کد خبر 994420
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
استراماچونی

احتمال دارد مهاجم جوان استقلال در دربی نود برای اولین بار در این فصل به میدان برود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی فردا (یکشنبه) مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند که در سه دیدار قبلی خود نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند. از طرفی، مصدومیت شیخ دیاباته، فرشید باقری و محرومیت فرشید اسماعیلی سه بازیکن کلیدی استقلال، کار را برای آندره‌آ استراماچونی سخت کرده است. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان با وجود این شرایط، در جمع خبرنگاران تأکید کرد که با آمادگی 110 درصدی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

براساس این گزارش، استراماچونی برای جانشینی دیاباته هنوز به جمع‌بندی‌ نرسیده است. او در تمرینات روزهای اخیر، مرتضی تبریزی را که بیشتر در پست وینگر بازی می‌کند، در نوک حمله امتحان کرده است. گزینه بعدی استراماچونی، بازیکن جوان استقلال به نام سجاد آقایی است، بازیکنی که در تمرینات آماده‌سازی یکی از بازیکنان اصلی استراماچونی بود، اما در سه بازی گذشته به او فرصت بازی نرسید. آقایی در تمرینات آماده نشان داده است، اما شاید بازی نکردن او باعث شود که استراماچونی از ابتدا به این بازیکن میدان ندهد.

بیشتر بخوانید:

مطمئنم استقلال دربی را می‌برد

محسن کریمی دیگر بازیکنی است که شاید در نوک خط حمله استقلال به کار گرفته شود، اما این بازیکن خیلی در دیدارهای قبلی آماده نشان نداده است.

در خط هافبک هم چند بازیکن می‌توانند جانشین اسماعیلی شوند. آرش رضاوند در تیم نفت تهران هافبک - مهاجم بوده و در سایپا هافبک میانی. استراماچونی در دیدار با نفت مسجدسلیمان از رضاوند در پست هافبک میانی استفاده کرد، اما خودش تمایل دارد پشت مهاجم باشد، جایی که اسماعیلی بازی می‌کند. داریوش شجاعیان نیز هافبک چپ است، اما شاید گزینه استراماچونی برای جانشینی اسماعیلی شده و علی دشتی جای شجاعیان در پست هافبک چپ را بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس