کد خبر 993436
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
برد پیت

پیت در مصاحبه‌ای در مجله نیویورک تایمز به طور خلاصه درباره ترامپ صحبت کرد.من هرگز فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد. به همین ترتیب من فکر نمی‌کردم که ترامپ انتخاب شود.

به گزارش مشرق، برد پیت هنرپیشه مشهور هالیوودی در جریان مصاحبه اخیرش با دو دیمانچ، که یک روزنامه هفتگی در فرانسه است، خواسته شد تا نظراتش درباره ترامپ را بیان کند

پیت که صاحب یک تاکستان در فرانسه است، به این روزنامه گفت: «من نمی‌دانم ولی متاسفانه ترامپ تهدیدی بزرگ برای مسائل جدی در آمریکا است.»این از معدود مصاحبه‌هایی است که برد پیت در مورد مسائل سیاسی صحبت می‌کند. پیش از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶، پیت در مصاحبه‌ای در مجله نیویورک تایمز به طور خلاصه درباره ترامپ صحبت کرد.من هرگز فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد. به همین ترتیب من  فکر نمی‌کردم که ترامپ انتخاب شود. به عبارت ساده‌تر، آنچه ما را به هم نزدیک می‌کند، خوب است و آنچه ما را از هم جدا می‌کند بد است. 

بیشتر بخوانید:

جیم کری: ترامپ آمریکا را به ورشکستگی خواهد کشاند/کارهای ترامپ مثل فرو کردن میخ در صلیب حضرت مسیح(ع) است

وی ادامه داد: وقتی کارها اشتباه پیش می‌روند و ما نمی‌توانیم دلیل آن را پیدا کنیم، تازه دشمنی‌ها شروع می‌شود. من به عنوان یکی از اهالی اوکلاهما، جنوب میسوری، سعی می‌کنم بفهمم ترامپ چه در سر دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس