کد خبر 985706
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
رضا آذری

هافبک جوان استقلال تهران گفت: منتظر یکی، دو فرصت هستم تا بتوانم به بهترین شکل توانایی‌های خودم را نشان دهم. ماندم در استقلال چون فکرهای بزرگی با لباس این تیم در سر دارم.

به گزارش مشرق،‌ رضا آذری درباره میزان آمادگی بازیکنان استقلال پیش از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است و تمرینات خیلی خوبی را برای یک شروع خوب در لیگ پشت سر گذاشتیم. چند بازی دوستانه داشتیم و کادر فنی در این بازی‌ها به‌خوبی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرده و تقریباً به ترکیب مدنظر خودش برای استقلال رسیده است. نکته بارز در تمرینات استقلال میل هجومی استراماچونی است که مدام تیم را در قالب یک تیم روبه‌جلو کوچ می‌کند و در این چند بازی دوستانه کاملاً این موضوع را دیدیم و گل‌های زیادی که به ثمر رساندیم دلیلی بر این مسئله است. 

هافبک جوان آبی‌ها در این خصوص که با قرار گرفتن در لیست خروجی اما اکنون در تیم حضور دارد، بیان داشت: ​قطعاً هیچ‌کس دوست ندارد از استقلال برود و من هم یکی از این نفرات هستم که هیچ‌وقت دوست ندارم اسم استقلال از کارنامه فوتبالی‌ام جدا شود. بااین‌حال تصمیم من این بود که با رفتن موقت از استقلال به دنبال فضایی برای بازی بیشتر باشم تا با آمادگی و قدرت بالاتری به تیم برگردم. در مذاکراتی که با باشگاه داشتم و جا دارد از همه مدیران تیم به‌خصوص آقای فتحی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که پدرانه در کنارم بودند، قرار شد بازهم کارم را در استقلال ادامه دهم. باشگاه معتقد بود من جزو سرمایه‌های تیم هستم که نباید در این مقطع استقلال را رها کنم. در کنار این اما باید به لطف هواداران استقلال اشاره کنم که حمایت‌ها و اصرارشان برای ماندنم باعث شد رفتنم منتفی شود. امیدوارم بتوانم به بهترین شکل کارم را ادامه بدهم و جواب محبت آن‌ها و مدیران باشگاه را بدهم. 

او ادامه داد: آقای استراماچونی خیلی حرفه‌ای من را راهنمایی کردند و گفتند ممکن است بازی به من کمتر برسد و اگر این مسئله برایم مشکل ایجاد می‌کند، به دنبال جایی باشم که بیشتر بتوانم بازی کنم. هیچ‌وقت استراماچونی من را در لیست مازاد قرار نداد و وقتی هم ماندم و به تمرینات اضافه شدم خیلی خوب کمک کرد تا بتوانم روند خیلی خوبی داشته باشم. 

بیشتر بخوانید:

باید به استراماچونی می‌گفتند امکانات نداریم

رضا آذری در این باره که برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی برای رقابت با سایر بازیکنان در این پست دارد، عنوان کرد: من این موضوع را قبول دارم و با علم به این موضوع بعد از صحبت‌های باشگاه و مشورت‌هایی که داشتم تصمیم به ماندن گرفتم. کارم سخت است اما ماندم تا بتوانم با تلاش حقم را بگیرم و به‌هیچ‌وجه نگران رقابت کردن برای گرفتن جایگاه خودم در تیم نیستم. فقط منتظر یکی، دو فرصت هستم تا بتوانم به بهترین شکل توانایی‌های خودم را نشان دهم. ماندم در استقلال چون فکرهای بزرگی بالباس این تیم در سر دارم. 

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا یکی از اهداف او حضور در ترکیب اصلی تیم امید است گفت: با بودن فرهاد مجیدی تیم امید شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و باقدرت طی این چند وقت و بانظم کارش را دنبال کرده است. با آمدن آقا فرهاد این شانس را داشتم که بازهم بتوانم در تیم امید خودم را به بهترین شکل نشان دهم و تمام سعی خودم را می‌کنم یکی از نفرات اصلی تیم در مسیر المپیک باشم. تیم خوبی داریم و امیدوارم با حمایت مسئولان از آقا فرهاد و حمید خان استیلی به این تیم کمک کنند تا بتوانیم طلسم را بشکنیم و این تیم شایسته را به المپیک برسانیم. بودن در ترکیب تیم امید برای من اهمیت زیادی دارد و برای این مسئله کوتاه نخواهم آمد و تمام تلاش خودم را می‌کنم.

آذری در پاسخ به این سوال که طرفداران استقلال به قهرمانی امیدوار باشند یاخیر اظهار داشت: هدف کل مجموعه استقلال قهرمانی است و تمام تلاشمان این است که بتوانیم هواداران را به بهترین شکل خوشحال کنیم. بااین‌حال فوتبال غیرقابل‌پیش‌بینی است و ممکن است اتفاقاتی ما را از این مسیر دور کند. بااین‌همه نگاه استقلال قهرمانی است و هواداران شک نکنند یکی از مدعیان بلامنازع لیگ و جام حذفی برای کسب عنوان قهرمانی هستیم. امیدوارم که هواداران باقدرت‌تر از همیشه کنار ما باشند تا کار را پیش ببریم. استقلال تیم جدیدی را آماده کرده و این می‌طلبد که هواداران ما در کنار حمایت خودشان چاشنی صبوری را هم داشته باشند تا باقدرت بتوانیم کارمان را در لیگ پیش ببریم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عادل امیری مهر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
    0 0
    رضا آذری عزیز همان که ماندی ازت ممنونیم. آنقدر بمان تا حقت را بگیری و لنگی کش بشی. دوستت داریم خیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس