کد خبر 984722
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
دوچرخه سوار آلمانی

رئیس کل دادگستری استان مازندران از دستگیری ضارب دوچرخه سوار آلمانی خبر داد و گفت: پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی به یکی از شعب حوزه قضایی نشتارود ارجاع و ثبت شده و روند پرونده پس از حضور شاکی یا وکیل وی، ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ضارب دوچرخه سوار آلمانی خبر داد و بیان کرد: توریست آلمانی که اوایل مردادماه سال جاری به تنهایی و با یک دوچرخه در حال عبور از خاک ایران بود، بدون اطلاع و هماهنگی با نیروی انتظامی یا مراجع دیگر، قصد اقامت و توقف در ساحل دریای خزر در محدوده حوزه قضایی نشتارود در شهرستان تنکابن را داشته است.

بیشتر بخوانید:



رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: در معاشرت این توریست آلمانی با چند نوجوان که همه آن‌ها کمتر از ۲۰ سال داشتند، یکی از این افراد اقدام به برداشتن اموال شخصی وی نموده و متواری می‌شود که در ادامه توریست آلمانی حین درگیری با نوجوان مذکور از ناحیه صورت و فک مصدوم و ضارب از محل متواری شد.

وی ادامه داد: توریست مذکور توسط تعدادی از افراد محلی به پاسگاه انتظامی بخش نشتارود و پس از آن فوراً به بیمارستان منتقل شده است؛ ضمن اینکه دوچرخه و وسایل شخصی همراه وی نیز تحویل نیروی انتظامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اذعان کرد: ظرف ۲۴ ساعت از زمان وقوع جرم و با تلاش نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی استان مازندران، متهم و مرتبطین دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: در حال حاضر نیز متهم اصلی که اقدام به ایراد صدمه بدنی نموده به دلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت است.

وی در پایان بیان کرد: پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی به یکی از شعب حوزه قضایی نشتارود ارجاع و ثبت شده و روند پرونده پس از حضور شاکی یا وکیل وی، ادامه خواهد یافت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    5 53
    مگه هنوز كاپيتولاسيون تو مملكت اجرا ميشه ؟ حتما اين توريست يه كاري كرده بوده! الكي كه نزدنش...
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      3 9
      ارتش آلبانى نشين رجوى بهت منفى داده داداش :))
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    7 2
    خدا رو شکر چه قدر تو ایران امنیت داریم
  • ایرانی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    11 8
    کاش اعدامش کنن که درس عبرتی بشه برای دیگران.
  • علی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    31 1
    مایه شرمندگی است و خلاف رسم مهمان نوازی ایرانیان!
  • امير IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    21 1
    برام سوال هست از كي يه توريست كه به طور قانوني وارد يك كشور ميشود براي مسافرت و عبور از شهري بايد خود را به مراجعه قانوني معرفي كند مگر اين توريست به كشور ما پناهنده شده بود كه خروج از هر شهر نياز به مجوز عبور مي خواست
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      4 5
      همه جاي دنيا اينطوريه. شما با قوانين ويزاي توريستي تو دنيا آشنايي نداري ؟
  • رضا زارع IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    9 3
    چنین افرادی باید به اشد مجازات برسند تا آبروی مملکت را نبرند تحت هیچ شرایطی مجاز نبوده چنین کاری انجام بده . اگه مقصر توریست بوده باید به نیروی انتظامی خبر میداده نه اینکه خودش اقدام کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس