کد خبر 991834
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
دختر خودسوزی کرده

چه ‌اشکالی دارد که دروغ‌پردازان درباره این ماجرای غم‌انگیز در هر جایگاهی که هستند برای کشف پشت صحنه احتمالی و پاسخگویی درباره دروغ‌بافی‌های خود مورد سؤال قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

در اواخر دهه ۶۰ یکی از اعضای گروهک‌ فدائیان خلق به نام نیوشا فرهی به عنوان اعتراض به جمهوری اسلامی ایران، در مقابل سازمان ملل در نیویورک دست به خودسوزی زد و در حالی که سایر اعضای این گروه اطراف او را گرفته و برای نجات وی اقدامی نمی‌کردند، در آتش سوخت و جان سپرد. یک هفته بعد از این ماجرا معلوم شد مرکزیت گروه یاد شده از بیماری افسردگی وی که در حال مداوا نیز بود سوء‌استفاده کرده و به او قبولانده بود خودش را به آتش بکشد و تاکید کرده بود که این اقدام یک حرکت نمادین خواهد بود و اعضای گروه بلافاصله دست به کار شده و بی‌آنکه آسیب چندانی ببیند آتش را خاموش کرده و او را نجات خواهند داد! ماجرای این جنایت با اعتراف یکی از اعضای گروه که دچار عذاب وجدان شده بود به پلیس اطلاع داده شد و از سوی دیگر خانواده وی هم که به اصل ماجرا و جنایت گروهک مزبور پی‌برده بودند، در یکی از دادگاه‌های نیویورک اقامه دعوا کردند و...

بیشتر بخوانید:

دستور بازداشت هنرپیشه هتاک صادر شد

این عکس‌های سحر نیست +فیلم

پروژه مشترک سلبریتی‌های سیاسی، فرهنگی و ورزشی با ضد انقلاب

ماجرای غم‌انگیز سحر خدایاری که به فریب دختر آبی معرفی شده است نیز از جهات مختلف با ماجرای خودسوزی نیوشا فرهی همخوانی و مشابهت جدی دارد. آن مرحومه به گفته پدر داغدارش، از نوعی بیماری عصبی رنج می‌برده و در حال مداوا نیز بوده است.


 با توجه به آلودگی برخی جریانات ضدانقلاب داخلی به انواع ترفندهای جنایت‌آمیز، احتمال اینکه ماجرای خودسوزی او هم از سوی برخی جریانات مورد ‌اشاره برنامه‌ریزی شده باشد وجود دارد و دستگاه قضایی نباید از کنار آن به آسانی عبور کند.


 دستگاه قضایی و مراکز اطلاعاتی و امنیتی با بررسی دقیق ماجرا می‌توانند صحت یا نادرستی این احتمال را کشف و به آگاهی مردم برسانند.


این بررسی و تحقیق مشترک قضایی و اطلاعاتی باید از بازجویی کسانی آغاز شود که علی‌رغم اظهارات پدر محترم آن مرحومه درباره بیماری فرزندش و اطلاع قطعی از عدم صدور حکم محکومیت او به زندان و... اصرار دارند ماجرا را وارونه روایت کرده و با این وارونه‌نمایی زمینه‌ای برای حمله به نهادهای قانونی نظام فراهم آورند. احضار افرادی از این دست و بازجویی از آنها می‌تواند سرنخی برای کشف حقیقت ماجرا و شناسایی تحریک‌کنندگان احتمالی باشد. بدیهی است که در جریان این پی‌گیری باید از ملاحظات رایج و دست و پا گیر اجتناب کرد.

چه ‌اشکالی دارد که دروغ‌پردازان درباره این ماجرای غم‌انگیز در هر جایگاهی که هستند برای کشف پشت صحنه احتمالی و پاسخگویی درباره دروغ‌بافی‌های خود مورد سؤال قرار بگیرند. مثلا از فلان خانم یا آقای نماینده و فلان هنرپیشه و فلان... پرسیده شود این دروغ ساخته خودش است یا از جایی به وی دیکته شده است؟! و اساسا از این دروغ‌بافی چه انگیزه‌ای داشته است؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    احسنت به امید برملا شدن چهره واقعی نفاق برای مردم
    • سید IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      تعجب آن جاست که چهره های خودباخته غرب زده نسبت به مرگ خود خواسته و احمقانه این دختر این قدر اظهار تأسف می کنند اما همین افراد در برابر کشته شدن همسر جوان نجفی به دست شوهرش گویی اصلاً هیچ خبر نداشتند تا واکنشی از جانب شان مشاهده شود!!!!!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    متاسفانه دستگاه های انتظامی ما خیلی مماشات میکنند و به خیال خودشون مصلحت اندیشی میکنند و این شده نقطه ضعف و هر کی هر چی دلش میخاد میگه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    و البته پدر مرحومه هم باید از همگی این افراد شکایت کند.
  • پدرام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    جم کن بابا
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      10 4
      جمع....
  • مردم IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    يه انسان اين وسط مرده حالا چه حق با منافق باشه و چه حق با خونخوار داخلي بايد يه فكري كرد كه برعكس گرون شدن همه چيز جون انسان تو اين مملكت داره ارزون ميشه
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      14 6
      ای منافق های آلبانی نشین ,باز آتش بیار معرکه شدید.خیلی منفی مثبت بدهید جانتان دربیاد والا ازغذای ته مانده آلبانی ها خبری نیست.
  • لیلا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    ها واقعا کیهان زد به هدف ملت ما خیلی خوشبخت و خوشحال هستن اگر هم خدایی نکرده یه ذره غم و درد هم باشه مال ضد انقلاب و مریض های روانی هست
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      11 5
      تو که قطعا از خودسوزی آن دختر خیلی خوشحال و خوشبختی. لاشخورها اصلا جسد خیلی دوست دارند.
    • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      9 9
      ملت ما اگه دنبال خوشحالی و خوشبختی است در انتخابات درست رأی بدهد تا مسئولین دلسوز مردم روی کار بیایند
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    از این حرفها نزن که انسانیت به سخره گرفتی
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      13 91
      انسانیت؟ خود کشی ار نظر شما ها انسانیت است ایا؟ برو عمو و از انسانیت حرف نزن
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    21 52
    قرار نیست کسی با خبرآنلاین برخورد کنه؟
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      28 4
      مشرق رو گذاشتن واسه همین کارا دیگه!
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      9 29
      با بی بی سی داخلی که هیزم بیاره معرکه است. برخورد کنید.. (خبر انلاین. نفوذی. دشمن).. انقلابی ها را زندان ونفوذیها را آزاد گذاشتند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 32
    خبرانلاین شده تریبون ضد انقلاب ها
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    3 4
    مشرق فیلم های ایتالیایی کمتر ببین ... این بابا مشکل روانی داشته و اینکه یک دختر شهرستانی تک و تنها پاشه بیاد تهران و ... نشون میده شخص نرمال نبوده
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 3
    قطعا خود سوزی این خانم با پوشش گسترده ای که پشت سرش بود یک سناریو هست برای تاختن به نظام . حدا رحمت کنه قربانی این جریان رو .از قوه قضائیه خواستار بررسی تمام زوایا هستیم . تا کسانی که برای خوش رقصی و رسیدن به مطامع خودشان زنان و دختران بی گناه سرزمینمان را قربانی می کنند شناسایی ،معرفی و به دست عدالت سپرده شوند البته با نگاهی به موضع گیری عجولانه عده ای به نظر می رسد این شناسایی چندان سخت نباشد اکنون نفوذی های داخلی در کمال حماقت خودشان را افشا کرده اند و حالا نوبت دستان پر قدرت عدالت است
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      1 1
      قوه ی قضائیه مخزن الاسرار نظام است.چیکار میخوای کنه،؟
  • ابی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    3 2
    حتما باید پیگیری بشه چون به خوب جاهایی میرسه.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    2 2
    من اگر جای مخاطب اصلاح طلبا و خارج نشین ها بودم حس میکردم داره به شعورم توهین میشه و کمی برا شعور خودم احترام قائل بودم! حداقل برا شعورتون احترام قائل باشید اقایان و خانم های مجازی گرد!
  • DE ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    5 4
    سالانه صدها میلیون دلار از طرف امریکا و صهیونیسم خرج مبارزه با جمهوری اسلامی و ایجاد اغتشاش در ایران میشه . در این میان بزرگترین خطر متوجه آدمهای ساده لوح است . ندا آقا سلطان را هم همین عوامل امریکا و صهیونیسم با بیرحمی کامل به قتل رساندند و بلافاصله به اسرائیل و امریکا فرار کردند . این بنده خدا هم جدیدترین جنایت این افراد است .
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 2
    یک مشت منحرف از خدا بیخبر دنبال جوسازی برای انحراف افکار عمومی و بیخبری از بدبختی که در آن بسر میبرند . ضمن آنکه از برخوردهای قوه قضاییه با مفسدان و آرای صادر شده نگران هستند یک دختر بیمار را تا مرز خودکشی پیش میبرن هم برای مخدوش کردن برنامه های این قوه و هم تغییر مطالبات واقعی زنان نسبت به حقوقشان که در اسلام بهشون تعلق میگیره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس