برخی از افراد به تحصیل در خارج از کشور به دید راهی برای مهاجرت نگاه می کنند. داشتن این نگاه با توجه به شرایط مختلفی که هر فرد دارد؛ هیچ ایرادی ندارد. از آن جایی که ویزای کانادا متقاضیان زیادی دارد، کانادا را می توان مقصد محبوبی برای مهاجران دانست. اما نکته ی مهمی که درباره ی دانشگاه های کانادا وجود دارد این است که دانشگاه های این کشور از سطح خوبی برخوردار هستند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید به دنبال مهاجرت به کمک ویزای تحصیلی کانادا هستند، در ادامه با ما همراه باشید.

کانادا وضعیت علمی و آموزشی مناسبی دارد. به تازگی سازمان رتبه بندی جهانی دانشگاه ها لیستی از برترین دانشگاه های جهان را منتشر کرده است که در آن شاهد اضافه شدن تعدادی دانشگاه جدید از کانادا بودیم. این سازمان به مدت 15 سال مشغول تحقیق و رتبه بندی دانشگاه های جهان بوده است. تا قبل از سال 2019 تعداد دانشگاه هایی که از کانادا، در لیست 200 دانشگاه برتر این سازمان حضور داشته اند، 6 مورد بوده است. حالا در سال 2019 شاهد اضافه شدن 3 دانشگاه جدید به این لیست هستیم. 

دانشگاه های کانادا

برای مثال دانشگاه تورنتو توانسته با رشد 3 پله ای خود در سال 2019 رتبه ی 21 برترین دانشگاه های جهان را کسب کند. دانشگاه بریتیش کلمبیا رتبه ی 37 را دارد و با تمرکز روی بازار کار توانسته موقعیت خوبی را در بین دانشگاه های جهان و کانادا به دست آورد. اگر تاکید بیشتر شما روی امور تحقیقاتی است، شاید دانشگاه تورنتو برای شما مناسب تر باشد. اگر به دنبال این هستید که هرچه سریع تر جذب بازار کار شوید، بریتیش کلمبیا گزینه ی شما خواهد بود. البته واضح است که دانشگاه تورنتو هم به دلیل اعتبار بالایی که دارد در بین شرکت ها و سازمان ها محبوب بوده و شرایط شغلی پس از فارغ التحصیلی از این دانشگاه هم خوب خواهد بود.

گزینه های شما در این کشور محدود نیست و با توجه به رشته، میزان هزینه تحصیل، شرایط بیمه دانشجویی استان های مختلف و دیگر شرایط موجود یک دانشگاه خوب برای خود انتخاب کنید. پس اگر به دنبال ویزای کانادا از طریق تحصیل در این کشور هستید، از بابت تنوع دانشگاه ها نگرانی ای نداشته باشید.

بورسیه تحصیلی

همانطور که گفتیم سطح دانشگاه ها در کانادا بالا است. اما این مورد تنها مزیت این کشور نیست. اگر بتوانید بعد از دریافت ویزای تحصیلی کانادا در یکی از دانشگاه های این کشور بورسیه شوید، هزینه هایتان بسیار پایین خواهد آمد. هرچند روند بورسیه شدن ساده نیست، اما اگر بتوانید رایگان تحصیل کنید و از برخی مزایای دیگر بورسیه بهرمند شوید تحصیلی بی دغدغه خواهید داشت و روند مهاجرتتان بسیار راحت تر و کم دغدغه تر خواهد شد.

ویزای کانادا

همانطور که گفتیم سطح دانشگاه های کانادا بالا است و برای هر نیتی که قصد تحصیل دارید دانشگاهی مناسب برای شما وجود خواهد داشت. با توجه به دو زبانه بودن این کشور، حتی اگر شما به زبان فرانسوی بیشتر از انگلیسی مسلط باشید هم می توانید در دانشگاه های فرانسوی زبان درس بخوانید. با توجه به تمام این موارد می توان گفت که ویزای تحصیلی کانادا فقط راهی برای مهاجرت نیست بله مسیری عالی و رو به پیشرفت است که در آن با موقعیت های زیادی روبرو خواهید شد.

اگر تصمیم خود را گرفتید و قصد دارید برای ادامه ی تحصیل به کانادا بروید، در راستای دریافت ویزای کانادا و ویزای تحصیلی کانادا نیاز به وقت سفارت کانادا خواهید داشت. آژانس مسافرتی سالیان سفر می تواند درباره اینم موضوع کمکتان کند. البته خدمات سالیان سفر به همینجا محدود نشده و تورهای مختلف داخلی و خارجی مانند تور ترکیه از دیگر خدماتی است که در دسترس قرار دارند.

*این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس