کد خبر 994768
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
دنیزلی

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور به دلیل مصدومیت حداقل دو هفته نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا خانزاده، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور در جریان دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر از ناحیه همسترینگ پای راست خود دچار مصدومیت شد و روز گذشته برای مشخص شدن وضعیتش زیر نظر پزشکان تبریزی MRI داده است.

وضعیت نهایی مصدومیت خانزاده و میزان دوری او از میادین بعدازظهر امروز (یکشنبه) و پس از دریافت پاسخ MRI مشخص خواهد شد، اما با توجه به شدت آسیب‌دیدگی‌اش، خانزاده حداقل دو هفته نمی‌تواند تیمش را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

تراکتور با دومین برد خانگی موقتاً به رده دوم رسید

تراکتوری‌ها که پیش از این نیز به دنبال جذب یک مدافع میانی بودند،‌ حالا و پس از مصدومیت خانزاده با چالشی جدی در این پست مواجه شده‌اند و از همین رو مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر در این پست یک بازیکن جدید به خدمت بگیرند. ضمن اینکه با توجه به تکمیل سهمیه بازیکنان خارجی تراکتور و پایان زمان نقل‌وانتقالات، تبریزی‌ها باید برای جذب بازیکن جدید به دنبال یک بازیکن ایرانی و آزاد باشند که تحت قرارداد هیچ باشگاهی نباشد. بر همین اساس هم تاکنون چندین گزینه به مصطفی دنیزلی معرفی شده‌اند، اما هیچ‌کدام مورد تأیید سرمربی ترکیه‌ای سرخپوشان تبریزی قرار نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس