کد خبر 12466
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵

معاون پرورشي وزارت آموزش و پرورش توزيع غيرمجاز نشريه برخي از جريانات سياسي در بعضي از مدارس کشور را تائيد کرد و گفت: قطعا اين موضوع از سوي برخي از عناصر فرصت طلب هدايت مي شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، علي اصغر يزداني با اعلام اين خبر افزود: حراست وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشي در مدارس اقداماتي را براي برخورد با اين عناصر فرصت طلب آغاز کرده اند و قطعا اين موضوع را دنبال مي کنيم.
معاون پرورشي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه توزيع کنندگان اين نشريه معلوم نيست از قشر معلم يا دانش آموز باشند ادامه داد: قطعا عناصر مسئله داري اين حرکت را دامن مي زنند ولي ما نمي دانيم دامنه آن در کل کشور چقدر است.
هم اکنون در برخي از مدارس راهنمايي و متوسطه کشور نشريه اي دو صفحه اي با محتواي سياسي بين دانش آموزان توزيع مي شود.
وي تاکيد کرد: مدرسه يک مکان تعريف شده است و اجازه چنين فعاليتهايي را در آن نمي دهيم.
يزداني در پاسخ به اين سئوال که آيا آموزش و پرورش برنامه اي براي آشنايي دانش آموزان با مسائل سياسي، پرسمانهاي گوناگون در اين زمينه دارد گفت: هم اکنون گفتمانهاي سياسي براي پاسخ به شبهات سياسي دانش آموزان در برخي از مدارس داريم و به دنبال اين هستيم که بيش از يک هزار طلبه جوان را با برنامه ريزي وارد مدارس به خصوص از نوع خاص کنيم تا براي دانش آموزان و فرهنگيان بصيرت سياسي لازم را تبيين کنند.
معاون پرورشي وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در واقع ايجاد بصيرت سياسي به دانش آموزان و معلمان از الويتهاي اين معاونت طي سال تحصيلي جاري در مدارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس