کد خبر 985315
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کتاب نفر پنجم - نشر شهید کاظمی - کراپ‌شده

نفر پنجم حرف های زیادی برای گفتن دارد. از حاج‌بابا و خان آبجی، کاظم و شهروز، روایتی داغ و پر ماجرا که خواننده را به کوچه پس کوچه های قدیمی تهران می برند تا روزهایی از تاریخ پر شور معاصر ایران.

به گزارش مشرق، «نفر پنجم» روایتی است داستانی از راویان متعدد و روایت های پر کشش انقلاب که به قلم توانای مرتضی احمر به رشته تحریر در آمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

نفر پنجم روایتی نو از ناظران متعدد با روایت‌های پرکشش است. نویسنده با خلق شخصیت‌های خیالی، ماجراهایی جذاب و واقعی از رویدادهای مهم و حساس تاریخ معاصر همچون کشف حجاب، کودتای ۲۸ مرداد، ۱۵ خرداد ۴۲ و... بیان می‌کند و خواننده را با شخصیت‌های خود در کوچه پس کوچه‌های تاریخ همراه می‌کند.
نفر پنجم حرف های زیادی برای گفتن دارد. از حاج‌بابا و خان آبجی، کاظم و شهروز، روایتی داغ و پر ماجرا  که خواننده را به کوچه پس کوچه های قدیمی تهران میبرند تا روزهایی از تاریخ پر شور معاصر ایران را برایش به تصویر بکشد.

برشی از کتاب:
فاطمه حالش خوب نبود. به¬سختی سوار ماشینش کردم. تا یه جایی یهو ماشین خاموش شد. هرچی کردم روشن نشد. جمعیت اومدند سمت ما. به هر زحمتی بود فاطمه رو پیاده کردم و اومدیم کنار خیابون. فشار جمعیت و حال بد فاطمه باعث شد فاطمه از هوش بره. به کمک زنی آوردمش داخل یه کوچه. برگشتم وسایلم که افتاده بود رو بردارم که دیگه نفمیدم چی شد. مهدی! من الان یادم میاد فاطمه رو کجا گم کردم. همش نگرانم. نمی¬دونم الان کجاست. دیشب برای اولین¬بار خوابشو دیدم که یه شاخه گل را به من داد. با ننه خدیجه بود. دوتایی سوار ماشین حاج¬آقا شدند و رفتند. مهدی نگرانم. نگران ننه خدیجه! نگران فاطمه! نکنه برای ننه اتفاقی افتاده؟

نفر پنجم را ورق بزنید و در کنار شهروز و کاظم دنیایی از رنگ و زیبایی، شیرینی و تلخی، غم و شادی و فراز و نشیبهای زندگی در شرایط انقلاب را تجربه کنید.

نفر پنجم روایتی است داستانی از روایت های پر کشش انقلاب که به قلم مرتضی احمر به رشته تحریر در آمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس