کد خبر 995111
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
دربی90 استقلال پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال هر دو کلی پول خرج کردند، اما خب آن که منطقی‌تر خرج کرد و کمتر تیمش را تغییر داد، دیروز برنده شد.

به گزارش مشرق، فاصله فنی پرسپولیس و استقلال زیاد نبود و حتی با توجه به نوع بازی امکان داشت استقلال برنده شود، اما چند اتفاق مهم باعث شد باز هم پرسپولیس شهرآورد را ببرد.

 

۱- علیرضا بیرانوند که هم سر مبلغ قراردادش بحث بود و هم سر مدت محرومیتش، یک پنالتی حساس گرفت تا پرسپولیس را به بازی برگرداند. استقلالی‌ها در آخرین شهرآورد هم پنالتی خراب کردند و چوبش را خوردند.


۲- تعویض کالدرون جواب داد و مهدی عبدی که شاید کمتر کسی او را می‌شناخت گلزنی کرد تا یک شبه مطرح شود. در آن سو تعویض‌های استراماچونی مثل بازی‌های قبل بود و البته استقلال باز هم نیمه مربیان را باخت.

بیشتر بخوانید:

رینگ خونین دربی برنده داشت +عکس


۳- علی کریمی که در آخرین لحظات با سلام و صلوات استقلالی شده بود، هم پنالتی بدی زد، هم آن را خراب کرد و هم در ادامه اخطار گرفت و در نهایت اخراج شد. او برای پرسپولیس همه کار کرد!


۴- استقلال نسبت به بازی‌های قبلی خودش بد کار نکرد، اما باز هم باخت. حالا تیمی که حداقل ۱۰۰ میلیارد هزینه‌اش شده از ۴ بازی فقط ۲ امتیاز دارد و معلوم نیست با بازیکنانی که اکثراً ۲ تا ۲/۵ میلیارد قرارداد دارند کی می‌خواهد برنده شود؟ پرسپولیس، اما اگر پول خرج کرد (که کرد) حداقل با بازیکنانی قرارداد سنگین بست که ارزشش را داشتند مثل همین بیرانوند، شجاع، ترابی و...، اما استقلال مثل پارسال اکثر پول‌هایش را دور ریخت.


۵- بعضی از تیم‌ها مشکل پنالتی‌زن دارند، اما استقلال این مشکل را در شهرآورد‌ها دارد که نوبر است! آن بازی فرشید اسماعیلی پنالتی چیپ زد و این بازی هم علی کریمی ضربه بدی زد و البته قبل از ضربه هم مشخص بود روحیه ندارد هر چند این مسئله چیزی از ارزش‌های بیرانوند کم نمی‌کند. این دروازه‌بان دیروز باز هم نشان داد ارزش پولی که می‌گیرد را دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    6 5
    آب بریز مشرق نیوز خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس