کد خبر 997518
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
‌

یعنی این مدیر دولتی به ‌جای توجه به سلامت مردم در شرایط جنگ اقتصادی 336 هزار یورو را صرف واردات کالایی لوکس کرده است.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» درباره سازمان تامین اجتماعی نوشت:
دستگیری یکی از معاونین سازمان تامین اجتماعی از جمله اخبار مهمی است که علت آن واردات موبایل با ارز اختصاص یافته برای واردات تجهیزات پزشکی است.

یعنی این مدیر دولتی به ‌جای توجه به سلامت مردم در شرایط جنگ اقتصادی 336 هزار یورو را صرف واردات کالایی لوکس کرده است.

او همزمان با تصدی مسئولیتی مهم در سازمان تامین اجتماعی، در شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی نیز سمت داشته که مصداق بارز دو شغله بودن محسوب می‌‎شود.

با این اوصاف به نظر می‌رسد مدتهاست سازمان تامین اجتماعی تبدیل به نهادی با کارکرد غیراجتماعی شده که دود آن به چشم بیمه شدگان و بازنشستگان می‌رود.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    8 2
    سازمان تامین اجتماعی ،با پول بیمه شدگان بهترین خدمات را به کارکنان خود ارائه میکنند کاری که ارگان ها و سازمان های در آمدزا میکنند یعنی ویژه خواری با بیت المال
  • مهدی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    9 1
    این سازمان غیر اجتماعی به غیر از اینکه پول یک مشت کارگر رو واریز به جیب یک عده که در سازمان غیر اجتماعی مشغول به کار هستند دقیقا داره چکار می کنه . هیچ قدمی برای بیمه شده گاه بر نمیداره و تمام شرکت های زیر نظر خودش شده یک حیاط خلوت برای دولتها و من شخصا به عنوان یک بیمه شده تامین اجتماعی که ماهیانه مبلغ نسبتا زیادی از حقوق خود را باید واریز به تامین غیر اجتماعی کنم با صدای بلند فریاد میزنم که به جای دولت باید خود کارگرها این سازمان رو در دست داشته باشند از انتخاب مدیر تا سطح پایین مسولینش..... این واقعا کلاه گشادی است که بر سر بیمه شده ها میزارن ( پول از ما عیش و نوش از یک عده حرام خور)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس