کد خبر 8794
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 200 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش طي يک عمليات در بامداد چهارشنبه 14 مهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسين ساجدي‌نيا در گفت‌وگو با فارس در محل برگزاري عمليات گفت: عمليات همه‌ جانبه‌اي را با هدف برخورد با ناهنجاري‌ها، اراذل و اوباش و خرده‌‌فروشان مواد مخدر در شرق و شمال پارک جنگلي لويزان به اجرا گذاشت.
وي اظهار داشت: براي اجراي اين عمليات حدود يک هفته قبل عمليات شناسايي توسط مأموران پليس انجام شده بود و همه افرادي که عامل ناامني و برخي ناهنجاري‌ها بودند، شناسايي شدند.
سردار ساجدي‌نيا تأکيد کرد: در 6 ماهه دوم سال طرح‌هاي خود را در زمينه برقراري امنيت به صورت محله محور به اجرا خواهيم گذاشت.
اين مقام پليس تهران تأکيد کرد: اوباش منتظر برخورد قاطع پليس باشند.
وي اظهار داشت: طرح‌هاي امنيت اجتماعي در شهر تهران ادامه دارد و عمليات امشب نيز در پارک لويزان در حال اجراست با درخواست و شکايات مردمي به اجرا درمي‌آيد.
سردار ساجدي‌نيا در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبني بر تداوم پاکسازي پارک لويزان گفت: قول مي‌دهيم که وضعيت مناسبي در پارک لويزان به وجود بيايد و تداوم داشته باشد.
وي اظهار داشت: يک تيم مجهز از پليس يگان امداد به صورت شبانه‌روزي در پارک لويزان مستقر خواهند شد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: در عمليات به اجرا درآمده چند نفر که عمدتاً خرده فروش مواد مخدر بودند، تعدادي از اراذل و اوباش و چند نفر زن دستگير شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس