کد خبر 972639
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
بالگرد

بالگرد سبک تهاجمی ساخت صنایع هوایی کره جنوبی برای اولین بار با موفقیت پرواز کرد. این بالگرد دارای 2 خدمه بوده و از یک دستگاه موتور به قدرت 1032 اسب بخار بهره می برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    16 11
    نمیدونم واقعا چرا ما باید تو این موارد از بقیه عقب باشیم مخصوصا قسمت موتور
    • احسان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      10 0
      خطاب به 15:09، عقب نیستیم، ولی باید بودجه نظامی را افزایش دهند که بتوانیم تولید انبوه هم در این زمینه داشته باشیم، در زمینه موتور هم وقتی توانستیم موتور جت را بسازیم، موتور بالگرد را هم می توانیم بسازیم.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    36 18
    نظام مقدس جمهوری اسلامی هم پراید میسازه و در پاچه مردم ایران فرو می کنه با قیمت 50 میلیون تومان!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
      15 22
      تو خودت چیکار بلدی؟
    • حمید ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      6 1
      خطاب به 15:10، حرف مفت نزن، ایران هم بالگرد می سازه، از جمله سری های مختلف بالگردهای شاهد و بالگرد صبا. در ضمن پیشرفته بودن صنایع نظامی ایران هم مورد اذعان دوست و دشمنهف همانطور که یک سامانه بومی پدافند هوایی توانست پهپاد فوق پیشرفته ترایتون را سرنگون کنه. خودروسازی هم مربوط به لیبرالهای غرب گراییی است که بهشون رای دادید.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      2 8
      من همونی هستم که نظر اصلی رو دادم. الکی به بقیه نگید چی بلدی!! بنده خودم فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستم و دارم از دست همین افرادی که ادعاشون میشه فرار می کنم چون هر چی طرح صنعتی و تجاری ارائه دادم توسط همین افراد یا دزدیده شد یا به علل سیاسی قابل پیاده سازی نبود. بعد چند سال درجا زدن به علت تعصب های یه عده انسان نفهم دارم از کشور فرار می کنم. اگر شما از مسائل نظامی چیزی سرتون نمیشه باید بهتون بگم که من کاملا به مسائل تئوری و عملی صنایع مسلط هستم و باید بهتون بگم که ده ها سال از کشورهایی مثل کره یا همین ترکیه عقب هستیم و سرعت رشدمون هم از اونها کمتره یعنی شکاف ما داره بیشتر میشه.
    • حمید IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      8 0
      خطاب به 10:46، امثال شما حس خودکارشناس پنداری دارید و جالبه بدون ارائه هیچ استدلالی فقط به منتقدان خود توهین می کنید، الان ادعا کردی که ما از ترکیه در صنایع نظامی عقب هستیم، در حالی که همه می دانیم صنایع نظامی ترکیه بومی نیست و تحت لیسانس شرکتهای خارجی تولید می کند، حالا از کجا می دانی که صددرصد این بالگرد را کره به صورت بومی تولید کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! از کجا می دانی که ترکیه بالگرد را به صورت صددرصد بومی تولید می کند؟!!!!!! الان هزارو دویست نفر از نخبگان کشور از خارج برگشته اند و از طرفی رشد شرکت های دانش بنیان هم مناسب است ، متاسفانه امثال شما توهم خودنخبه پنداری دارید و قطعاً فرارتان از کشور هم به ضرر کشور نیست، کیفیت همه فارغ التحصیلان شریف هم یکسان نیست ، فکر کردی چون فارغ التحصیل شریف هستی ( البته به قول خودت)، بدون ارائه دلایل فنی و علمی و متقن، هر چه بگی بقیه باید چشم بسته قبول کنند؟!!!!! راستی خودت چی بلدی بسازی و تا حالا برای کشورت چه چیزهایی ساختی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! صنایع نظامی ایران به کوری چشم خود کم بین های داخلی که ادعای نخبگی هم می کنند، به اذعان دوست و دشمن بسیار پیشرفته است و در حوزه بالگرد هم ساخت بالگردهای سری شاهد و بالگرد صبا شاهد این مدعاست، البته همین که گفتی دهها سال از ترکیه و کره عقب هستیم!!!!!!( قطعاً منظورت حوزه نظامی بود، چون خبر بالا در حوزه نظامی است)، اوج بی اطلاعی و بی منطقی جنابعالی را نشان می دهد که حتی از ارائه یک اظهارنظر مصداقی و مستدل هم عاجز هستی و صرفاً کلی گویی می کنی ، در حالی که متخصصان نظامی کشورمان در اوج تحریم ها و با بودجه اندک نظامی واقعاً شاهکار کرده اند، جناب فارغ التحصیل !!!!! شریف.
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      0 0
      یه چیزی رو یادم رفت بگم. من دستاوردهای اون جوانهای مهندسی که مثل من تو سازمانهای دولتی تلاش کردند را زیر سوال نبردم. من مدیریت دولتی افتضاح و وحشتناک حکومت رو خطاب قرار دادم و گفتم که من خودم از زخم خورده های مدیران دولتی هستم. مثلا همون پرایدی که اول گفتم. واقعا در شان مردم ایران نیست که پراید سوار بشوند. صنعت ما داره سقوط میکنه با سرعت وحشتناک به علل مدیریتی و با هزار تاسف فساد مالی
    • حمزه IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
      0 0
      چطوری منافق؟هوای البانی بهتون ساخته؟
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    8 8
    کپی بالگرد دوفینه. قرار بود بالگرد هما وصبا تا سال 2018 تولید انبوه بشن. پس چرا خبری نیست؟
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
      16 5
      دولت محترم بودجه نیروهای نظامی رو نصف کرده
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    7 0
    دوستان توجه داشته باشید که اگر کمتر از نصف تحریم های ایران روی یکی از این کشور ها اعمال بشه هیچ کدوم آفتابه مسی هم نمی تونن تولید کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس