کد خبر 995466
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشبختم که کنار سیدجلال و شجاع بازی می‌کنم و از آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

به گزارش مشرق، محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران اظهار داشت: پیروزی در دربی همیشه خیلی مهم است و خدا را شکر که توانستیم استقلال را شکست بدهیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

وی درباره اینکه چندین بار در طول بازی با هیجان از هواداران می‌خواست پرسپولیس را تشویق کنند گفت: می‌خواستم به همه ثابت کنم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، می‌خواستم همه ببینند که حقم است در پرسپولیس و تیم ملی بازی کنم. از این به بعد هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و هر کاری برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درواکنش به این مسئله که ظاهرا از سوی هواداران این تیم مورد قبول قرار گرفته عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاده. من در گذشته اشتباهی انجام دادم و انسان هم جایز الخطا است. همانطور که قبلا گفتم آمده‌ام تا تمام اشتباهات را جبران کنم. قبلا گفتم چه یک دقیقه و چه نود دقیقه، هر چقدر برای پرسپولیس بازی کند از جام و دل مایه می‌گذارم.

بیشتر بخوانید:

نمی‌خواهم درمورد هواداران استقلال حرف بزنم

کنعانی‌زادگان تاکید کرد: امیدوارم که روند این پیروزی‌ها و موفقیت‌هایمان ادامه داشته باشد. همانطور که قبلا هم گفتم می‌خواهم از دروازه پرسپولیس مثل خانواده‌ام دفاع کنم.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی به کمیته انضباطی دعوت شده، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد! من که جز خوشحالی کردن کاری نکردم. در ضمن سر من شکست حالا نمی‌دانم چرا دعوت شدم. همه دیدند که در درگیری‌ها هم بازیکنان را جدا کردم. باور کنید نمی‌دانم چه کار کردم که باید به کمیته انضباطی برم، خدا کند هر اتفاقی می‌افتد به پرسپولیس ضربه نخورد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روز پنج‌شنبه این تیم مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند با انگیزه است و همین کار ما را همیشه سخت می‌کند. البته ما آنقدر خوب تمرین می‌کنیم و خوب بازی می‌کنیم که آماده هر مسابقه هستیم. 

کنعانی‌زادگان ادامه داد: بعد از بازی با استقلال می‌دانیم بازی سختی با سپاهان داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است که هم بازیکنان و هم کادرفنی خوبی دارد اما هدف ما در این بازی و تمام بازی‌ها فقط پیروز شدن است.

وی در واکنش به اینکه بعد از گلزنی به صنعت‌نفت در هفته سوم لیگ برتر، شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که تا یک ماه دیگر نمی‌شود با کنعانی‌زادگان صحبت کرد، گفت: شجاع همیشه شوخی می‌کند. او یکی از بهترین دوستان من در تیم است. من خیلی خوشبختم که کنار سیدجلال و شجاع بازی می‌کنم و از آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس