کد خبر 992522
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
نیمار

در شبی پرحاشیه، نیمار با قیچی برگردانی تماشایی بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن را جشن گرفت.

به گزارش مشرق، نیمار موفق شد با یک گل فوق العاده در لحظات پایانی پاسخ هواداران پاری سن ژرمن که پیش از بازی امشب تیمشان مقابل استراسبورگ به فحاشی علیه وی پرداختند را بدهد. او توانست تک گل تیمش را در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند تا پاری‌سن ژرمن سه امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد.

فوق ستاره برزیلی پاریسن ژرمن که در تابستان 2017 به این تیم پیوست، نتوانست روزهای خوب خود در بارسلونا را با این تیم فرانسوی تکرار کند و مصدومیت های پیاپی مانع موفقیت او شد. نیمار در تابستان امسال بعد از دو سال حضور در این تیم پاریسی ساز جدایی کوک کرد و برای جدایی از پاریس و پیوستن به بارسلونا ابراز علاقه کرد.

فیلم/ بازگشت باشکوه نیمار با یک قیچی برگردان زیبا

اتفاقی که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات، شایعه به وقوع پیوستن آن به گوش می رسید اما در نهایت نیمار در پاریس ماندنی شد. همین اتفاقات باعث دلخوری شدید هواداران پاریس از این فوق ستاره برزیلی شد تا جایی که آن ها بارها خواستار جدایی نیمار شدند و اعلام کردند حاضر به بخشش او نیستند. امروز و در دیدار مقابل استراسبورگ، نیمار بالاخره برای اولین بار در فصل جاری به میدان رفت اما هواداران روی خوشی به ستاره برزیلی نشان ندادند.

در یکی از بنرها با اشاره به یکی از محله های بدنام ریودوژانیرو آمده بود: آقای نیمار (پدر)، پسرت را در ویلا میموسا بفروش".

یکی دیگر ابراز امیدواری کرد که عمر فوتبالی ستاره برزیلی در نهایت در نوکمپ به پایان برسد: "20 میلیون یورو برای پیوستن به مسی، جای هیچ هرزه ای در پاریس نیست"، که این بنر اشاره به شایعاتی که در مورد تقاضای نیمار برای خرج کردن از جیب برای انتقال به بارسا شنیده شد، داشته است.

ماندن نیمار در پاریس هم باعث نشده ذره ای از خشم هواداران این تیم نسبت به او کم شود و آنها پیش از بازی امروز تیمشان مقابل استراسبورگ حسابی از خجالت این فوق ستاره برزیلی تیمشان درآمدند و به فحاشی علیه او پرداختند. اتفاقی که به نظر می رسد در هفته های بعد نیز ادامه پیدا کند.

اما نیمار در دقیقه 92 بهترین پاسخ ممکن را به این فحاشی ها داد و موفق شد با یک قیچی برگردان دیدنی گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند.

البته نیمار در دقیقه 95 یک بار دیگر نیز موفق به گلزنی شد اما این بار گل او با استناد به VAR مردود اعلام شد تا در نهایت ستاره برزیلی با گل حساس خود سه امتیاز مهم را برای پاری سن ژرمن به ارمغان آورد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس