کد خبر 992734
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:اگر قرار است در این دربی که ما میزبانیم، قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا نشود، در دربی برگشت هم باید شرایط همین‌گونه باشد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال و همچنین کسب صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه، صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

* ابتدا در خصوص تسویه حساب با طلبکاران استقلال صحبت کنید. 

در این راه سختی‌های زیادی را متحمل شدیم، اعضای هیأت مدیره باشگاه تلاش‌های زیادی کردند و آقایان فتحی، منزوی و ماجدی زحمات زیادی کشیدند و فکر می‌کنم ۱۰ جلسه هیأت مدیره برگزار کردیم که مشکل صدور مجوز حرفه‌ای را برطرف کنیم، در این راه خداوند بزرگ و امام حسین(ع) کمک زیادی به ما کردند و لطف آنها به مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال باعث شد رضایت طلبکاران را بگیریم. 

* مطالبات امیر قلعه‌نویی نیز پرداخت شده است؟

ما یک چک بانکی نقدی به امیر قلعه‌نویی دادیم که او می‌تواند پولش را بگیرد. مشکلی از بابت مطالبات او وجود ندارد و با وی تسویه‌حساب کردیم. جا دارد از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج تشکر کنم که از باشگاه‌ها حمایت می‌کنند و همچنین از مسئولان فدراسیون فوتبال ممنون هستیم که در این راه باشگاه‌ها را یاری کردند. 

* اگرچه شما این مطالبات را پرداخت کردید، اما به نظر می‌رسد برای سال آینده نیز مشکلات زیادی بابت طلب نفراتی مانند شفر و... وجود دارد.

همین‌طور است، البته باشگاه برای این موضوع هم راهکار دارد و همانطور که امسال برای پرداخت بدهی‌ها راهکار داشتیم، برای سال آینده نیز همین برنامه را در پیش خواهیم گرفت. 

* شما هفته گذشته اعلام کردید که اگر اسپانسرتان همکاری‌های لازم را انجام ندهد، در بازی هفته سوم روی پیراهن تیم‌تان نام آن اسپانسر را حذف خواهید کرد، آیا امشب استقلال با پیراهن منقش به اسپانسر قبلی وارد زمین می‌شود؟

ما هفته گذشته جلساتی را با عباسی مدیرعامل شرکت ایرانسل داشتیم که اعضای هیأت مدیره و کارگزار باشگاه هم در آنجا حضور داشتند. تمام خواسته ما این بود که به اطلاعات پیامک‌های هوادارانمان دسترسی پیدا کنیم که خوشبختانه تا امروز این اتفاق افتاده و از روزی که من در مورد اسپانسر باشگاه مصاحبه کردم، جلسات متعددی برگزار کردیم و  حتی تیم فنی ما در شرکت آنها مستقر شده و قرار شده فردا نیز نشستی هم داشته باشیم و امروز با توجه به جلسات هفته گذشته، قطعاً و البته استثنائاً تبلیغ این اپراتور را روی پیراهن‌مان می‌زنیم. قرار است تا پنج‌شنبه جلسات ما ادامه داشته باشد و اگر به شفافیتی که مدنظرمان است برسیم، در دربی هم همکاری‌مان ادامه پیدا خواهد کرد، در غیر این صورت اجازه نمی‌دهیم روی پیراهن استقلال تبلیغ آن اپراتور حک شود. ما فقط از اسپانسر خواسته‌ایم تا بدانیم که چقدر پیامک به سامانه مدنظرمان ارسال می‌شود و خواستار شفافیت این موضوع هستیم. 

* ظاهرا مطالبات بازیکنان را هم در هفته گذشته پرداخت کرده‌اید.

ما برای کل تیم باید ۶.۵ میلیارد پرداخت می‌کردیم که از این رقم ۵ میلیارد تمام و کمال و نقداً به حساب تمامی بازیکنان واریز شده است. یک‌ونیم میلیارد از پول کل مجموعه باقی مانده که آن را هم تلاش می‌کنیم تا به حساب آنها واریز کنیم. فکر می‌کنم پرداختی ما به بازیکنان به شکلی بوده که از اکثر تیم‌ها از نظر پرداختی بهتر و جلوتر عمل کردیم. 

* آیا مطالبات استراماچونی نیز پرداخت شده است؟

رقم کلی واریزی به سرمربی محترم تیم را نمی‌دانم، اما قبلاً طی دو حواله به حساب این مربی پول واریز شده است. 

* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش مدعی شد برای دربی آینده امکان اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ وجود ندارد، دیدگاه شما در این زمینه چیست؟ 

ما فردا نشست هیأت مدیره داریم و در این خصوص تصمیم می‌گیریم، اما ما به فکر منافع باشگاه استقلال و حمایت هوادارانمان هستیم. اگر قرار است در این دربی که ما میزبانیم، قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا نشود، پس در دربی برگشت هم باید شرایط همین‌گونه باشد. در هر صورت در نشست هیأت مدیره و همچنین جلسه شورای تأمین پیش از دربی همه چیز مشخص خواهد شد، اما از همه هواداران تیم استقلال می‌ خواهم که برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند و بلیت‌های مسابقه را خریداری کنند تا ان‌شاءالله استقلال با روحیه مضاعف وارد زمین شود.

* این روزها شایعات زیادی در مورد درخواست استراماچونی برای بازیکنان جدید در رسانه‌های مختلف مطرح می‌شود، آیا او درخواستی داده است؟

تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، مدیرعامل باشگاه درخواستی از سرمربی به اعضای هیأت مدیره ارائه نکرده، اما اگر او درخواستی داشته باشد، بدون شک ما پذیرای این درخواست هستیم و خواسته مربی را اجابت خواهیم کرد. 

* صحبت خاصی باقی مانده؟

از دوست‌داران تیم استقلال و کسانی که صحبت‌های من را می‌خوانند می‌خواهم که برای دربی بلیت مسابقه را خریداری کرده، به ورزشگاه بیایند و تیم را یکصدا تشویق کنند تا به امید خدا نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس