کد خبر 994581
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
فتحی:ادعای روزنامه ایتالیایی را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت/ استراماچونی از زندگی در تهران راضی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با ریاست کمیته انضباطی و داوران مذاکرات مفصلی داشتم و تا همین الان هم پیگیر بودم و در نهایت امیدوارم کارت زرد اسماعیلی بخشیده شود.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص اینکه چه نظری در مورد دربی دارد گفت: اجازه می خواهم باز هم به خانواده عماد کودک 6 ساله داشه باشم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم.

وی افزود:با نتایج اخیری که داشتیم امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد هر چند معتقدم این نتایج حق استقلال نبود. امیدوارم فردا یک فوتبال آرام در زمین و برای هواداران رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

شانس کم چشمی برای بازی مقابل پرسپولیس

فتحی در خصوص اینکه چه خواسته ای از بازیکنان دارد گفت:من در کنار بچه ها بودم و آنها روحیه خوبی در آستانه دربی دارند. امیدوارم آنها فردا با دل شاد ورزشگاه را ترک کنند.

مدیرعامل استقلال در خصوص محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: بعد از بازی با نفت بلافاصله  پیگیر این موضوع شدم، با ریاست کمیته انضباطی و داوران مذاکرات مفصلی داشتم و تا همین الان هم پیگیر بودم، امیدوارم استقلال به حقش در این زمینه برسد، حقی که همه کارشناسان متفق القول نظر داشتند که این کارت اشتباه بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه فقط با نامه نگاری این موضوع را پیگیر شده است گفت: ما هم مکاتبه کردیم و هم رایزنی.باز هم می گویم امیدوارم پیگیری های ما به ثمر بنشیند و منجر به رفع محرومیت اسماعیلی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس