پیاده روی جاماندگان اربعین

تصویری معنادار از حاشیه راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 5
    خودسوزی همسر کارگر شهرداری به خاطر فقر/ کارگر شهرداری: ۵ ماه است که حقوقی دریافت نکردم برخی از همکارانم بعلت پرداخت نشدن حقوق و نداری، کارت یارانه خود را پیش نانوایی گرو می گذارند تا بتوانند نان قرضی بگیرند و به خانه ببرند. السلام علی الحسین به فکر این جا مانده ها باشید!!!
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      8 0
      این جامانده هایی که نوشتی بموقعش میشه خیلی در موردش بحث کرد. اینکه حال اقتصادی جامعه بسیار بد هست جای حرفی نیست، بماند که کی مقصره، به کی رای دادیم که کلید حل مشکلات رو با چه تدبیری در غرب و کدخدا جستجو میکرد هم بماند، اینکه همینجوری داستان بی سند بنویسی بماند، همسر کی و در کدوم شهر خودکشی کرده؟ در کدوم شهرداری بوده هم بماند، میشه بفرمایی این مسائل ربطش به اربعین حسینی چیه؟ هدفت از ربط دادن این دو مسئله نامربوط بهم چیه؟ چرا این مطالبه جامانده هات رو از شرکت کنندگان کنسرت در ترکیه و ارمنستان نداشتی؟ جامانده های اربعین ریالی هزینه کردن؟ هزینه شرکت در مجالس فساد و بی بندباری کنسرت چقدر شده؟ فکر می کنم هر نفرشان حداقل بیست میلیون تومان هزینه کردن، اونموقع طلبی نداشتی؟ یا اینکه مرضی نداشتی.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      3 0
      پیغامی چیزی برای مسافران ترکیه و اروپا و صاحبان زندگیهای لاکچری شمال تهران نداری؟ یا زبون زهرآلودت فقط برای نیش زدن به مذهبیا می جنبه؟!
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      1 1
      به کی رای دادی؟؟؟؟؟؟ اگه بگی غرب گراها تکلیفت معلومه؟ اگه بگی رای ندادم متاسفانه باید بگم پس لطفاً خفه شو، چون کسی که رای نمیده حق انتقاد هم نداره چون به وقتش نبوده
  • ع (علی) IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    در پاسخ به ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ من از مشرق ممنونم هر چند گاهی تحلیل های سطحی می گذارد اما تا حدودی در رابطه با نظرات تا حدودی منصفانه عمل کرده است. من یک رزمنده قدیمی هستم - غربم و نه شرق خیر الامور اوسطها دیدگاهم اصلاح طلبانه ست اما اصلاح طلب نیستم امسال به اقای رییسی رای دادم - در تمام انتخابات (از وقتی به سن قانونی رسیدم) شرکت کردم. لذا من واقع گرا هستم تا شعاری! کشورمان از گزند دشمنان و خائنین مصون باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس