواره ای می باشد .




قوام جامعه به اخلاق ورعایت اخلاقیت افراد جامعه می باشد و زمانی که انسانیت ،حریم های شخصی ،خانواده و...از بین برود چنین جامعه ای از درون خالی شده وباتلنگری در هم می ریزد و این مساله در مورد جوانان ونوجوانان مهم تر است ماهواره از طریق پخش فیلم های غیر اخلاقی که نتیجه ای جز بی بند وباری ،بی حیایی،مشوش شدن ذهن جوان و... ندارد به این مقصد پلید دست پیدا می کند.وبر همین اساس استفاده از برنامه های ماهواره در نظر مراجع حرام اعلام شده است.
تاثیر دیگر ماهواره و شبکه های اجتماعی در فتنه سال 88 نمایان شد .دیدیم که چگونه دشمن برای اجرای طرح براندازی و آشوب های خیابانی از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی اهداف خود را پیش برد . این شبکه ها که در حقیقت بازوی اجرایی دشمن برای طرح براندازی بود شبانه روز با القای ادعای دروغ تقلب به بینندگان خود آنها را برای اعتراض و آشوب تحریک و به خیابان کشاندند و صحنه هایی تاسف باری همچون حرمت شکنی عاشورا را خلق کردند . آیا می توانیم نقش شبکه های ماهواره ای را در شکل گیری آشوب ها در فتنه 88 را نادیده بگیریم ؟


« بعد از انتخابات كه تحركاتى از طرف بعضى ها شروع شد... لذا ديديد كه اين دستگاه ها و وسائل رسانه اى و صوتى و الكترونيكى و ماهواره اى و غيره حضورشان در صحنه را چطور تشديد كردند؛ صريح وارد ميدان شدند. قبلاً اميدوار نبودند كه اين كار بگيرد؛ بعد ديدند نه، گرفت؛ لذا سريع وارد ميدان شدند » رهبر انقلاب - 1388 »
نکته مهم دیگر در سخنان رئیس جمهور موضوع شبکه های اجتماعی و فیسبوک بود که به نوعی روحانی مردم را به حضور در این شبکه های اجتماعی دعوت کرد .

فیس بوک در چند سال اخیر با شگردهای تبلیغاتی گسترده توانسته در میان ایرانیان طرفدارانی را به دست بیاورد و سیاست گذاران و موسسان این سایت اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می کردند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات سال 88 در ایران مشاهده کردیم که اطلاعیه بیشتر نا آرامی ها به سرعت با منتشر شدن در فیس بوک به تمامی حلقه های فتنه در تهران و دیگر شهر ها ارسال می شد .



این شبکه اجتماعی با فروکش کردن آتش فتنه 88 وارد فضای جدیدی شد که هدف آن به نابودی کشیدن فرهنگ حیا و حجاب در ایران است؛ پروژه ای که غربی ها از ابتدای انقلاب و قانونی شدن مسئله حجاب در ایران به دنبال تحقق ان بودند زیرا بر اساس تفکر نظریه پردازان صهیونیزم جهانی برای گرفتن عزت و ایستادگی زن ایرانی ابتدا باید حیا و عفت را از ان دور کرد .فحشا و بی بندباری ، انتشار تصاویر برهنه برخی کاربران ، ترویج افکار همجنس گرایی ، قبح زدایی از روابط دختر و پسر بخشی از تهدیدات این شبکه می باشد که تاثیرات بسیار زیادی بر برخی خانواده و جوانان داشته است .

 
یک گردش کوتاه قطعا تصاویری غیر اخلاقی بسیاری را مشاهده خواهید کرد که خود عامل بسیاری از بی بندوباری می شود همچنین رقابت بر سر به روز کردن آلبوم های عکس شخصی و به اشتراک گذاشتن آن از یک سو منجر به سوء استفاده های اخلاقی می شود و از سوی دیگر ایجاد تنوع طلبی در افراد و تلاش برای ارتباط با جنس مخالف باعث اختلافات خانوادگی بویژه برای افراد متاهل و فعال در این شبکه ها می گردد و بر اساس اسناد بسیاری از طلاق ها ناشی از همین اختلافات می باشد .


نکته بسیار مهم بعد امنیتی در خصوص این شبکه می باشد . دستگاه جاسوسی امریکا به راحتی می توانند ضمن شناسایی کامل کاربران از وی جاسوسی کنند . بدون شک هر لایک نشانه دهنده ی جزئی از علاقه مندی ها و شخصیت کاربر می باشد که به مرور زمان و با بیشتر شدن تعداد لایک ها شخصیت فرد عضو شده در فیسبوک عیان تر خواهد شد که موجب نمایان شدن شخصیت کاربر برای دستگاه جاسوسی می باشد و یک جامعه اطلاعاتی بزرگی را شکل داده است .
با این اوصاف که تنها نگاهی جزئی به مضرات و خطرات شبکه های ماهواره و اجتماعی بود در سال فرهنگ و در شرایطی که فرهنگ اسلامی کشور از همه وقت بیشتر در خطر نابودی قرار گرفته است چرا رئیس جمهور چنین سخنانی را مطرح می کند ؟!  آیا آزاد سازی بازوی اجرایی دشمن در تهاجم فرهنگی نابودی فرهنگ اسلامی را در بر ندارد ؟ اگر شبکه های ماهواره ای و اجتماعی تاثیری در نابودی فرهنگ اسلامی در برخی خانواده ها نداشته اند پس سبک زندگی غربی ، بی بند و باری و فحشا در بین برخی جوانان از کجا آمده است ؟ آیا برای اعتلای فرهنگ کشور باید درها را به روی تهاجم دشمن باز کرد ؟
روحانی در بخشی از سخنان خود در ادعایی عجیب می گوید : فکر می‌کردیم اگر ویدئو وارد کشور می‌شد، ایمان جوان‌ها پَر می‌زد، سال‌های اول انقلاب دغدغه ما این بود که مبادا یک دستگاه ویدئویی وارد کشور شود، چون اگر وارد کشور شود و با سیمی به تلویزیون وصل شود، دیگر چگونه ایمان برمی‌گردد و هویت‌ها را حفظ می‌کنیم. دیدیم آمد و به همه خانه‌ها رخنه کرد و بر ایمان‌ جوان‌های‌مان نه تنها اثر منفی نگذاشت بلکه بر حضور آنها در مساجد و تظاهرات انقلابی و راهپیمایی‌ها بیشتر شد و به جبهه دفاع از کشور رفتند و افتخار آفریدند » سوال اینجاست چطور ورود ویدئو در کشور باعث افزایش حضور جوانان در مساجد ،تظاهرات و جنگ شد ؟

اظهارات روز گذشته رئیس جمهور به قدری برای رسانه های بیگانه شیرین بود که بلافاصله سخنان وی بازتاب گسترده ای در این رسانه پیدا کرد .

voa


 بی بی سی


رادیو فرانسه

رادیو زمانه

 

 حرف نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • مسعود ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    روزشمار 3سال و اندی... آن مرد خواهد امد...
  • سعید ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    با سلام وسلام علی الاسلام جناب اقای رئیس جمهور 50.1 درصدی این فاجعه فردا صداش در میادها!!! چرا توجهی نیست
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    قابل توجه مشرق و همفکران هر که گریزد ز خراجات شام بارکش غول بیابان شود این هم تلافی ظلم به آن مرد که رفته است. البته می بینید که در این دولت همه ساکتند. چون روحانی که منحرف نمی شود!
  • سعید ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    تحریف نکن اخوی همون اخر جمله م رو بنویس کار از توجه گذشته
  • ناشناس ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خود مردم مضر بودن این ابزار وادوات مثل ماهواره را متوجه شده اند اقای روحانی نباید قانون را تاکید وتائید نکند جهت اطلاع ما شانزده خانواده در تهران وکنار هم هستیم وطبق قانون جمهوری اسلامی واعتقاد خودمان از ماهواره استفاده نمی کنیم ونیازی هم به ان نمی بینیم ونداریم
  • شهروند ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    یواش یواش دارند خواسته ها ی معدودی را که جزئ هوادارانش هم هستند تامین می کنند بنده خدا رای اینارو برای دوربعدلازم دارند
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا از چی بگم
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    تا می خوایم از روحانی انتقاد صحیح کنیم، احمدی نژاد و فضاحت ها و شما ها را بر سرمان می زنند. بابا ول کنید آن مرد را. آن مرد هم کم اشتباه نکرد. می شود بگویید ۲۴ میلیون رایی که مردم به یک چهره ی حزب الهی دادند، در این انتخابات به کجا رفت؟ چه کسی این سرمایه ی بزرگ ملی را از ما گرفت؟
  • محمدزاده ازتبریز ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آن مرد باشعار مبارزه با استکبار مملکت را به باد داد، واین مرد باشعار اعتدال وبا مدیران میانی آن مرد به هیچ جا نخواهد رسید ، ماهواره وانترنت با دیوارکشی وقفل قابل کنترل نیست باید فرهنگ استفاده از آنها آموزش داده شود
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    توجیه نیست بنده خدااا
  • مسعود ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    که اینطور
  • قاسم ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بخدا خانواده بنده هم از ماهواره استفاده نمیکنیم .چون فرصت نداریم.ولی بخدا تا حالا نمردیم و زنده هستیم!جناب روحانی بهتره بجای ماهواره و واتس آپ و فیسبوک نگران جیب مردم باشند.
  • علی ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به ناشناس 19:16 اشتباه شما همین جا است. مردم هرگز در 88 و 84 به یک چهره حزب اللهی رای ندادند. بلکه به یک چهره مردمی رای دادند که حس کردند واقعا رفتار نخبگانی ندارد و دلش برای مردم می سوزد. در انتخابات اخیر هم حسن روحانی توانست خود را به عنوان تنها کسی معرفی کند نگران دغدغه ها و مشکلات مردم است. اما کسانی که نگاه نخبگانی و اخم آلود و ادبیات دانشگاهی داشتند البته رای نیاوردند و بهتر است به جای حمله به احمدی نژاد ضعفهای خود را بپذیرند.
  • میثم ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای مسئول شورای انقلاب فرهنگی !!! یک سری به خیابانهای شهر بزن تا متوجه شوید دغدغه های رهبری را !!! آیا از خودت سوال کردی که چرا امسال آقا به نمایشگاه کتاب نرفتند ؟ آیا فکر کردی که هر زمان مسئولین نسبت به فرهنگ بی تفاوت می شوند اقا این گونه واکنش نشان می دهد . زمان خاتمی و الان هم دوره شما . این تفکر شما برای جامعه دینی ا
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    "به طور کل این شبکه ها ابزاری برای نفوذ بیگانه به کشور مورد هدف خود می باشد ." ببینید - همه روشهای مختلف توسط گرایش های مختلف در کشور اعمال شده است - نتیجه روش اصول گرایان فاجعه بوده است و نتیجه روشهای اصلاح طلبان بهتر جواب داده است - حالا شما برید به نفس خودتان برسید و با امورات دینی مردم کاری نداشته باشید
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سوال اینجاست چطور ورود ویدئو در کشور باعث افزایش حضور جوانان در مساجد ،تظاهرات و جنگ شد ؟
  • یک احمدی نژادی ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    حرفاشو کاملا قبول دلرم
  • علیرضا ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ... دیدیم آمد و به همه خانه‌ها رخنه کرد و بر ایمان‌ جوان‌های‌مان نه تنها اثر منفی نگذاشت بلکه بر حضور آنها در مساجد و تظاهرات انقلابی و راهپیمایی‌ها بیشتر شد و به جبهه دفاع از کشور رفتند و افتخار آفریدند... 1- به همه خانه ها؟؟؟ 2- اثر منفی نگذاشت؟؟؟ 3- باعث حضور بیشتر مردم در مساجد و جبهه شد؟؟؟ 4- آنها که افتخار آفریدند ویدئو داشتند؟؟؟ فکر کنم جناب رئیس زیاد اخراجی ها نگاه کرده تصور کرده همه بسیجی ها مجید سوزوکی بودن! مجید سوزوکی ها استثناهای جبهه بودند که به گفته امام چون جبهه دانشگاه بود اونا رو در خود هضم میکرد.
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ملاک اقتدار رییس جمهور رای مردم نیست. بلکه حمایت نخبگان است. احمدی نژاد با داشتن بیشتری رای در تاریخ ایران، به دلیل دشمنی نخبگان و اقشار تهران نشین، عملا هیچ استفاده ای از این رای نتوانست بکند. او حتی یک لایحه بودجه اش هم به تصویب مجلس نمی رسید. حال آنکه روحانی با داشتن رای لب مرزی و به دلیل حمایت همه جانبه نخبگان و اسیون و حوزه ها، به رییس جمهوری بسیار قدرتمند تبدیل شده است تا جایی که لایحه بودجه او بدون کوچکترین تغییری به تصویب می رسد. بین مردم و نخبگان باید یکی را انتخاب کرد. مردم تنها کمک می کنند رای بیاوری اما این نخبگان هستند که به ت قدرت می دهند. حتی اگر در علم و دانش و مردمی بودن به حد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام هم برسی وقتی که خواص و نخبگان با تو دشمن باشند، نه تنها به نتیجه نخواهی رسید بلکه آخر کار همان مردم می گویند مگر علی علیه السلام نماز هم می خواند؟ پس نگران نباشید. من مطمئنم حسن روحانی با اقتدار فزاینده پیش خواهد رفت و تاریخ نام او را جزو لایقترین مدیران تاریخ ایران ثبت خواهد کرد. چون تاریخ را هم برنده ها می نویسند.
  • پسر لر ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به خودم میبالم که به آقای روحانی رای ندادم. با دین مردم نمیشود بازی کرد... لبیک یا خامنه ای.نظر رهبرم اینه؟؟؟ این کشور به برکت وجود سید علی و دعای امام زمان است که پا برجاست نه وجود...
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    گاها برای انحراف اذهان برخی سخنان لازمه
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اي گفتي
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    وقتی که من این سخن رو از رییس جمهور شنیدم، شوکه شدم که آیا واقعا رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی .....
  • هدهد ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بحران سیاست امروز ایران نبود رجالی است که اسلام و ارزشهای اون رو با جان و دل چشیده باشن و به اونها اعتقاد داشته باشند که مقدمه این اعتقاد شناخت عمیق از اسلام می باشد.......این گونه موضع گیری ناشی از دیدگاه موجود نسبت به این مهم هستش........
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    چرا زمانی که احمدی نژاد به اساس دین و انقلاب حمله می کرد و موضع می گرفت عکس العمل نشان نمی دادید؟
  • دکتر ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ماروباش این باور و ادبیات رئیس دولت جمهوری اسلامی است که به پایش 200 هزار خون شهید رفته است خدایا بمحمودوالش قسم ظهور حجتت را برسان
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    با این که مخالف جدی برخی سخنان روحانی هستم اما به نظرم این سخن روحانی که می گوید با زور و اجبار نمی توان جلوی فرهنگ بد و رخنه ی فرهنگی را گرفت درست است.
  • محمد ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    میان انچه مقام معظم رهبری میفرمایند و انتطار دارند با انچه در مملکت اجرا میشود .............فقط قضاوت کنید
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    درود بر روحانی
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ومهمترازجیب نگران وضعیت فرهنگ و آسیبهای متعددد اجتماعی باشد!
  • شاهد ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اقای روحانی:با این سخنرانی ایا معضلات جامعه از دید شما ریشه اش از کجاست ؟ سخنان اخیرتان پاسخی هست به کارشناسان خانواده که معتقد هستند مهمترین عامل وجود شبکه های مخرب ماهواره ای هستند که نظام خانواده ایرانی را هدف گرفتند
  • حامد ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    جمع کردن رای به چه قیمتی
  • هدهد ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    محافظه کاری تا چقدر......مشرق!!!
  • ایمانی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    دولت تدبیر عجب رویی داری واقعا
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اقای 19:58چرا در شوراها مردم به ان چهره مردمی ولیست رای ندادند
  • بی سبد ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بابا شما چقدر ساده اید اینا میدوند ما رو این چیزها حساسیم دارن.... اون رو بچب مشرق که 3سال دیگر اثرش مشخص میشه
  • محمد ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    پس عامل رشادت رزمنده ها هم معلوم شد! ویدیو بوده شب تا صبح ویدیو میدیدن بعد همچین صبحکه میشد احساس می کردن دیگه مال این دنیا نیستن باید برن بجنگن! کی گفته اونایی که کل زندگی شون پای ویدیو بوده با کسایی که پای این مملکت جون دادن یکی هستن؟! بله اینا هر دو جوان هستن ولی دو گروه مختلف. باید یه متن بنویسیم از همه قاچاقچیان اون سال ها هم تشکر کنیم که باعث افزایش رشد معنوی ملت میشدن!
  • محمد ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    رهبری میفرمایند ناتوی فرهنگی! ایشون می گن که تاثیر که نداشته هیچ تازه بهترم شده! پس نمیدونم این سبک زندگی داغون امروز و جامعه ای که خیلی گناها توش عادی شده از کجا یهو اومد. این سبک لباس پوشیدن و روابط دختر و پسر و سبک تجملات زندگی
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به نظر من چون ضد انقلاب از اکسیژن استفاده می کند و به حیات خود ادامه می دهد بهتر است اکسیژن را از بین ببریم.
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    حق با ناشناس 19:58 است!!!!
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    روحانی مچکریم
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    تدبیر دولت همینه. آن مرد خیلی زود خواهد امد این بار مقتدرتر
  • ریاستی ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    این روزها صفهای نماز جماعتمملو از جوانان است!!هنرمندان همه مومن و ازاده،مدیران با تقوا و تزکیه نفس ،دا دگاهها خلوت،چهره دختران اسلامی ،پسران هم که اصلا زیرابرو برنمی دا رند،همه چی خوب خوب خوبه،پس ی ید بیخو ی از ماهواره میترسید،اینهمه شبکه ضد اپقلاب فارسی زبان الکی زور میزنن!!!
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    یکی از دوستان ما ماهواره داشت وقتی بچه دار شد جمعش کرد. چون به مضراتش پی برده بود و نمیخواست فرزندش گرفتارش بشه
  • امین ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گرامی باد...سالی که نکوست!!از بهارش پیداست...
  • محمد امین ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    راستی کسی میدونه چرا رهبری امسال رو سال جهاد فرهنگی نامگذاری کردن (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی)
  • محسن ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    لزوماً آن مرد محمود نیست!!!
  • محمدحسین ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    مردم از وضعیت فیلترینگ و سرعت پایین اینترنت ناراضی اند.
  • اقاروح اللهء عزیز ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    اقای روحانی فکری به حال کسب و کارمون بکن چون قول دادی 100روزه....ما فیسبوک نمیخوایم.
  • siamak ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آگه الان اسرائیلیا احمد متوسلیان رو آزاد کنن میگه:اینجا ایرانه؟
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    مهم نظر مردمه
  • ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    درود بر روحانی حرف دل خیلی ها رو زد
  • mamijun ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خدارو شکر که چنین رییس جمهوری داریم
  • حسین 1400 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای روحانی بعضی چیزها کلا عامل مفسده هستند و امکان استفاده مطلوب از آنها وجود ندارد مانند فیس بوک و ماهواره.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    باشه
  • علی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    اقای روحانی فکری به حال ورزش اشفته کنید اسپاسرهای استقلال و پرسپولیس دلال های مسکن و شهرداری هستند
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    گفتم روحانی سری به خیابانها بزنه بعد بگه ماهواره واینترنت روی هویت جوانها تاثیر نداشته شما نظرمو نذاشتین
  • علیرضا ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    ناشناس عزیز! شما اول برو صورت مساله رو خوب بفهم بعد بیا واسه حلش فرضیه ارائه کن!
  • امين ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خوب پيشنهاد شما چيه؟ شماها كه فقط بلدين اعتراض كنين! وضعيت حجاب در همين 48 ساعت بعد از حرفهاي روحاني كه به اين شكل در نيامد؟ حكومت هر كاري كه از دستش برميامد براي كنترل اينترنت و ماهواره تو اين 10 سال اخير كرد ولي نتيجه اش هميني كه هست داريد مي بينيد.
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    ناشناس روسی جان؛ تاریخ را خدا می نویسد. اگر خدای قادر و متعال بخواهد، مردی ناشناس چون احمدی نژاد را به قدرت می رساند. پس اینقدر مادی گرایانه فکر نکن. ضمناً مسئولی که مردمی نباشد، مردم او و نخبگان پشتش را به زباله دان تاریخ می فرستند، نه برگ های زرین تاریخ. البته تعریف نخبگان هم باید بازتعریف شود. هر قدرتمند صاحب منصبی نخبه نیست. پخمه هم زیاد داریم.
  • محمد ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    ناشناس 02:37؛ برای یک خداپرست عاقل، مهم نظر خدا و ولی خداست. مردم چیزی جز مخلوقاتی ضعیف و ناچیز، چیز دیگری نیستند. البته برای یک کافر جاهل، خدا معنایی ندارد، چون عقل برای او بی معناست. پس برای چنین کسی، نظر مردم که همان مخلوقات ضعیف و ناچیز و ناآگاه هستند، ملاک است.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    کی؟! کجا؟! نکنه خاتمی رو با احمدی نژاد اشتباه گرفتی!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آیا کارکرد ماهواره چون اکسیژن است؟! مغلطه تا کجا!
  • محمد ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    نتیجه کار حکومت که کافی و جامع نبود، این شد که می بینید. نتیجه رها کردن و ولنگاری و اینکه هر کی به حال خودش باشه که تز آقای روحانی است پس چیست؟!
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    واقعا گل گفتی !! یکی از اون ور بام افتاد و یکی از این ور بام، خدا به داد ملت برسه
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    تو واسه خودت بال بال بزن ، کسی باهات کار نداره عزیزم
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    حساس نشو ! حساس نشو
  • حسن ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام بیشترین دلیلش منفعل و بی خاصیت بودن صدا سیما وحوزه فرهنگی کشور بود که هیچ کار وبر نا مه ای برا گسترش فرهنگ اسلامی نکرد غربیا فیلم ساختن کارتون ساختن و فرهنگ خودشونو به دنیا عرضه وتحمیل کردن و ما فقط گفتیم اینا بده یادمه رهبر انقلاب سال 73 اعلام کردن شبیخون فرهنگی اغاز شده باید هم جلوگیری کرد هم برنامه ساخت برا پاتک اما مسولان ما هم درگیر جناح بازی شدن عاقبتم دودش تو چشم همه رفت الان سن دوس دختر وپسر بازی رسیده به 13 سال تو راهنمایی والسلام علی من اتبع الهدی
  • سعید ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای روحانی به جای اینکه به فکر ماهواره ، شبکه های اجتماعی و اینترنت باشید کمی هم به فکر اقتصاد مردم ، اشتغال و ازدواج جوانان باشید .
  • م-ب ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آیا حسن روحانی می تواند موارد مذکور را کوچک شمرده و یا نادیده بگیرد ؟ این نگاه از کجا تقویت می شود ؟ خب معلومه از خاتمی تقویت میشود
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    به ناشناس 21:55 اولا گروهی که تبلیغاتش جمع آوری می شود را مردم جطور باید بشناسند؟ ثانیا: ایران تهران نیست. تهران خود را در ۸۸ نشان داد.
  • بی سبد ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق طوری سانسور کردی خودم می خونمش به خدم منفی میدم
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    احمدی نژاد به کدام اساس دين و انقلاب حمله کرد؟ احمدی نژاد به هولوکاست حمله کرد و در برابر آن موضع گرفت که اساس اسراييل و صهيونيزم است نه اساس دين و انقلاب. البته به خاندان هاشمی هم حمله کرد و در برابر آن موضع گرفت که آن هم اساس اشرافيگری و مافيای قدرت و ثروت و فتنه‌گری است نه اساس دين و انقلاب.
  • حمید313 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    ادم دلش می خواد بعضی ها رو
  • hamid ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق چند تا بيننده و بازديد كننده داري؟ خيلي مطالب سبك مي نويسي دوره اين حرف ها گذشته بابا جان نگاه به اين 100 نفر طرفدار نكن.
  • زهرا ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    حرف های اقای روحانی کاملا صحیح ودرسته
  • سلمان ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • سلمان ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    شعار ویدئو بمب اتم که مال دهه هفتاد بود حالا چطور ویدئو باعث افزایش حضور در جبهه شد رو نمی دونم
  • مرتضی ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    فکرکنم فیلم اخراجی ها خیلی روی آقای رئیس جمهور تأثیر گذاشته که فکر می کنن با ویدئو و ماهواره جوانان انقلابی تر و مسجدی تر میشن!!!!
  • hdvhk ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    با این که با نظرت کلا مخالفم ولی آفرین به طرز بیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس