کد خبر 981256
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
بانک نمایه

معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران با ‌تکذیب ‌سرقت ۱۲۲ میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک صادرات گفت: سارقان موفق به جابه‎‌جایی این مقدار وجه از بانک نشدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی سرپناه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سرقت 122 میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک صادرات اظهار داشت: سارقان سعی داشتند در عملیات بانکی از طریق اینترنت 122 میلیارد تومان را جابه‌جا کنند که موفق به انجام آن نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این ۸ مرد تهرانی‌ها را شوکه کردند! +عکس

وی با اشاره به متواری بودن سارقان باجه بانک صادرات تصریح کرد: 4 سارق که یکی از آن‌ها با لباس مبدل پلیس بوده ‌با همدستی و خودرو سرپرستی باجه، مبلغ 20 میلیون تومان از صندوق باجه بانک صادرات منجیل‌آباد رباط کریم را به سرقت بردند.

معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران همچنین با اشاره به متواری بودن سرپرست باجه بانک صادرات شعبه منجبل‌آباد افزود: در حال حاضر پلیس به دنبال جزئیات این حادثه و سرپرست متواری بانک است و علاوه بر این اقدام عملیاتی برای دستگیری سارقان نیز ادامه دارد.

سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: مردم از طریق رسانه‌های معتبر اخبار را دنبال کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اهمیت ندهند که به زودی اخبار تکمیلی این خبر از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع مردم خواهد رسید.

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    1 0
    وای همه دزد شدن خدایا مدد
  • کمال GB ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 4
    عزیزم بردن تموم شد کجای کارین
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 1
    دزد می خواست سهمهادی رضوی و بقیه آقا زاده ها رو بدزده که کور خونده بود پلیس عمرا بزاره سهم آقا زاده ها از سفره انقلاب دزدیده بشه کاش لااقل بودجه پلیس رو آقا زاده ها می‌دادن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس