کد خبر 985687
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
دیاباته

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درحال حاضر تنها دیاباته است که شرایط نامعلومی دارد و کادرپزشکی تلاش می‌کند تا او را هرچه زودتر آماده کند.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از مصاف با ماشین سازی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. درحال حاضر تنها دیاباته است که شرایط نامعلومی دارد و کادرپزشکی تلاش می‌کند تا او را هرچه زودتر آماده کند. در مجموع شرایط خوبی برای بازی با ماشین‌سازی داریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی استقلال برابر ماشین‌سازی در بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به آبی‌ها در بازی روز جمعه کمک کند، بیان کرد: ماشین‌سازی نسبت به قبل تغییر زیادی نخواهد کرد ولی مطمئنا شرایط بازی تدارکاتی با بازی در لیگ متفاوت است و نمی‌توان بازی تدارکاتی را ملاک قرار داد. با این‌حال ما قطعا محکم برابر ماشین سازی به میدان می‌رویم و توجهی به نتیجه بازی تدارکاتی نداریم.

بیشتر بخوانید:

دیاباته استراماچونی را امیدوار کرد

سرپرست استقلال درباره زمین تمرینی این تیم گفت: درحال حاضر تمریناتمان را در دو زمین برگزار می‌کنیم. طبیعتا شرایط زمین تمرین در زمستان متفاوت است. ما در کل ایران در فصل زمستان مشکل زمین داریم و باید از این دو زمین مراقبت کنیم تا شرایط تمرین خود را حفظ کنند.

او درباره تغییرات استقلال در بخش بازیکنان این تیم نسبت به فصل قبل گفت: بازیکنان جدید انگیزه زیادی دارند. آن‌ها آماده جنگیدن هستند تا دل هواداران را شاد کنند. امسال تیم خوبی داریم و همه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردارند.

زرینچه در پایان و درباره حواشی پیرامون استقلال گفت: باید ببینیم این حواشی از کجا شروع می‌شود. متاسفانه بخش بزرگی از این حواشی از سوی برخی استقلالی‌هاست. حفظ آرامش استقلال در آستانه آغاز لیگ خیلی مهم است. من از همه استقلالی‌ها می‌خواهم که از استقلال حمایت کنند تا بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس