کد خبر 1329472
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
مراسم یادبود حمید لبخنده

مراسم یادبود حمید لبخنده کارگردان باسابقه تئاتر، تلویزیون و سینما شامگاه امروز جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور هنرمندان در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    2 0
    خدارحمت کند.خوب شما زدید. تو سایت های دیگه ندیدم
  • ناردین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    1 0
    حمید لبخنده هنرمند فرهیخته و خوش قریحه ی خط شکنی بود که با ساخت سریالهای در پناه تو، در قلب من و با من بمان نشان داد که از زمان خودش بسیار جلوتر و آگاه تراست و متاسفانه همین شد که سالها به عناوین مختلف در مسیر کاری ایشان سنگ اندازی کردند تا مخاطب را از آثار با کیفیت هنرمندی آگاهی بخش دور نگه دارند. بعد از فوت استاد سمندریان و هما روستا مدیریت آکادمی سمندریان به ((استاد حمید لبخنده)) سپرده شد و ایشان سالها بی هیچ هیاهویی عاشقانه وقت و انرژی و زندگیشان را صرف ایجاد و حفظ کیفیت برون ده آکادمی کردند. بسیاری از هنرجویان به عشق استاد لبخنده و حمایتها و راهنمایی ها و تشویقهای بی دریغ ایشان سالها در آکادمی ماندند. ایشان آرمانهای استاد سمندریان و همسرشان را در آکادمی زنده نگهداشتند. حمید لبخنده نه فقط یک هنرمند که یک انسان بی تکرار است و هرگز هیچ کس، هیچ چیز جای خالی اورا در آکادمی سمندریان پر نخواهد کرد، استاد حمید لبخنده با آن روح بزرگ و قلب وسیع و حمایتگر و مهربانشان و توانمندی بی نظیر در حرفه شان اعتبار آکادمی سمندریان بودند. حمید لبخنده از تبار انسانهایی بود که جهان به وجود پر از مهر و نیک سرشتیشان سخت نیازمند است، افسوس که روح والایش برای بسیاری ناشناخته ماند
  • ن IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    1 0
    استاد عزیزم چقدر در حق شما جفا شد، چقدر نگذاشتند رویاها و ایده های خلاقانه تان را به تصویر بکشید. برای یک هنرمند خوش ذوق و پرمهارت و دانش و خلاق چقدر سخت است جلوی کار کردنش را بگیرند. اگر گذاشته بودند آثارتان را بسازید اگر درمورد آکادمی سمندریان که عمر شریفتان را عاشقانه به پای ماندگاریش گذاشتید در حقتان جفا نمیکردند شاید امروز زنده بودید و پرامید و دلشاد. میدانم این روزها رها و سبکبالید. روح تابناکتان وسعتی به اندازه تمام جهان داشت و دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس