کد خبر 985854
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
تمرین استقلال

چک‌های صادر شده برای بازیکنان استقلال جهت پرداخت مطالبات‌شان از سوی کسی است که چند شرکت به نام او ثبت شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال حدود یک ماه پیش برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، به آنها چک داد.

زمانی که بازیکنان این چک را دریافت کردند، متوجه شدند که چک‌ها از سوی شرکتی در کرمان که از نامش مشخص است در حوزه پسته فعالیت می‌کند صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای چک‌های «پِسته‌ای» استقلال چیست؟

صحبت‌های تند مدافع سابق استقلال علیه خطیر

شاید در اصل موضوع مشکلی وجود نداشته باشد، اما، چون چک‌ها از سوی باشگاه و یا اسپانسر صادر نشده، ابهاماتی در آن دیده می‌شود.

با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد، این سؤال مطرح می‌شود که این شخص چه هویتی دارد و با چه عنوان به باشگاه استقلال نفوذ کرده است؟ آیا شرکت این شخص قرار است اسپانسر باشگاه استقلال باشد یا به عنوان هوادار تصمیم گرفته از طرف خودش چک صادر کند؟ همچنین طبق قانون، فرد حقیقی نمی‌تواند به باشگاه دولتی پول یا چک بدهد و باید مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان را گرفته باشد.

از طرفی، شرکت مذکور در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال جاری در ثبت شرکت‌ها ثبت شده است. ضمن اینکه نام شخصی که چک‌ها به بازیکنان داده شده، خیلی نام آشنایی برای استقلالی‌ها نیست. در رابطه با کسی که چک‌های استقلالی‌ها به نام او صادر شده، این اطلاعات وجود دارد که طی ماه‌های اخیر چند شرکت مختلف به نام او ثبت شده است. به عنوان مثال در تاریخ دوم بهمن ماه سال گذشته، شرکتی تحت عنوان پوشاک و در تاریخ‌های دیگر هم که سند آن موجود است، چند شرکت دیگر ثبت شده است.

امیدوار هستیم این چک‌ها بدون مشکل پاس شود تا تیم بزرگ استقلال بتواند در فصل جاری بدون دغدغه کارش را پیش ببرد، اما نباید از این نکته غافل بود که در سال‌های گذشته حضور افراد متمولی مانند امثال بابک زنجانی‌ها و حسین هدایتی‌ها در فوتبال خیلی نتوانسته کمکی کند. با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید مراقب باشند تا پای امثال زنجانی‌ها و هدایتی‌ها که مشکلاتی را برای پرسپولیس و تیم‌های دیگر فوتبال ایران درست کردند و الان هم محکومیت خود را می‌گذرانند به این باشگاه باز نشود.

در زیر تصویر یک نمونه از چک‌هایی که به بازیکنان استقلال داده شده را می‌بینید:

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس