کد خبر 985325
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

با انتخاب متخصص ماهر در امور دندانپزشکی می توانید درمان موفق در کنار زیبایی را برای دندان های خود فراهم کنید. دکتر سعید کریمی دندانپزشک زیبایی و متخصص کاشت ایمپلنت دندان می باشند که با فراهم آوردن آخرین تکنولوژی های روز در زمینه دندانپزشکی، انواع مختلف درمان های دندانپزشکی را با کیفیت بالا عرضه می کند.

روش های دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشک زیبایی برای به دست آوردن لبخند زیبا، برای بیماران می کوشد. برای این امر متخصص دندانپزشکی زیبایی از روش های مختلف استفاده می کند. بایستی توجه نمود که هدف از روش های درمانی زیبایی دندان، در گام نخست ترمیم نقص ها بوده و در گام بعدی با فراهم آوردن اصول لبخند زیبا برای افراد، زیبایی دندان ها فراهم می شود. در دندانپزشکی زیبایی و طراحی لبخند از روش های مختلفی استفاده می شود . جبران دندان های از دست رفته توسط کاشت دندان و یا ایجاد هماهنگی و یکنواخی در دندان ها با روش هایی نظیر ارتودنسی، لمینت دندان و خدمات سفید کردن دندان و ... از جمله خدمات یک متخصص دندانپزشکی زیبایی برای به دست آمدن لبخند زیبا است.

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند برای افراد در افزایش حس اعتماد به نفس نقش مهمی دارد. با درمان های زیبایی دندان می توان به افراد لبخند زیبا را اهدا نمود که این امر می تواند در موفقیت آن ها در امور مختلف اجتماعی بسیار تاثیر داشته باشد.

کاشت ایمپلنت دندان برای جبران فقدان دندان ها

داشتن دندان های یک دست و کامل یکی از اصول در دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. برای جبران این نقص روش های مختلفی در دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. روش هایی نظیر پروتز دندان و یا بریج دندان را می توان نام برد. از جدیدترین و بهترین روش های درمانی جبران دندان از دست رفته می توان به کاشت ایمپلنت دندان اشاره کرد. کاشت دندان در مراحلی انجام می شود. ابتدا پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار جایگذاری شده و سپس با گذر زمان اتصال استخوان فک با ایمپلنت صورت می گیرد. جنس ایمپلنت تیتانیومی بوده و اتصال و جوش خوردن آن با استخوان به سهولت انجام می شود. با پیشرفت روش های کاشت دندان، زمان درمان به شکل قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است. روش های جدیدی نظیر کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد یکی از این روش ها می باشد که از روش های نوین جهت کاشت دندان محسوب می شود. کاشت ایمپلنت فوری برای کسانی که دارای حجم استخوان فک مناسب هستند، توصیه می شود. برای ایمپلنت کاشته شده بایستی روکش دندان را استفاده کرد. نصب روکش برای ایمپلنت و زمان بین کاشت اولیه و روکش نهایی بستگی به نوع درمان ایمپلنت دارد که متخصص برای بیمار در نظر گرفته است.

روکش های مورد استفاده برای پایه می تواند زیبایی بالایی داشته و در ایجاد لبخندی زیبا بسیار موثر باشد، در بین روکش های دندانی جنس های سرامیکی و زیرکونیا هم دارای زیبایی مناسب بوده و هم از درجه کیفیت بالا برخوردار هستند. داشتن دندان های کامل به واسطه کاشت دندان در ایجاد لبخندی زیبا و دلنشین بسیار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که یک متخصص مجرب در زمینه کاشت دندان بایستی توانایی درمان های تکمیلی در زمینه ایمپلنت نظیر پیوند استخوان و ... را داشته باشد.

سفید کردن دندان ها

سفید بودن دندان ها یکی از اصول طراحی لبخند و ایجاد لبخند زیبا است. دندان های سفید به افراد اعتماد به نفس داده و زیبایی را برای فرد فراهم می نماید. روش های سفید کردن دندان که به بلیچینگ دندان نیز موسوم است، توسط متخصص بایستی با رعایت نکات دندانپزشکی انجام شود. یکی از مواردی که در سفید کردن دندان ها بایستی به آن توجه نمود، عدم آسیب زدن به مینای دندان است. در فرایند سفید کردن دندان ها با استفاده از ژل مخصوص و قرار دادن آن بر روی دندان ها فرایند سفید شدن دندان انجام می شود.

 استفاده از تکنولوژی های جدید در این امر می تواند بسیار راه گشا باشد. لیزر یکی از این تکنولوژی های نوین است. با استفاده از لیزر دندان می توان فرایند سفید کردن دندان ها را به شکل هدفمند و بدون آسیب به مینای دندان انجام داد. بکارگیری لیزر در دندانپزشکی تنها توسط متخصصان مجرب و همراه با تکنولوژی روز انجام می شود. دکتر سعید کریمی نیز همراه با تکنولوژی روز اقدام به استفاده از لیزر برای درمان های دندانپزشکی بخصوص سفید کردن دندان ها می نماید.

روکش های دندانی جهت زیبایی دندان

یکی از ابزار مهم جهت درمان های دندانپزشکی، روکش های دندانی است. این روکش ها از لحاظ کاربری و زیبایی برای دندانپزشکی بسیار  مهم می باشند. روکش های دندانی به مرور زمان هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ استحکام پیشرفت های بسیاری داشته اند. روکش های فلزی، سرامیکی و زیرکونیا از انواع روکش دندان محسوب می شوند. متخصص دندانپزشکی زیبایی بایستی روکشی را انتخاب کند که در کنار استحکام بالا، زیبایی بالایی نیز داشته باشد. روکش های سرامیکی و زیرکونیا در استحکام و زیبایی بی همتا هستند. از متخصص خود بخواهید از روکش های با کیفیت زیرکونیا و سرامیکی برای شما استفاده کند. در این بین روکش های زیرکونیا از لحاظ میزان استحکام بی همتا بوده و زیبایی فراوانی را برای دندان های فرد فراهم می نماید.

مراکز معتبر دندانپزشکی زیبایی قادر به ساخت روکش های دندانی در واحد دندانپزشکی هستند. استفاده از فناوری های نوین در این زمینه بسیار راهگشا می باشد. یکی از این فناوری ها، تکنولوژی پیشرفته کد کم CAD/CAM است. در این فناوری امکان ساخت انواع ریستوریشن های دندانی بخصوص روکش دندان با استفاده از کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال وجود دارد. اگر به دنبال روکش کردن دندان های خود هستید، یکی از پارامترهایی که می توانید برای انتخاب متخصص مناسب لحاظ کنید، داشتن و بهره بردن از تکنولوژی کد کم توسط واحد دندانپزشکی است.

دکتر سعید کریمی از تکنولوژی کد کم جهت ساخت ریستوریشن های دندانی بخصوص روکش دندان بهره می برد.

لمینت دندان

لمینت پوسته نازکی است که متناسب با اندازه ی دندان ها بوده و برای نصب روی دندان از آن استفاده می شود. لمینت های دندانی برای اصلاح تاج دندان و مخفی کردن شکستگی ها و  رنگ پریدگی ها استفاده شده و هم به سبب زیبایی و سفیدی که برای دندان ها فراهم می کند، در دندانپزشکی زیبایی بسیار سودمند است. توجه داشته باشید که دندان های بلندتر ، یکنواخت تر  باعث می شود چهره افراد جوان تر به نظر آید. بنابراین استفاده از لمینت های دندانی در طراحی لبخند زیبا بسیار موثر است. لمینت های دندانپزشکی در دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

این دو نوع لمینت دندان دارای زیبایی فراوانی بوده ولی نوع کامپوزیتی از سرامیکی ارزان تر است و میزان تراش دندان جهت نصب لمینت در نوع کامپوزیتی کمتر است. لمینت های دندانی می توانند برای اصلاح طول دندان ها و بستن فواصل بین دندانی استفاده شوند. از این رو بکار بردن لمینت دندان در ایجاد زیبایی در دندانپزشکی زیبایی بسیار مهم و کاربردی می باشد. مرکز دندانپزشکی که بتواند خود لمینت را برای دندان های افراد بسازد، بویژه با استفاده از فناوری های نوینی نظیر کد کم، می تواند مرکزی مناسب جهت درمان های دندانپزشکی باشد.

خدمات ارتودنسی نامریی در دندانپزشکی زیبایی

در روش درمانی ارتودنسی با بکار بردن براکت ها و سیم بندی مرسوم آن بر روی دندان ها، اصلاح ترتیب و هماهنگی بین دندان ها لحاظ می شود. برای درمان به روش ارتودنسی بایستی مدت زمانی مجموعه سیم بندی و براکت ها بر روی دندان ها قرار گیرند. از این رو برخی از بیماران نسبت به درمان بخصوص از لحاظ زیبایی ناراضی می شدند. با پیشرفت های انجام گرفته در این زمینه، مشکلات این چنینی برطرف شده است. در واقع ارتودنسی نامریی برای کسانی استفاده می شود که دوست ندارند در مدت زمان درمان، سیستم سیم بندی و براکت ها در معرض دید دیگران قرار گیرد.

در روش ارتودنسی نامریی از مواد همرنگ دندان و پلاک ها و براکت های شفاف استفاده می شود که این امر ظاهر دندان ها را در زمان درمان همانند حالت طبیعی نشان می دهد و به این صورت مشکلات زیبایی برطرف می شود.  خدمات ارتودنسی نامریی در واحد دندانپزشکی دکتر سعید کریمی عرضه می شود.

بهترین مرکز خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت دندان چگونه است؟

همواره رجوع نزد متخصصان مجرب می تواند در رسیدن بهتر افراد به سلامت دندان ها و ایجاد زیبایی بیشتر برای آن ها بسیار موثر باشد. در این زمینه بایستی افراد انتخاب مرکزی مناسب برای خدمات دندانپزشکی را داشته باشند. حال سوال این است چگونه مرکزی را برای خدمات دندانپزشکی انتخاب کنیم؟

در پاسخ این سوال بایستی به افراد توصیه کرد که از مرکزی استفاده کنند که سطح دانش دندانپزشکی بالایی داشته باشد. داشتن متخصصین مجرب در درمان های مختلف دندانپزشکی اولین اصلی است که بایستی افراد در انتخاب یک مرکز معتبر به آن توجه نمایند. علاوه بر سطح دانش دندانپزشکی، میزان رضایت سایر بیماران نیز می تواند به عنوان روشی برای انتخاب بهترین متخصص دندانپزشکی زیبایی و کاشت دندان انتخاب شود. دیدن نمونه کارهای یک مرکز دندانپزشکی می تواند روشی مناسب برای پی بردن به سطح کیفی یک واحد دندانپزشکی باشد.

مرکز دندانپزشکی بایستی با استفاده از مواد با کیفیت برای ارایه انواع خدمات دندانپزشکی، سلامت و زیبایی دندان ها را برای افراد فراهم نماید. حفظ حقوق بیماران و رعایت زمان بندی مناسب برای افراد و درمان در محیطی بهداشتی و آرامش بخش می تواند از پارامترها و فاکتورهای یک واحد دندانپزشکی مناسب باشد.

دکتر سعید کریمی متخصص دندانپزشکی زیبایی و کاشت ایمپلنت دندان

دکتر سعید کریمی دندانپزشک Master ایمپلنت و زیبایی می باشد که از مراکز معتبر  مدارک علمی خود را کسب کرده و برای درمان های مختلف دندانپزشکی از تکنولوژی های نوین دندانپزشکی بهره می برند. استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت بالا و بکارگیری بهترین روش های درمانی توسط ایشان انجام می شود. بهره بردن از فناوری های دیجیتال و بکارگیری آن در درمان های مختلف دندانپزشکی یکی از مزیت ها و امتیازات درمان در واحد دندانپزشکی دکتر سعید کریمی می باشد. درمان به این روش ها دقیق تر و با سهولت بیشتر انجام می شود. ایشان از فناوری های نوین نظیر کد کم و لیزر دندان برای استفاده در درمان های مختلف بهره می برند.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های021-88888590 و 88884546  تماس حاصل نمایید.

 

محتوای تبلیغاتی**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس