کد خبر 995353
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
پل پوگبا

هافبک پرحاشیه منچستریونایتد ۱۵ هزار پوند صرف خرید یک سگ نگهبان کرد تا بتواند در مراسم‌ها و عموم حضور راحت تری داشته باشد و از هواداران خشمگین در امان باشد.

به گزارش مشرق، پل پوگبا هافبک پرحاشیه منچستریونایتد برای مراقب از خودش برابر هواداران خشمگین انگلیسی سگ محافظی به قیمت ۱۵ هزار پوند خریداری کرده است.

این سگ تربیت شده است و قبلا نیز افرادی، چون مارکوس راشفورد و فیل جونز از حیوانات برای مراقبت از خودشان استفاده کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

بولت خواهان مسابقه با رونالدو، امباپه و بیل

خیلی از هواداران منچستریونایتد از این بازیکن راضی نیستند و خواستار رفتن و حتی اخراج پوگبا از تیمشان شده‌اند و طبق آخرین نظرسنجی تنها ۱۶ درصد از هواداران منچستریونایتد دوست دارند تا این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد بماند.

همچنین دو ماه پیش نزدیک منزل پوگبا، یک نوجوان ۱۷ ساله به ضرب چاقو کشته شد و تا این حوادث هافبک پرحاشیه یونایتد را مجاب کند تا این سگ محافظ را برای خود خریداری کند.

یونایتد که در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده است، در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد و هفته بعد باید برابر آرسنال بازی کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    0 0
    چقد اخبار سگی دارید امروز :))))
  • CN ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    1 0
    اینجور چیزها را تازه به دوران رسیده های ایرانی خیلی زود تقلید و در شبکه‌های اجتماعی عقده گشایی میکنند، صبر کنید و بزودی شاهد باشید. خدایا ما را از میمون شدن بازدار، آمین
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    1 0
    امان از دست مسلمانان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس