کد خبر 993887
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
ترامپ نمایه

ترامپ: هیئت ایران می‌توانند به نیویورک بیایند

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به هیئت خبرنگاران همراه رئیس‌جمهور داخل هواپیمای اختصاصی خود گفت هیئت ایران می‌توانند برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کنند. 

بیشتر بخوانید:

تلاش سازمان ملل برای صدور روادید ظریف

ساعاتی قبل‌تر «آنتونی گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد گفت این سازمان برای حل و فصل مسائل مربوط به صدور روادید برای «حسن روحانی» و «محمد جواد ظریف»، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران با مقام‌های آمریکایی در تماس است. 

 گزارش‌ها حاکی است تا این لحظه هنوز روادید هیأت ایرانی شامل رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه برای شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل صادر نشده است.

رسانه‌های ایران بر همین اساس گزارش داده‌اند ممکن است سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه او به نیویورک لغو شود. 

ترامپ چهارشنبه در پاسخ به سوالی که آیا حسن روحانی به نیویورک خواهد آمد گفت: «من واقعاً نمی‌دانم. به من ارتباط ندارد، به خودش بستگی دارد.»

وی اضافه کرد: «من اجازه خواهم داد آنها [به نیویورک] بیایند. اگر به من مربوط باشد اجازه می‌دهم بیایند. نظر من همیشه این بوده که سازمان ملل، مهم است. این سازمان قابلیت‌های بالقوه زیادی دارد و فرصت خوبی برای همه است. من قصد ندارم مانع حضور افراد شوم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مقدم IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    2 2
    رئیس این دولت با عزت و اعتبار دادن به پاسپورت شهروندان ایرانی ورفع تحریم ها روی کار آمد. حالا خودشان را هم تحریم کردند وبه آمریکا راهشان نمیدهند.نادان ها چی می خواستند چی شد. وقتی به حرف های رهبری گوش نمی دهید و دم متان را به آمریکا و اروپا گره می زنید با ید هم با رقصیدن آنها سر گیجه بگیرید.
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    4 1
    جلوی دکتر ظریف کبیر رو نمیشه گرفت. چور با درایت و از راهش دولت امریکا رو در تنگنا قرار داد که مجبور شدن تحریمش کنن.محمود با اون همه هارت و پورت نمایشی و دعواهای زرگری با امریکا تحریم نشد.اخرش هم با خانواده 300 نفری رفت نیویورک سیاحت
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    0 0
    ای در کنار ما آموزگار ما چون شمع روشنی در روزگار ما بر لب دارم امید
  • GB ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    0 1
    اینست عزت واعتبارپاسپورت ایرانی!!!!!!!!!!!!
  • محسن نوروزی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    0 0
    هر چه بیشتر باج دهیم باید بیشتر شاهد شیطنت ها باشیم ...
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
    2 0
    سیاه نمایی نکنید اگر دولت انها راتحقیر نمیکرد عکس العمل امریکا این نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس