کد خبر 996351
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
اشک هواداران استقلال

استقلال همچنان روزهای پیچیده و البته تلخی را در هفته‎های ابتدایی لیگ نوزدهم سپری می‎کند.

به گزارش مشرق، آبی‎پوشان پایتخت در فصل نوزدهم و تا اینجای کار عملکرد چندان خوبی نداشتند. آن‌ها از ابتدای فصل برای به دست آوردن اولین پیروزی، بی‎تاب بودند، اما مقابل ماشین سازی، فولاد، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس و ذوب‎آهن یا باختند و یا به تساوی رسیدند تا امروز و پس از گذشت 5 هفته از لیگ، تنها 3 امتیاز دشت کنند. 

بیشتر بخوانید:

نبود رقیب جدی برای حسینی اشتباه بزرگی است

بدون تعارف باید گفت اوضاع استقلال متفاوت از گذشته است و با این شرایط، شانس رسیدن به موفقیت سریع، به پایین‎ترین حد خود می‎رسد، اما این موضوع چندان دردناک نیست، چون می‎دانیم استقلال با حمایت هوادارانش به زودی، به صف مدعیان برمی‎گردد. موضوع مهم‎تر در جبهه دوم رقم می‎خورد. در این شرایط انتظار می‌‎رفت مسئولان باشگاه وارد عمل شوند و برای عبور از این وضعیت، مدیریت بحران کنند، ولی با اینکه استقلال دربی را واگذار کرد و مقابل ذوب آهن نیز عملکرد جالبی در کسب نتیجه نداشت، هنوز خبری از ایجاد جو روانی بهتر در استقلال نیست و هیچ‎کس خودش را مقصر نمی‎داند.

نکته اینجاست که این باشگاه با میلیون‎ها هوادار و دنبال‎کننده در سراسر کشور، فرد دلسوزی ندارد که به کمک بیاید. هیچ‎یک از اعضای مدیریتی باشگاه، خودشان را سهامدار این ناکامی‎ها نمی‎دانند و دریغ از یک عذرخواهی کوچک بابت از دست رفتن یک دربی دیگر یا امتیازاتی که به حراج گذاشته شد؛ چه رسد به استعفا!

تیم مدیریتی باشگاه کار را به جایی رسانده که عصبانیت شدید هواداران را به دنبال دارد. طرفداران استقلال که از وضعیت باشگاه خود خسته شده‎اند، بارها اقدام به اعتراض مقابل دفتر باشگاه یا سر دادن شعارهایی از روی سکوها کردند، ولی هیچ کس دلسوز آن‌ها نبود تا تغییراتی ایجاد کند و آرامش را دوباره به این تیم برگرداند.

استقلال اسیر بدشانسی و سومدیریت شده و روزهای تلخی را سپری می‎کند. روزهایی که هواداران تنها هستند و هیچ‎کس به دادشان نمی‎رسد. البته کاسه صبر طرفداران استقلال هم حدی دارد که اگر لبریز شود، بحران‎های بیشتری را برای این تیم پرتماشاگر به وجود می‎آورد. در این شرایط، همه نگاه‎ها به امیرحسین فتحی است تا چاره‎ای بیندیشد آن هم در حالی که تقریبا هیچ کدام از هواداران و پیشکسوتان استقلال از او حمایت نمی‎کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس