کد خبر 996726
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
اربعین حسینی

۳۰۰ موکب استان تهران در مسیر پیاده روی و شهرهای زیارتی عراق آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش مشرق، گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران و جانشین ستاد اربعین استان تهران در گردهمایی موکب‌داران اربعین حسینی که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد اظهار داشت: در ستاد مرکزی اربعین کار خدمتگذاری را را به خادمان مردمی واگذار کردیم. 

بیشتر بخوانید:

نقش بسیج مردمی عراق در تأمین امنیت اربعین حسینی

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ جلسه هماهنگی ستاد اربعین برگزار کرده ایم، افزود: سال های گذشته ۱۶۰ موکب داشتیم که امسال تعداد موکب های استان تهران به ۳۰۰ عدد افزایش یافته است. 

 معاون امنیتی استاندار تهران با بیان اینکه هفت کمیته در دستور کار ستاد اربعین قرار گرفته است، گفت:  با تشکیل کمیته های زیرساخت وحمل و نقل، بهداشت، اطلاع رسانی، فرهنگی، مستندسازی، امنیتی و انتظامی و ارزیابی و نظارت تلاش داریم خدمتگذار خوبی برای همه زائران اربعین حسینی باشیم. 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران به زائران اربعین خدمتگذاری می کند، افزود: اتباع خارجی نیز از مرز شلمچه و چذابه عبور می کنند و شهرداری تهران هم در مرزها هم در طول مسیر و هم در شهرهای زیارتی از زائران میزبانی می کند.  

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به همکاری سپاه استان تهران در بحث اسکان و غذا عنوان کرد: روزانه ۸۵ هزار پرس غذا و بیش از ۱۰۰ هزار نفر اسکان برنامه ریزی کردیم پارکینگ طبقاتی چهارطبقه برای اسکان ۲۰ هزار نفر تدارک دیده شده و صحن حضرت زهرا برای اسکان آماده است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس