کد خبر 985749
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
شجاع خلیل زاده

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران باید صبور باشند، امیدوارم پنجشنبه ما را تنها نگذارند.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر به سوالاتی درباره شرایط تیم و خود پاسخ داد.

* فصل جدید در آستانه آغاز است. در این مدت شرایط آماده‌سازی در ترکیه و تهران چگونه بود؟

شرایط تیم ما فعلا که خوب است و ما هم آماده شروع لیگ هستیم. در ترکیه اردوی خوبی داشتیم. صد در صدی نبود ولی خوب بود. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی انجام داده‌ایم. آماده بازی با پارس جنوبی هستیم و امیدواریم هواداران هم پنجشنبه ما را تنها نگذارند. اولین بازی لیگ جزو حساس‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آید و مهم است که بتوانیم با پیروزی شروع کنیم، فقط هواداران یادشان نرود که پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند.

* نسبت به فصل قبل چند بازیکن سابق تیم و ملی پوش به پرسپولیس اضافه شدند، کالدرون هم در گفت‌وگوی مطبوعاتی اعلام کرد؛ 16 بازیکن آماده دارد. حالا در کنار رفاقت، رقابت بین بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی زیاد است. به نظر چالش سختی خواهد بود.

بله بازیکنان خوبی داریم. نفراتی که اضافه شدند کیفیت فنی بالایی دارند. من قبل از این هم گفتم مهم نیست چه کسی بازی کند. آنچه اهمیت دارد، موفقیت تیم است. مثلا اگر من باشم یا نباشم این مساله در اولویت است. آقای کالدرون هم با من، سید و کنعانی‌زادگان صحبت کرد. گفتند؛ دو نفر شما بازی می‌کند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کنیم، چون همه ما یک روز می‌رویم ولی پرسپولیس و نتایجش می‌ماند. من امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند کمکم کنند چون کار سختی را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید:

هواداران به هیچ وجه برانکو را تشویق نکنند

* برانکو ایوانکوویچ که رفت، نگرانی زیاد برای هواداران نسبت به آینده تیم ایجاد شد. از این بایت که شاید نفر جدید نتواند موفقیت‌ها را ادامه بدهد. فکر می‌کنی در این شرایط چگونه باید از تیم حمایت کرد؟

اول اینکه باید بگویم، هر چه بود زندگی شخصی خود او بود. هر آمدنی هم رفتنی دارد و هیچ چیز، دائمی نیست. در مقابل بازیکنان حفظ شدند و نفرات جدید هم تیم را تقویت می‌کنند. البته کار برای این فصل با توجه به سه قهرمانی سخت‌تر می‌شد و حالا سخت‌تر هم می‌شود چون به هر حال شناخت بین مربی و بازیکن به میزانی که در چند سال به وجود می‌آید، الان نیست. هواداران باید کمی صبور باشند. این پرسپولیس حتما برای قهرمانی می‌جنگد ولی به حمایت و کمک آنها نیاز داریم.

* در این مدت کار با کالدرون چطور بوده است؟

بالاخره هر مربی اخلاق، رفتار و افکار فنی خاص خودش را دارد. از نظر شخصیتی و فوتبالی که همه چیز خوب بوده است ولی باید بپذیریم مربیگری در پرسپولیس خیلی سخت است. همه ما امیدواریم کالدرون موفق باشد و تلاش خودمان را هم می‌کنیم.

* از صحبت‌های روزهای اخیر، موضوع اخراج شما در بازی‌های دوستانه بود. هواداران نگران هستند که این مساله در بازی‌های رسمی هم اتفاق بیفتد؟ به ویژه که داوران هم کمی روی شما حساس شده‌اند.

سال قبل هم داوران تا حدی روی من حساس بودند. البته داورانی که برای بازی تدارکاتی آمدند، کمی جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدار خودشان را نشان بدهند. درباره اخراج اول صحبتی ندارم و به نظر خودم من هم درست بود ولی برای بازی آخری، تصمیم درستی نبود، اما در لیگ، داوران با تجربه هستند. همین داوری بازی اول با آقای بنیادی‌فر است که از داوران خوب لیگ هستند. فکر می‌کنم لیگ امسال برای داوران هم سخت‌تر باشد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس