کد خبر 984446
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
موبایل

اخبار از زنجیره تأمین، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که اپل دیگر قصد سفارشی‌سازی پنل‌های اولد برای گوشی‌های هوشمند خود را ندارد.

به گزارش مشرق، طبق شایعات جدید یا به‌طور دقیق‌تر از نگاه زنجیره تأمین، آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل از همان مواد مورد استفاده در سری گلکسی سامسونگ بهره خواهند برد، و این بدان معنی است که اپل دیگر قصد سفارشی‌سازی پنل‌های اولد برای آیفون‌های خود را ندارد.

بیشتر بخوانید:

دلار کوتـاه آمـد، گوشـی بـالا رفت +جدول

پیش‌بینی می‌شود آیفون‌های اپل طبق روال سال‌ گذشته اوایل سپتامبر معرفی شوند و مانند سال گذشته شاهد معرفی دوگوشی با نمایشگر اولد و یکی دیگر با نمایشگر LCD باشیم. شایعات منتشر شده حکایت ازین دارند که دیگر شاهد پنل اولد؛ که به‌طور اختصاصی برای اپل تولید می‌شد، نباشیم.

TheElec، ادعا کرده است که دومدل آیفون اولد از همان مواد اولد سری گلکسی سامسونگ استفاده خواهند کرد. اخبار حاکی از آن هستند که گوشی‌های هوشمند اپل از همان مواد استفاده شده در گلکسی سامسونگ که به M۹ معروف است استفاده خواهند کرد،که قبلا شاهد استفاده از آن در گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ بوده‌ایم.

شرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ دیسپلی، قبلا از موادی به نام LT۲ به‌طور اختصاصی برای اپل و آیفون ۱۰ استفاده می‌کردند. سامسونگ در یک سیکل دوساله ابتدا ازین مواد در پرچمداران خود استفاده می‌کند و سپس از آن‌ها در گوشی‌های میان‌رده خود استفاده می‌کند. ادعا شده است که سامسونگ دیسپلی به‌جای تهیه مواد جدید برای گوشی‌های اپل، از همان M۹ برای پنل‌های آیفون استفاده خواهد کرد.

این اقدام از چند جهت به سود سامسونگ دیسپلی خواهد بود، از جمله کاهش لیست تأمین‌کنندگان برای دستیابی به مواد جدید و همین طور کاهش خرید از تأمین‌کنندگان کوچک‌تر.

استفاده از مواد مشابه اصلا به‌معنای وضوح یکسان در گوشی‌های اپل و سری گلکسی نخواهد بود، اما احتمال آن وجود دارد. آیفون‌های Xs و Xs Max دارای تراکم پیکسلی یکسان ۴۵۸ پیکسل بر اینچ هستند، در صورتی که گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به ترتیب دارای تراکم ۵۵۰ و ۵۲۲ پیکسل بر هراینچ هستند و همین طور نوت ۱۰ ونوت ۱۰ پلاس چگالی ۴۰۱ و ۴۹۸ را دارا هستند.

هنوز صحت این گزارش‌ها مشخص نیست، اما این نشریه سابقه خوبی در ارائه گزارش از زنجیره تأمین دارد. به هرحال این گزارش در مورد برنامه محصولات اپل چندان مناسب نیست و قضاوت در این مورد را دشوار می‌کند.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس