کد خبر 985275
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
۱۰ برند غیراستاندارد رب گوجه‌فرنگی توقیف شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار مملو از میوه است ضمن آنکه قیمت محصولاتی همچون گوجه‌فرنگی و پیاز نزولی شده است.

به گزارش مشرق، اسدالله کارگر ، اظهار کرد: خوشبختانه در هیچ محصولی بازار با کمبود مواجه نیست و از تمام نقاط کشور محصول به میادین میوه و تره‌بار وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی و کیفیت محصولات خوب ارزیابی می‌شود و محصولات نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردارند زیرا در سال گذشته سردرختی‌ها در این فصل دچار آسیب شده بودند.

بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه در سال جاری باغات دچار آسیب و آفت‌زدگی نشده‌اند، گفت: در حال حاضر قیمت میوه متاثر از تورم اقتصادی نسبت به سال گذشته، افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کارگر در رابطه با گوجه‌فرنگی و پیاز بیان کرد: قیمت گوجه‌فرنگی و پیاز روند نزولی به خود گرفته و خوشبختانه کمتر از قیمت معمول گذشته به فروش می‌رسد و این در حالی است که این دو محصول در گذشته نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هر ساله در این مقطع زمانی قیمت گوجه‌فرنگی روند نزولی به خود می‌گیرد  اما جای تعجب است که چرا قیمت محصولات تولیدی از گوجه‌فرنگی همچون رب روند کاهشی به خود نگرفته است.

 بررسی‌ها از سطح شهر نشان از آن دارد که در حال حاضر هر کیلوگرم سیب گلاب به طور میانگین به قیمت ۸ هزار تومان، انگور ۸ تا ۱۰ هزار تومان، آلبالو ۱۰ هزار تومان، شلیل ۱۰ هزار تومان، گیلاس ۱۹ هزار تومان، انواع هلو ۱۰ هزار تومان، گلابی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، لیموترش ۱۳ هزار تومان، گوجه‌فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، خیار ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب‌زمینی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و پیاز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خدایا مهدی صاحب زمان کی خواهد آمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    7 0
    بي وجدان ها چرا قیمت رب را پایین نمی آورند
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    1 2
    از دولت بپرسید که کچاست
  • نقطه چین US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    2 0
    ما که رفتیم کل اقوام 400 کیلو گوجه خریدیم با تموم زحمتی که داشت هر کیلو رب شد 5 هزار تومن حالا موندم اینا تو ربشون خاویار میزنند؟؟؟
  • سهیلا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    2 3
    طبق نظر حکمای طب سنتی و اسلامی گوجه و صد برابر آن رب گوجه ( چون هم غلیط تره و هم بهش مواد نگهدارنده زده میشه ) برای بدن مضره . ما الان چند ساله که رب گوجه استفاده نمی کنیم و استفاده از گوجه امون رو هم به حد اقل رسوندیم شاید ماهی یک کیلو هم گوجه مصرف نکنیم . من به جای گوجه از سرکه یا آبلیمو یا لواشک برای طعم دار کردن غذا ها استفاده میکنم . مزه گوجه خیلی غالبه میتونید غذا رو با سرکه ترش کنید و کمی هم گوجه رنده شده و تف داده شده در روغن برای طعمش به غذا بزنید اینجوری مصرف گوجه اتون به شدت کم میشه
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    2 0
    اقا ما بحمدالله با ۲۰ هزار تومان گوجه، حدود ۶ کیلو رب پختیم، تقریبن ۱۵۰ هزار تومان اورده داشته اقتصاد مقاومتی یعنی همین
  • رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    1 0
    با این وضع اقتصادی اکثر مردم فکر مهاجرت به کشورهای آلمان و انگلیس و یونان رو دارن در سر میپروزونن. فکری به حال این اقتصاد بکنید یا با مهاجرت و کم شدن نیروی کار مملکت دچار مشکلات فراوون میشه.
  • نازنین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    1 0
    من همه غذاهام بدون رب و سس و ترشیه مواد طبیعی بهترند اصلا از ترس قندافزوده لبنیات نمیخورم دقت کنید رب بازاری مزه شیرینی داره البته من مثل بعضیا خانم بهنوش بختیاری نمیام بگم خوبه گرونه چون صرفا خودم نمیخورم شاید بقیه دوست دارند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    4 0
    لعنت به دولتبی عرضه حالا هر خری می خواهد باشه
  • کشاورز IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    2 0
    این دولت به فکر ما کشاورزان هم باشد بیچاره شدیم گورجه رامیبریم دم کارخانه ازماکیلویی شصد تومان میگیرن هزینه کود سم کارگر کرایه ماشین خوب ما باید ازکجاتامین کنیم خداراخوش میادزحمت راماکشاورز می کشیم سود راکارخانه دار میخوره دولت هم هیچ نظارتی نمیکنه
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    0 0
    دولت بی عرضه یه فکرهم به حال ماکشاورزای زحمتکش بکن گوجه راامروز بردیم میدان بار۶۵۰ تومان فاکتور کردن .به نظرشما ازکدام گل بهتره بزاریم سرمان.
  • صابر پارسایی IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    0 0
    من یک کشاورزم و گوجه کار از ما گوجه رو ۵۰۰ می خرن ایا با این قیمت یک کشاورز می تونه تو این مملکت گذران کنه واقعا جای بسی تاسفه سال ساله مرگ کشاورزی هم است
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    آخه اون رب با دلار 17 هزارتومانی تهیه شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس