کد خبر 984627
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
توصیه های ما به دولت دوازدهم

کسانی که دهه شصت را درک کرده اند با شنیدن نام رجایی و باهنر، رفتار انقلابی، مردمی بودن و مطیع امام بودن در ذهنشان نقش می بندد؛آیا به هنگام شنیدن نام دولتمردان دولت دوازدهم نیز چنین مفاهیمی تداعی می شود؟

به گزارش مشرق، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت:

چند روز بیشتر تا هفته دولت باقی نمانده است.مناسبت هفته دولت، سالگرد شهادت شهید رجایی و شهید باهنر بدست منافقین نفوذی است.

بیشتر بخوانید:

چرا روزنامه‌های اصلاح طلبان تعطیل نمی‌شوند؟

در چنین مناسبتی از یک سو باید خدمات و زحمات دولتمردان را پاس بداریم و از سوی دیگر نسبت دولت را با شهیدان رجایی و باهنر مورد مداقه قرار بدهیم.

تردیدی نیست که شرایط کشور، شرایط دشواری است و دولتمردان همه در حال تلاش برای اداره کشور هستند و در هر بخشی که ورود کنیم فهرستی از خدمات و دستاوردها را شاهدیم.هر چند نتایج حاصل از این تلاش ها و دستاوردها  یکسان نیست و به نظر می رسد برخی بخش ها مثل بانک مرکزی یا معاونت علم و فناوری کارنامه بهتری برای ارائه دارند.

البته به رغم تلاش های انجام شده و در جریان،میزان تلاش ها با نیاز کشور همخوانی ندارد و فائق آمدن بر مشکلات هم سخت کوشی بیشتری را طلب می کند و هم جنس تلاش ها باید تغییر نماید.واین سخت کوشی و تغییر در جنس تلاش ها به همان نسبت دولت دوازدهم با شهیدان رجایی و باهنر بر می گردد!

کسانی که دهه شصت را درک کرده اند با شنیدن نام رجایی و باهنر، رفتار انقلابی،مردمی بودن، رفتار جهادی،دفاع جانانه از ارزش ها و مطیع امام بودن در ذهنشان نقش می بندد؛آیا به هنگام شنیدن نام دولتمردان دولت دوازدهم نیز چنین مفاهیمی تداعی می شود؟

دوره مسئولیت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همان دوره کوتاه، خاطره ای فراموش نشدنی از خود به یادگار گذاشتند.

شهیدان رجایی و باهنر امیدی به دشمنان نداشتند و روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار با اتکا به توانمندی های داخلی که آنزمان اینقدر ها هم پرورش نیافته بود از ویژگی های شاخص آنها به شمار می رفت.

دولتمردان دولت دوازدهم می توانند در مدت باقی مانده برخی ضعف های خود را برطرف و چهره ای مناسب تر از خود برجای بگذارند.

شاید برخی مشاوران آقای روحانی توصیه های دیگری به رئیس دولت داشته باشند اما توصیه مابه ایشان،تاسی به شهیدان رجایی و باهنر و رفتار انقلابی،مردمی بودن، رفتار جهادی،دفاع جانانه از ارزش ها، استکبار ستیزی، مقاومت، باورمندی به توانایی های داخلی و مطیع رهبر بودن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس