کد خبر 986064
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
زائران اربعین

رئیس حج و زیارت استان ایلام گفت: سامانه ساماندهی مشتاقان ایام حضور در عتبات عالیات موسوم به «سماح» برای ثبت نام زائران اربعین حسینی از اول شهریور ماه فعال می شود.

به گزارش مشرق، سید حمید مصطفایی روز چهارشنبه اظهار داشت: رسالت سازمان حج و زیارت به عنوان یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین، ثبت نام زائران است که در این رابطه نیز تجارب خوبی از سال های گذشته به دست آورده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام زائران اربعین فقط از طریق سامانه سماح انجام می شود، گفت: نام نویسی برای زائران در این سامانه الزامی است و این درگاه اینترنتی برای ثبت نام از روز اول شهریورماه باز می شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در سامانه سماح برای اربعین الزامی است

رئیس حج و زیارت استان ایلام تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و بر اساس گفته مسئولان کشوری در ایام اربعین زائران می توانند از ۱۹ شهریور ماه(دهم محرم الحرام) لغایت هفتم آبان ( ۳۰ صفر ۱۴۴۱) بدون نیاز به اخذ روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر جهت زیارت اربعین حسینی وارد عراق شوند.

** حجاج ایلامی سوم شهریور به وطن باز می گردند

رئیس حج و زیارت ایلام افزود: زائران این استان ۲۹ تیرماه در قالب یک کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند.

مصطفایی گفت: این کاروان شامل ۸۵ نفر از حجاج ایلامی هستند که سوم شهریورماه(بامداد) از طریق فرودگاه جده وارد فرودگاه کرمانشاه می شوند.

به گفته مصطفایی در مناسک حج امسال هیچگونه مشکلی برای زائران این استان پیش نیامد.

وی ادامه داد: هم استانی‌های ایلامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۱۰۱۰(مدیریت حج و زیارت استان) تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس