کد خبر 985258
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی متن گفت و گوی خود درباره نقش واشنگتن در آشوب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بروجردی نوشت:

آمریکا باید تحریم تسلیحاتی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیام پمپئو، گفت: تهدید تحریم تسلیحاتی یاوه گویی است اما با توجه به نقش آمریکا در آشوب‌ها، این آمریکاست که باید مورد تحریم تسلیحاتی قرار گیرد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگویی در واکنش به پیام توئیتری وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم تسلیحاتی سازمان ملل برای ایران و ممنوعیت سفر قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به اینکه آمریکا عامل اصلی بحران‌های متعدد در منطقه و به وجود آورنده سازمان‌های تروریستی و آشوبگر مانند داعش، تامین کننده سلاح کُشتار مردم بی‌گناه فلسطین و یمن و عامل تمام بدبختی‌ها در سوریه، عراق و افغانستان است؛ بنابراین اگر قرار به تحریم تسلیحاتی باشد این آمریکا است که باید به دلایل مذکور تحریم تسلیحاتی شود.

پیام پمپئو صرفا یاوه گویی بدون هیچ ارزش سیاسی است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین عامل ایجاد امنیت، آرامش و مقابله با بحران‌ها و مبارزه با تروریسم در منطقه است. نقشی که جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق ایفا کرد سبب شد تا مورد تایید همه کشورهای منصف جهان قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: پیام وزیر خارجه آمریکا صرفا یاوه گویی بدون هیچ ارزش سیاسی است. موضوع ممنوعیت سفر قاسم سلیمانی هم به دلیل نقش مهم وی در مبارزه با داعش در سوریه است، قاسم سلیمانی شایسته دریافت بزرگترین جایزه صلح بین‌المللی است از این رو مایک پمپئو به دور از منطق سیاسی به بیان چنین اظهاراتی پرداخته است.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری با انتشار یک شمارش معکوس، نوشت: زمان در حال سپری شدن است. این زمانی است که پیش از به اتمام رسیدن مهلت تحریم تسلیحاتی سازمان ملل برای ایران و ممنوعیت سفر قاسم سلیمانی باقی مانده است. ما از متحدان و شرکای‌مان می‌خواهیم فشار بر حکومت ایران را افزایش داده و رفتار بی‌ثبات‌کننده آن را متوقف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • وحید IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    20 34
    واقعا اگر جدی هستیدواردات سیگار سویا ذرت وارداتی آمریکایی صهیونیستی را تحریم کنید اگر منافع عده ای در داخل به خطر نیفتد
  • SSafar IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    4 11
    باز هم اظهار نظر جدید از یکی از بانیان فتح الفتوح برجام. آقای بروجردی بهتره دیگه اظهار نظر نکنن. دیگه وقت بازنشستگی ایشون رسیده.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    0 1
    قرصاتو خوردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس