بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در ابتدای آبان ماه، گفت: مناقصه برای انتخاب شرکت بیمه‌گر در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در ابتدای آبان ماه، گفت: مناقصه برای انتخاب شرکت بیمه‌گر در حال برگزاری است و تا چند هفته آینده نتیجه آن اعلام می‌شود و به دلیل کمبود زمان قرارداد فعلی بیمه با شرکت بیمه دی به مدت یک ماه تا ابتدای آذرماه تمدید شده است تا ایثارگران برای دریافت خدمات درمانی دچار مشکل نشوند.

عبدالرضا عباسپور روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه درمان را یکی از مهمترین بخش‌های خدماتی بنیاد دانست و گفت: در مسیر ارائه این خدمات از تمام توانمندی‌های کشور استفاده می‌شود و به جرأت می‌توان گفت تمام خدمات درمانی از طریق بنیاد به ایثارگران ارائه می‌شود.

وی افزود: اصلی‌ترین خدمت درمانی بنیاد بیمه تکمیلی است که در واقع در قاعده هرم سلامت ایثارگران قرار دارد و دولت و به تبع آن بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف به پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران هستند که این کار از طریق بیمه‌های تکمیلی درمانی انجام می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد با اشاره به انتخاب شرکت بیمه‌گر طرف قرارداد با بنیاد از طریق مناقصه، گفت: این مناقصه به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود و از شرکت‌های بزرگ بیمه نیز برای حضور در این مناقصه به صورت مجزا دعوت به عمل می‌آید.

عباسپور با اشاره به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در ابتدای آبان ماه، گفت: مناقصه برای انتخاب شرکت بیمه‌گر در حال برگزاری است و تا چند هفته آینده نتیجه آن اعلام می‌شود و به دلیل کمبود زمان، قرارداد فعلی بیمه با شرکت بیمه دی به مدت یک ماه تا ابتدای آذرماه تمدید شده است تا ایثارگران برای دریافت خدمات درمانی دچار مشکل نشوند.
وی با بیان اینکه به صورت روزانه بیش از ۶۷ هزار خدمت درمانی به ایثارگران ارائه می‌شود، افزود: این رقم در سال حدود ۲۴ میلیون مورد است و علی رغم تمام مشکلات اعتباری هیچ کاری متوقف نشده است. تلاش ما برای حضور ایثارگران در مراکز طرف قرارداد بیمه است که هیچ نوع هزینه‌ای به صورت مستقیم از طرف ایثارگران پرداخت نشود تا مجددً برای دریافت این هزینه‌ها به شرکت بیمه مراجعه کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد با اشاره به معوقه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی به بیمه دی گفت: در تلاش هستیم تا این معوقات را تأمین کنیم. مشکل اصلی عدم تامین اعتبار است که ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه با توجه به حساسیت درمان ایثارگران و لزوم تامین اعتبار آن هر چه سریع تر بودجه‌ای که طبق قانون تخصیص یافته تلقی شده به بنیاد شهید و امور ایثارگران تخصیص دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shahrani IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    ازاطلاع رسانی شما سپاسگزارم
  • حسین US ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    بنده جانبازهستم وهمین الان که این کامنت رو میذارم بچه ام مریضه ودرشهرستان بابل هستم بردمش دکترگفتن بیمارسرپایی مشمول بیمه جانبازان قرارنمیگیره وباتعرفه ازاد بایدویزیت کنیم ضمن اینکه هرچقدرفاکتورهزینه درمان تحویل بنیادداده ام هنوزبعدازیک سال یک ریال دریافت نکرده ام شمارابخدابه دادماجانبازان برسید چرامسئولین خانواده های ایثارگران رابه حال خودرها کرده اند ازمسئولین انتظاررسیدگی به وضعیت درمانی جانبازان رادارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس