کد خبر 992738
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
سعید آذری

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: همیشه حرف هواداران واقعی را می‌شنوم، اما مقابل باج‌خواهی، گردن کلفتی و اینستاگرام بازی سر خم نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص تساوی شب گذشته فولاد مقابل سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌گویند مساوی مقابل سپاهان نتیجه بدی بوده! مگر قرار بوده ما سپاهان را راحت ببریم؟ اتفاقا خیلی خوب و مردانه بازی کردیم که اگر پیروز می‌شدیم یک نتیجه ایده‌آل بود. ما مقابل تیمی مساوی کردیم که از نظر سرمایه و نیروی انسانی از ما خیلی بالاتر بود.

بیشتر بخوانید:

شناسایی تماشاگرنماهای متخلف فولاد

وی درباره اعتراض فولادی‌ها به پیام حیدری به خاطر نگرفتن یک پنالتی عنوان کرد: این هم از شانس من است که در اولین بازی دوران مدیریتم در فولاد، پیام حیدری داور بازی ما شد! همه می‌گویند یک پنالتی، اما من معتقدم حیدری دو پنالتی برای ما نگرفت. یک پنالتی که واضح بود و یک پنالتی هم هنگام برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان، این بازیکن سریع دست خودش را جمع کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا از نتایج این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ راضی است، گفت: ما سه بازی انجام داده‌ایم که دو بازی آن مقابل استقلال و سپاهان تیم‌های مدعی قهرمانی بوده، یک بازی هم مقابل صنعت نفت روی یک اتفاق شکست خوردیم.

آذری در واکنش به فشارهایی که در همین ابتدای لیگ روی جواد نکونام آمده تاکید کرد: شما وقتی به عنوان مدیر یا مربی یک قرارداد امضا می‌کنید یعنی اینکه باید خودتان را برای روزهای سخت آماده کنید. نکونام تیم خوبی درست کرده و من هم سوابق کاری‌ام در خصوص حمایت از سرمربی مشخص است. من تحت هیچ شرایطی به خاطر جنجال چهار نفر پشت سرمربی‌ام را خالی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: به نکونام اعتماد و اعتقاد کامل دارم و تا زمانی که مدیرعامل فولاد باشم، نکونام سرمربی این تیم است. من همیشه حرف هواداران واقعی را می‌شنوم، اما مقابل باج‌خواهی، گردن کلفتی و اینستاگرام بازی سر خم نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه آیا هواداران فولاد خواهان اخراج نکونام شده‌اند، اظهار داشت: اصلا اینطور نیست. تعداد کمی از هواداران می‌خواستند بازیکن مدنظرشان به زمین بیاید به خاطر همین پشت نیمکت ما شلوغ کردند. اتفاقا من با آنها صحبت کردم. هوادار واقعی فولاد آن‌هایی بودند که ۹۵ دقیقه تیم را تشویق کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس