کد خبر 978002
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
گونسالس

بازیکن آرژانتینی سابق والنسیا در گفت‌وگویی فاش کرده که در دوران بازیگری و زمانی که هنوز در تیم روساریو در آرژانتین بازی می‌کرده در آستانه پیوستن به رئال‌مادرید بوده، اما مارادونا مانع این انتقال شد.

به گزارش مشرق، کیلی گونسالس بقبل از انتقال به فوتبال اروپا مورد توجه رئال‌ مادرید بوده، اما به جای رئال، به تیم ساراگوسا منتقل شد و سال‌های بعد برای تیم‌هایی مثل والنسیا و اینتر نیز بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

مارادونا از خجالت بازیکنان آرژانتین درآمد

کیلی در گفتگو با شکبه تلویزوینی TyC گفت: «آن زمان با فرناندو ردوندو که خودش در رئال‌مادرید بازی می‌کرد رو به رو شدم و او به من گفت که چمدان‌هایم را ببندم تا به اردوی پیش فصل رئال‌مادرید که در ژنو سوئیس برگزار می‌شد، ملحق شوم. زمانی که من در روساریو بازی می‌کردم حتی نمی‌دانستم رئال‌مادرید چه تیمی است، چون آن موقع تلویزیون درست و حسابی نداشتم. رئال در آن زمان برای من یک پیش‌قرارداد فرستاد که امضا کنم، اما دیگو مارادونا وارد ماجرا شد و به من گفت به جای رئا ل مادرید به بوکا جونیورز بروم.»
گونسالس که مسیر زندگی ورزشی اش با حرف مارادونا عوض شده در ادامه گفت: «آن موقع من ۲۰ ساله بودم و به همین دلیل با شنیدن اینکه بوکا من را می‌خواهد از شدت خوشحالی بال درآوردم. به همین دلیل بود که پیشنهاد رئال‌مادرید را رد کردم و به جای آن به بوکا جونیورز رفتم و در فوتبال آرژانتین باقی ماندم.»
این بازیکن سابق آرژانتین که هنوز هم ارادت و علاقه ویژه‌ای به دیگو مارادونا دارد با جدایی از بوکا به فوتبال اروپا رفت و بعد از حدود ۱۰ سال بازی در سطح اول فوتبال اروپا به آرژانتین و تیم روساریو سنترال که تیم اولش بود برگشت، اما بهترین خاطره اش به بازی در کنار مارادونا در بوکا جونیورز مربوط می‌شود: «دیگو همیشه به من توجه ویژه‌ای داشت و بازی کردن در بوکا در کنار او بی‌نظیرترین تجربه زندگی من بود.»
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس