کد خبر 989293
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
نادر باقری

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: به نظر من شانس پرسپولیس و سپاهان امسال برای قهرمانی از همه تیم‌ها بیشتر است.

به گزارش مشرق، نادر باقری در خصوص فیلمی که از علیرضا بیرانوند در فضای مجازی پخش شده و او واکنش تندی به شعار هواداران تیم تراکتور دارد، گفت: من هم این فیلم را در فضای مجازی دیدم و امیدوارم که بیرانوند بابت این مسأله محروم نشود چرا که در صورت رخ دادن این موضوع اول از همه بیرانوند ضرر خواهد کرد و بعد هم باشگاه متضرر خواهد شد. بیرانوند همین چند روز قبل بهترین بازیکن لیگ ایران شد و او باید از همه نظر الگو باشد. از نظر من هم بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران و حتی آسیا است اما باید در کنار مسائل فنی از نظر اخلاقی هم رشد کند. در استادیوم‌ها از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد و گاهی هواداران تیم حریف و حتی تیم خودی امکان دارد واکنشی نشان دهد و بازیکنان باید مقابل این صحنه‌ها سعه صدر داشته باشد. من یک نصیحت و یا حتی وصیت به بیرانوند می‌کنم و آن این است که او که از نظر فنی بهترین دروازه‌بان آسیا است از نظر اخلاقی هم سطح خود را ارتقا دهد و از نظر جایگاه اجتماعی هم بزرگ شود. 

وی درباره اینکه به نظر شما چه کسی مقصر رخ دادن چنین اتفاقاتی است، اظهار داشت: من قبل از هر چیز اشکال کار را از کمیته انضباطی و خود باشگاه پرسپولیس می‌بینم چرا که خیلی راحت از این اتفاقات گذر می‌کنند. علی کریمی فوتبالیست بسیار بزرگ مملکت ما زمانی که در تیم امید بازی می‌کرد به خاطر یک اشتباه یکی، دو سال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شد و بعد از آن محرومیت کریمی متوجه اشتباهش شد و دیگر چنین رفتاری را از خود نشان نداد. اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اینقدر راحت از هر چیزی نگذرند و به این راحتی بازیکنان را نبخشند شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود. وقتی کمیته انضباطی می‌خواهد رأی بدهد مسئولان باشگاه‌ها فشار می‌‌آورند و در فضای مجازی به اصطلاح هشتگ می‌سازند تا با این کارها بتوانند جلوی محرومیت‌ها را بگیرند. منظور من فقط بیرانوند نیست بلکه هر بازیکنی که از این دست بی‌اخلاقی‌ها دارد باید با او برخورد شود و کمیته انضباطی همه باشگاه‌ها را به یک چشم ببیند. اگر من به عنوان نادر باقری هم تخلف می‌کنم باید تنبیه شوم نه اینکه باشگاه‌ها و رسانه‌ها فشار بیاورند چون در این صورت کسی که خطایی انجام می‌دهد اصلاح نخواهد شد. حتی گاهی پدر یک خانواده برای تربیت پسر عزیزش هم مجبور می‌شود او را تنبیه کند. 

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر بیرانوند محروم شود در دربی غایب خواهد بود و در این شرایط وضعیت پرسپولیس سخت خواهد شد، گفت: من چند وقتی است که درباره رادوشوویچ مصاحبه می‌کنم و به اعتقاد من او دروازه‌بان خیلی خوبی نیست و در این سال‌ها هیچ‌گاه نتوانسته بیرانوند را نیمکت‌نشین کند مگر زمانی که بیرانوند مصدوم یا محروم بوده و حتی برانکو که او را به ایران آورد به او اعتماد زیادی نداشت. در صورت محرومیت بیرانوند شک نکنید که پرسپولیس در دربی ضرر خواهد کرد. بحث تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال در جامعه همه‌گیر است و می‌بینیم حتی برای بازی دربی، سیاسیون هم درگیر این بازی می‌شوند و مطمئنم در این بازی اگر بیرانوند غایب باشد این پرسپولیس است که ضرر می‌کند. بیرانوند دروازه‌بان سطح بالایی نسبت به رادوشوویچ است و او نباید کاری کند که تیم متضرر شود. همین حالا هواداران پرسپولیس استرس دارند که نکند بیرانوند برای دربی محروم شود و نباید این طور باشد که هواداران بیخود و بی‌جهت اینقدر نگران شوند. بیرانوند باید یاد بگیرد در کنار اوج گرفتن در مسائل فنی از نظر اخلاقی هم بالا برود چرا که از این اتفاقات برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای زیاد پیش می‌آید. 

باقری در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از باخت تیم تراکتور هم افزود: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و 80 درصد بازیکنانش حفظ شده و تا جایی که من بازی را دیدم حق این تیم باخت به تراکتور نبود. هر چند که با بدشانسی دروازه پرسپولیس باز شد که از این مسائل در فوتبال زیاد پیش می‌آید. به نظر من شانس پرسپولیس و سپاهان امسال برای قهرمانی از همه تیم‌ها بیشتر است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    9 2
    خیال لنگی ها جمع جمع باشه با این کیمته به اصطلاح انضباطی صددرصد تا قبل از دربی هیچ کاری باهاش ندارد.
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 1
    تا یک بازیکن اوج میگیرد . پول بی حساب و بزرگنمایی بطرفش سرازیر می شود مقصر خودمانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس