کد خبر 992637
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
برانکو

بحث اخراج سرمربی کروات الاهلی ممکن است از سوی مسئولان دولت عربستان وتو شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاهلی شب گذشته (شنبه) در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان و در دیداری خانگی مقابل الوحده تن به شکست 2 بر یک داد تا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این تیم با توجه به نتایج کسب کرده، در تنگنای بیشتری قرار بگیرد. رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که مدیران باشگاه الاهلی اقدام به اخراج برانکو کرده‌اند، هر چند باشگاه الاهلی هنوز اعلام رسمی در این خصوص نداشته است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده اخراج برانکو از الاهلی

یک خبرنگار عربستانی گفت: دولت عربستان ممکن است تصمیم مدیران باشگاه الاهلی مبنی بر اخراج برانکو ایوانکوویچ را وتو کند، چون باشگاه الاهلی باشگاهی دولتی است و دستمزد این سرمربی کروات مستقیماً توسط دولت پرداخت می‌شود. مسئولان دولتی به اطلاع مدیران باشگاه الاهلی رسانده‌اند در صورتی که قادر به پرداخت غرامت اخراج این سرمربی الاهلی نیستند، نمی‌توانند برانکو را اخراج کنند. دولت مسئول پرداخت دستمزد این سرمربی کروات است، اما مسئولیتی در قبال پرداخت رقم غرامت اخراج او ندارد.

این خبرنگار عربستانی همچنین خبر داد برانکو با برخی بازیکنان تیم اختلاف دارد به خصوص عمر السومه. سرمربی پیشین پرسپولیس پیش از این گفته بود اگر السومه با نیمکت‌نشینی مشکل دارد، به او باید بگویم که بازیکنان ملی‌پوش دیگری هم نیمکت‌نشین هستند.

برخی رسانه‌های عربستاتی از کلارنس سیدورف هلندی، رامون دیاس آرژانتینی و کریستین گراس سوئیسی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشین‌های برانکو در الاهلی یاد کرده‌اند.

الاهلی با سرمربیگری برانکو از سه بازی اول خود در فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان تنها چهار امتیاز کسب کرده است و در رده هفتم جدول جای دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس