کد خبر 992723
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
روحانی امروز برای اجلاس سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا می‌رود

معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی امروز برای اجلاس سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا می‌رود.

به گزارش مشرق، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور در مورد برنامه‌های سفر حجت الاسلام حسن روحانی به ترکیه و دیدار با ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان در آنکارا گفت: تاکنون چهار جلسه سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه با هم جلسه داشتند که یکبار هم در تهران بوده است.

بیشتر بخوانید:

وی اضافه کرد: فردا ۲۵ شهریور ماه، پنجمین اجلاس سران سه کشور در خصوص موضوع سوریه و روند آستانه برگزار می شود که دستور کار آن بررسی آخرین وضعیت میدانی سوریه است.

 معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور در مورد تاریخ سفر روحانی به ترکیه، اظهار داشت:  امروز عصر رئیس جمهوری اسلامی ایران به ترکیه سفر می‌کند.

وی در مورد برنامه های سفر رئیس جمهور به آنکارا گفت: در کنار اجلاس سه جانبه که هر سه رئیس جمهور مواضع کشورها را تبیین می‌کنند و نهایتاً هم در بیانیه مشترک منتشر می کند و در بین خبرنگاران حاضر می‌شوند، سخنرانی و صحبت خواهند داشت. همچنین ریاست جمهوری ایران به صورت جداگانه با رئیس جمهور ترکیه و فدراسیون روسیه دیدار خواهد داشت که در آن جلسات آخرین اوضاع روابط دو کشور و تفاهم‌های فیمابین و تسریع اجرایی شدن موافقت های دو کشور مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس