سپاهان

دیدار تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان با برد قاطع زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، آخرین دیدار از هفته نخست نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان برگزار شد که طی آن تیم مهمان اصفهانی موفق شد میزبانش را 3 بر صفر شکست دهد. کومان(۵۷) ، محمد محبی(۶۳) و مدافع شاهین(۸۲) برای سپاهان گل زدند.

فیلم/خلاصه دیدار شاهین شهرداری بوشهر ۰-۳ سپاهان

سپاهان که برای این فصل بازیکنان مطرح و سرشناسی را به خدمت گرفته و یکی از امیدهای اصلی قهرمانی است، در نیمه اول نتوانست دروازه شاهین تازه صعود کرده به لیگ برتر را باز کند. اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ کومان از تعلل مدافعان شاهین استفاده کرد و با ضربه ای محکم دروازه شاهین را باز کرد.

در ادامه بازهم این سپاهان بود که از عمق دفاع شاهین صاحب موقعیت شد و توسط محمد محبی به گل دوم دست پیدا کرد. این گل در دقیقه ۶۳ و از روی یک ضربه آرام فنی روی زمین به دست آمد.

در حالی که تیم شاهین بوشهر برای رسیدن به گل تمرکزش را روی دروازه سپاهان گذاشته بود، زردهای اصفهانی در یک ضد حمله صاحب موقعیت عالی شدند و توسط رضا میرزایی در دقیقه ۸۲ توپ را به تیر عمودی دروازه زدند که در برگشت میرزایی ضربه را به سمت دروازه زد اما مدافع شاهین به جای دفع توپ آن را به تور دروازه خودشان چسباند.

وحید کاظمی داور این بازی، ابوذر صفرزاده و میلاد صارمی از شاهین و عزت‌الله پورقاز و امید نورافکن از تیم سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

سپاهان با این پیروزی به خاطر تفاضل گل بهتر بالاتر از سایپا و شهر خودرو و ماشین سازی و پرسپولیس در هفته اول صدرنشین لیگ برتر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    3 3
    امسال سپاهان شاخ شده
    • احمد IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      0 0
      جناب 11:25، سپاهان همیشه شاخه، ولی شماها با کمک وزارت قرمز ورزش شاخ شدید.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    1 4
    جام امسال میره اصفهان
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    2 4
    عمرا اگه پرسپولیس اجازه بده جام بره اصفهان
    • رامین IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      0 0
      پرسپولیس کی باشه که بخواد اجازه بده یا نده ، کمرشو می شکنیم تا غلطی ازش سر نزنه.
  • آرین IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    7 2
    من خودم استقلالی ام ولی باید گفت سپاهان همیشه قهرمان مطلق هست،لنگ بجز یکی دوبار در گذشته در اصل با جرو تبانی قهرمان میشده
  • علی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    تیم سپاهان همیشه سوگلی و قلدر و نور چشمی بوده است و تیم محبوب و بزرگ پرسپولیس همیشه مردمی و قهرمان و زحمتکش بوده است به کوری چشم دشمنان و حسودان و ناکامان و رقیبان ناجوانمرد پرسپولیس محبوب و عزیز انشاالله تعالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس