سریال شبکه نمایش خانگی

زنی ۴۲ ساله خانه‌دار می‌گوید: مجبور هستم سریال‌های تلویزیون را ببینم چون هزینه خرید سریال‌های نمایش خانگی برایم زیاد است.

به گزارش مشرق، این روزها بازار سریال‌های نمایش خانگی بیش از پیش گرم است؛ مجموعه‌هایی که در سال‌های ابتدایی آمدنشان بعضا به دلیل مشکلات مالی و بدقولی عوامل نصفه‌کاره رها می‌شدند، امروزه توانسته‌اند تعداد زیادی از مخاطبان تلویزیون را با خود همراه سازند تا مدیوم جدیدی را برای علاقمندان سریال رقم بزنند.

حالا خبرنگار ایسنا به میان مردم رفته است تا میزان استقبال مردم از این سریال‌ها و جایگزینی با برنامه‌های تلویزیون را جویا شود. همچنین در گفت‌وگو با تعدادی از فروشندگان دی‌وی دی‌های سریال‌های شبکه نمایش خانگی، تلاش شده، این استقبال راستی‌آزمایی شود.‌

بیشتر بخوانید:

رها کردن شبکه نمایش خانگی یک اشتباه استراتژیک است در سریال‌های دوره پهلوی هم یک زن سه بار شوهر نمی‌کرد!

 مردم در شهرستان‌ها فقط تلویزیون می‌ببیند

زنی ۲۷ ساله که در مقطع کارشناسی رشته مشاوره تحصیل کرده است، می‌گوید: بیشتر سریال‌های نمایش خانگی را تماشا می‌کنم چون مجبور نیستم سر ساعت مشخصی آن‌ها را ببینم. به تشخیص خودم هر زمان که وقتم آزاد شد آن‌ها را تماشا می‌کنم. 

او ادامه می‌دهد: البته این به این معنا نیست که همه سریال‌های نمایش خانگی جذاب هستند؛ مثلا برای من سریال «عاشقانه» هیچ جذابیتی نداشت اما باز هم از سریال‌های تلویزیون بهتر است. به نظرم شاید مردمی که در شهرستان زندگی می‌کنند و از توان مالی خوبی برخوردار نیستند، مجبور به دیدن تلویزیون هستند در غیر این صورت فکر نمی‌کنم کسی تلویزیون ببیند.

سریال ریکاوری

موضوعات سریال‌های نمایش خانگی تکراری است

مردی ۳۱ ساله که در مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع درس می‌خواند، می‌گوید: من از طریق تبلیغات شبکه‌های مجازی با سریال‌های نمایش خانگی آشنا شدم اما علاقه‌ای به دیدنشان ندارم چون به نظرم موضوعاتشان تکراری است؛ به علاوه اینکه هیچکدام پایان درستی ندارند. مدام می‌گویند فلان بازیگر با ما همکاری نکرد یا ارشاد اجازه نداد پایان داستان آنچه که ما می‌خواستیم بشود.

او در رابطه با سریال‌های تلویزیون هم چنین می‌گوید: سریال‌های تلویزیون دو ماه روی یک سوژه متمرکز می‌شوند و دو ماه دیگر روی سوژه بعدی و برای من تازگی دارد. مهم‌تر از همه این که هرروز سر ساعت مشخصی تلویزیون را روشن می‌کنم و قسمت جدید از سریال را می‌بینم ولی سریال‌های شبکه نمایش خانگی این‌طور نیست و برای دیدن قسمت بعد باید یک هفته انتظار بکشم حتی بعضی وقت‌ها یادم می‌رود هفته پیش چه اتفاقی در سریال افتاده بود.

سریال‌های نمایش خانگی به واقعیت نزدیک‌تر هستند

زنی ۴۲ ساله خانه‌دار می‌گوید: مجبور هستم سریال‌های تلویزیون را ببینم چون هزینه خرید سریال‌های نمایش خانگی برایم زیاد است؛ اما چند سریال نمایش خانگی را از دوستانم، که خریداری کرده بودند قرض گرفتم و تماشا کردم؛ به نظرم چون موضوعات آنها محدودیت‌های کمتری نسبت به تلویزیون دارند، بیشتر به واقعیت جامعه و مشکلات مردم نزدیک است.

سریال هیولا
 

سریال‌های نمایش خانگی گران هستند

زنی ۲۱ ساله که در مقطع کارشناسی رشته ارتباطات تحصیل کرده می‌گوید: خیلی دوست دارم سریال‌های نمایش خانگی را ببینم اما توان خریدشان را ندارم حتی خواستم از طریق سایت‌های مختلف این کار را انجام دهم اما برای دانلود فیلم از این سایت‌ها باید اشتراک بخرم که هزینه آن هم برایم زیاد است.

او در ادامه بیان می‌کند: اما بخش‌هایی از این سریال‌ها را که در شبکه‌های مجازی دنبال می‌کنم به نظرم از جذابیت بالایی برخوردار است؛ چون بازیگرهای شناخته شده و حرفه‌ای در این سریال ها حضور دارند. همچنین نوع پوشش بازیگرها در این سریال‌ها به مردم جامعه نزدیک تر است تا پوشش‌هایی که ما در تلویزیون می بینیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس