کد خبر 999605
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
استقلال

رأی سوپرجام بالاخره از سوی دادگاه داوری ورزش اعلام شد و شکایت استقلال به جایی نرسید تا این جام به رقیب تعلق بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای یک مسابقه که اهمیت چندانی هم ندارد دو بار شکست خورد؛ یک بار زمانی که به دلیل ناآمادگی حاضر نشد مسابقه بدهد و بار دوم وقتی با وجود هزینه زیاد و تبلیغات فراوان نتوانست رأی اولیه را برگرد.

مهم‌ترین دلیل غیبت استقلال در سوپرجام این بود که تمرینات فصل گذشته را دیرتر از موعد شروع کرد، چرا که شفر به دلیل مشغله شخصی و کارشناسی جام جهانی در تلویزیون دیرتر به ایران برگشت. باشگاه همان زمان می‌توانست مانع بی‌نظمی مربی آلمانی شود، ولی به خواسته او تن داد. استقلال با وجود این تأخیر می‌توانست با تغییر برنامه‌اش راهی برای شرکت در سوپرجام پیدا کند، ولی این مسابقه تشریفاتی را به قدری بزرگ کردند که مدعی شدند می‌خواهند با آمادگی کامل بازی کنند، ولی فدراسیون حاضر به تغییر تاریخ آن نشد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه شکایت عجیب استقلال به CAS

واکنش فتحی به رای دادگاه CAS

در نهایت بازی سه بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شد، ولی باشگاه تصمیم گرفت به آن اعتراض کند تا اهمال اولیه جبران شود و از انتقادات هواداران در شبکه‌های اجتماعی در امان بماند. در آن روزها خطیر هنوز چهره‌ای پرنفوذ در باشگاه بود و مدعی شد که با شناخت از زیر و بم قوانین فیفا رأی را می‌شکند و حق استقلال را می‌گیرد.


در دوره‌ای که باشگاه گرفتار مشکلات مالی است و به همین خاطر تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی‌اش را از دست داد، جوگیری کار را به جایی رساند که آنها هزینه تشکیل پرونده و استخدام وکیل را هم متحمل شدند. نتیجه مدیریت احساسی و «اینستاگرامی» هزینه و انرژی زیادی بود که برای کم‌اهمیت‌ترین جام صرف شد. مشکلی که دلیل به وجود آمدنش کم‌کاری شفر بود و با پافشاری خطیر ادامه پیدا کرد، پس از یک سال هیاهو و هزینه به نقطه اول برگشت.


در روزهایی که بی‌پولی و حکم‌های عجیب فدراسیون استقلال را گرفتار کرده، تصمیمات مدیران باشگاه هم اوضاع را هر روز پیچیده‌تر می‌کند. گاف سوپرجام جدیدترین نمره منفی در کارنامه فتحی است که در کنار داستان پروپژیچ و از دست دادن پاتوسی قرار می‌گیرد و یک بار دیگر ثابت می‌کند که اعتراض هواداران نسبت به مدیریت بی‌دلیل نیست.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس