کد خبر 992765
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
حزب الله

جوانان نبطیه لبنان در مراسم ۱۳ محرم با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، شب عاشورای امسال در سخنرانی خود به‌مناسبت ایام محرم در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: به آقا و امام‌مان، امام خامنه‌ای می‌گوییم "ای آقای ما، ای امام ما، ای حسین ما، ما همان حرفی را به شما می‌زنیم که اصحاب امام حسین علیه السلام در شب عاشورا به ایشان زدند و گفتند «ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما، اگر ما می‌دانستیم که کشته می‌شویم و سپس سوزانده می‌شویم و آنگاه خاکستر ما بر باد داده می‌شود و سپس زنده می‌شدیم و باز هم کشته می‌شدیم و سوزانده می‌شدیم و خاکسترمان بر باد داده می‌شد و این کار هزار بار با ما می‌شد...»، و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هزار بار این کار را با ما بکنند، ای فرزند حسین، تو را رها نخواهیم کرد".

بیشتر بخوانید:

ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند. امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش می‌کند آن را محاصره کند. امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم‌ها، نه فقر و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای می‌گوییم که "ای فرزند حسین(ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم".

بعد از این سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان بود که شیعیان لبنانی اظهار ارادت خود به رهبر معظم انقلاب را در قالب شعر و سرود و... اعلام کردند. کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی با هشتگ #ما_ترکناک_یابن_الحسین به صحبت‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داده از رهبر انقلاب حمایت کردند. همچنین در مراسم 13 محرم در شهر نبطیه لبنان، جوانان لبنانی با اجرای سرودی با مضمون علاقه به ولی فقیه (این کل داستان است/ ما عاشقان ولایت هستیم) با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند. بخشی از فیلم این مراسم در ادامه قابل مشاهده است:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CH ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    4 3
    خاک عالم بر سر اسهال‌طلبان
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    0 0
    الان شیطان مشغوله که با چه موردی بین ایران و لبنان اختلاف بندازه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس