سردار جلالی

رئیس پدافند غیرعامل کشور طی یادداشتی نوشت: ماجرای خودسوزی سحرخدایاری برای همه ما تلخ بود. تلخ تر از همه موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده عزادار که خود را فدایی ولایت میدادنند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادداشتی درباره «موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده» نوشت. 

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره دختری که خودسوزی کرد +صوت پدر "سحر"

متن کامل این یادداشت بدین شرح است: 

ماجرای خودسوزی سحرخدایاری معروف به دخترآبی برای همه ما تلخ بود. تلخ تر از همه موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده عزادار که خود را فدایی ولایت می‌دانند!

اساسا یکی از اصول جنگ شناختی موج‌سواری رسانه‌ای بر روی دوقطبی‌های کاذب است. در داستان تلخ دختر آبی این موج سواری به حد اعلی خود رسید.

متاسفانه برخی در داخل یک دوقطبی کاذب موافق و مخالف ورود زنان به ورزشگاه ایجاد کردند و اصل مطالبات زنان در کشور فراموش شده است. مطالباتی همچون تکریم اجتماعی، ازدواج بهنگام، اشتغال مناسب و صدها دغدغه‌ای که

دختران جوان این مرز و بوم با آن مواجه هستند. اما  گویا از نگاه برخی‌ها همه مطالبات زنان در ایران صرفا به ورزشگاه آزادی ختم می‌شود!

کم کم و با تکرار این قبیل حوادث، مداخله بدون بررسی و احساسی سلبریتی‌های بی‌سواد به شاخصی ناحق تبدیل شده است که کذب بودن این مدل شاخص‌ها در ماجرای اخیر هویدا شد.

ضمن همدردی با خانواده داغدار سحر خدایاری، به همه اصحاب رسانه توصیه دارم در دام دو قطبی دروغین رسانه‌های معاند اسیر نشده و بیش از همه مراقب زخمی باشند که امروز بر دل یک خانواده نشسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    7 52
    دروغ نگو. خانواده ای که خود را مومن و فدایی ولایت می دانند نمی گذارند دخترشان تا سی سالگی مجرد بماند و دچار این همه مشکلات روحی بشود.
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    28 73
    این موج شارلاتانیسم در بستر اینستاگرام شکل گرفت تا کی قرار است تماشاچی خسارتهای اینگونه موج های ضد فرهنگی و ضد اجتماعی به کشور باشیم‌
  • محسن IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    15 44
    دختری که به خاطردیدن یک عده فوتبالیست بی درد وبیگانه پرست خودش را آتیش می زنه بی گمان از نظر عقلی دچارمشکل شدیدی است . کی باچنین دختری ازدواج می کنه خدارحمتش کنه . خانواده اش که نمی توانند به زور اورا شوهر بدهند
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    16 63
    .این سناریو .احتمال داره از قبل طرح ریزی شده باشه.چونکه باحجمه بزرگ رسانه ای.دشمن وپادوهای داخلی آن همراه بود
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      36 6
      این هجمه ها تا سکولاریزه کردن کامل ایران ادامه خواهد یافت
  • حسین US ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    6 6
    اقای مطهری عمیق تر فکر کن وبعدا اظهار نظر کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس